29. november 2016
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš podnet. Čistenie vozidiel je zmluvne zabezpečené dodávateľským spôsobom. Vozidlá v zmysle uzatvorenej zmluvy sú čistené vo viacerých stupňoch a podľa časového harmonogramu .
Najnižší stupeň čistenia vozidiel je vykonávaný denne po ukopnčení služby a príjazde vozidla do vozovne, (čistenie je zamerané hlavne na odstránenie hrubých nečistôt, vysávanie a dezinfekciu priestoru pre cestujúcich).
Druhý stupeň čistenia je vykonávaný na vozidlách podľa časového rozpisu (cca každých 21 - 28 dní). Zameraný je na dôkladné vyčistenie priestoru salóna pre cestujúcich, kabinky vodiča, okien vozidla a ďalších miest a častí vo vozidle.
Ďalšie stupne čistenia sú doplnkového charakteru so zameraním na lokálne čistenia konkrétnych častí vozidla (špeciálne podlaha, sedadlá, okná, grafity a iné).
Na základe uvedeného podnetu, bola táto skutočnosť postúpená dodávateľskej spoločnosti s požiadavkou na zvýšenie pozornosti pri čistení inkriminovaných miest priestoru salóna pre cestujúcich.
Za znížený komfort pri cestovaní sa ospravedlňujeme.
odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
Iva