Otvorená šachta pri zastávke Nad lúčkami

Zodpovednosť za riešenie: Slovak Telekom

Neriešený
meno
Dagmar Mattonova 25. mája 2017

Dobry den, rada by som upozornila na otvoreny kanal s chybajucim poklopom, ktory sa nachadza pri autobusovej zastavke Nad luckami v smere do mesta.
Za zjednanie napravy vopred dakujem.
Dagmar Mattonova

31. máj 2017

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za Váš podnet. Situáciu sme preverili. V šachte sa nachádzajú telekomunikačné siete, kontaktovali sme preto spoločnosť Telekom ako správcu, aby zabezpečili zakrytie šachty novým poklopom.

S pozdravom



Bc. Michal Klaučo
oddelenie dopravy a životného prostredia
[email protected]

Miestny úrad mestskej časti
Bratislava-Karlova Ves
Nám. Sv. Františka 8
842 62 Bratislava
www.karlovaves.sk
16. jún 2017

Dagmar Mattonova

Prosim a preco sa to nevyriesilo? Telekom nepodnikol ziadne kroky? Reagovali vobec? Myslim, ze je to len otazka logistiky a nie penazi.. na jeden poklop urcite maju.
Snad tam nespadne nejake dieta a nedolame si nohy.
Prajem Vam pekny den.
Dagmar Mattonova
16. jún 2017

Admin KV

Dobrý deň, pani Mattonova. Podnet bol automaticky označený ako neriešený z dôvodu, že naň Slovak Telekom neodpovedal v lehote 14 dní.

Michal Molčányi
administrátor OPS Bratislava - Karlova Ves
17. máj 2022

Martin Uváček

Je podnet ešte stále aktuálny? Alebo to už Telekom dávno zakryl?
20. máj 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

kontaktovali sme zadávateľa podnetu s otázkou na stav riešenia.

Barbora Peregrim
Odkaz pre starostu
[email protected]

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania