Chcem sa spytat, preco sa po novom v Bratislave znacky umiestnuju na hlinikove patky, ktore sa upevnouju do podkladu beznymi hmoznikami bez ohladu na to, ze poveternostne podmienky, najma tie zimne, taketo znacky vyvalia, mrazom roztrhnu navrtany asfalt a vietor zasa vylomi v zaklade, pretoze hlinkik je krehky.
Okrem toho som sa dozvedel, ze patka stoji priblizne 50 eur kus, zaujima ma, ako to vychadza v porovnani s beznou instalaciou, kde sa to da do kociek, ktore staci vybrat, usporiadat, vlozit a vysparovat trochou mala materialu.
V tomto pripade este nechapem, preco znacka hlavnej cesty v zabere pokojne mohla byt osadena do zelene vedla chodnika, ale zakaz zastavenia vyzadoval vytvaranie prekazky do chodnika, vrtanie asfaltu, a v zavislosti na sposob kotvenia, neskor zniceny asfalt okolo po mrazoch?
04. marec 2024
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
ďakujeme za upozornenie, vyzveme dodávateľskú spoločnosť na vykonanie nápravy.
S úctou Kto? oddelenie dopravy
Bc. Michal Klaučo
referát dopravy a ÚR
Mestská časť Bratislava-Karlova Ves
Môže sa spýtať, či MČ KV v tomto prípade zapĺňa navŕtané diery do asfaltu, aby sa predišlo ďaľšiemu poškodzovaniu pri mrazoch, atď. Drží sa MČ Manuálu verejných priestorov publikovaných MIB alebo prípadne inými štandardnými postupmi?
prosím, pre nový problém vytvorte samostatný podnet, nakoľko by sme sa radi vyhli kumulovaným podnetom. Pod kumulovaným podnetom rozumieme buď viacero problémom na jednom mieste, alebo jeden problém na viacerých miestach.
JR