Chcem sa spytat, preco sa po novom v Bratislave znacky umiestnuju na hlinikove patky, ktore sa upevnouju do podkladu beznymi hmoznikami bez ohladu na to, ze poveternostne podmienky, najma tie zimne, taketo znacky vyvalia, mrazom roztrhnu navrtany asfalt a vietor zasa vylomi v zaklade, pretoze hlinkik je krehky.
Okrem toho som sa dozvedel, ze patka stoji priblizne 50 eur kus, zaujima ma, ako to vychadza v porovnani s beznou instalaciou, kde sa to da do kociek, ktore staci vybrat, usporiadat, vlozit a vysparovat trochou mala materialu.
V tomto pripade este nechapem, preco znacka hlavnej cesty v zabere pokojne mohla byt osadena do zelene vedla chodnika, ale zakaz zastavenia vyzadoval vytvaranie prekazky do chodnika, vrtanie asfaltu, a v zavislosti na sposob kotvenia, neskor zniceny asfalt okolo po mrazoch?
04. marec 2024
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
ďakujeme za upozornenie, vyzveme dodávateľskú spoločnosť na vykonanie nápravy.
S úctou Kto? oddelenie dopravy
Bc. Michal Klaučo
referát dopravy a ÚR
Mestská časť Bratislava-Karlova Ves
Môže sa spýtať, či MČ KV v tomto prípade zapĺňa navŕtané diery do asfaltu, aby sa predišlo ďaľšiemu poškodzovaniu pri mrazoch, atď. Drží sa MČ Manuálu verejných priestorov publikovaných MIB alebo prípadne inými štandardnými postupmi?
JR