Špinavé vozidlá mhd

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený

Dobry den, toto som dnes odfotil v elektricke, tusim 7109. Ste si isti ze sa vozidla mhd cistia na dennej baze? Existuje KONTROLA KVALITY v oblasti cistenia mhd? Lebo toto je podla mna poriadne stary nanos prachu. Uz je nacase zacat robit udrzbu na vozidlach mhd aj v praxi, nie iba na papieri. Lebo papier znesie sice vela, ale cestujuci pomaly ale iste nie

25. november 2016

Iva

To asi nie je celkom bežné. Aká to bola linka? Ja som bola v posledných týždňoch nútená cestovať denne z centra autobusom č.70 do Podunajských Biskupíc a bola som milo prekvapená úrovňou interiéru. Jediné čo mi šlo na nervy, že z obrazovky v buse ste sa dozvedeli všetko možné , len nie na akej zastávke práve stojíte alebo ku ktorej zastávke sa práve blížite.
26. november 2016

KubaLover

Bola to linka 2 :-)
29. november 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujeme za Váš podnet. Čistenie vozidiel je zmluvne zabezpečené dodávateľským spôsobom. Vozidlá v zmysle uzatvorenej zmluvy sú čistené vo viacerých stupňoch a podľa časového harmonogramu .

Najnižší stupeň čistenia vozidiel je vykonávaný denne po ukopnčení služby a príjazde vozidla do vozovne, (čistenie je zamerané hlavne na odstránenie hrubých nečistôt, vysávanie a dezinfekciu priestoru pre cestujúcich).

Druhý stupeň čistenia je vykonávaný na vozidlách podľa časového rozpisu (cca každých 21 - 28 dní). Zameraný je na dôkladné vyčistenie priestoru salóna pre cestujúcich, kabinky vodiča, okien vozidla a ďalších miest a častí vo vozidle.

Ďalšie stupne čistenia sú doplnkového charakteru so zameraním na lokálne čistenia konkrétnych častí vozidla (špeciálne podlaha, sedadlá, okná, grafity a iné).

Na základe uvedeného podnetu, bola táto skutočnosť postúpená dodávateľskej spoločnosti s požiadavkou na zvýšenie pozornosti pri čistení inkriminovaných miest priestoru salóna pre cestujúcich.

Za znížený komfort pri cestovaní sa ospravedlňujeme.

odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
29. november 2016

Karlovešťan

Inak toto je super - DPB napíše odpoveď že papierovo je všetko v poriadku (na realitu nehľadiac) a podnet je "vyriešený".
29. november 2016

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

v tomto prípade nepredpokladáme informáciu o vyčistení konkrétnej električky - preto sme po vysvetľujúcej odpovedi zmenili status na Vyriešený. V prípade, že nás budete informovať o pretrvávaní problému s čistotou vozidiel MHD, status opäť zmeníme a podnet opätovne zašleme DPB.

S pozdravom

Martin Kollárik
[email protected]

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania