Národná kultúrna pamiatka - neporiadok v okolí

Zodpovednosť za riešenie: Iné

V riešení

Zaslal: Peter Vavro, 20. januára 2018

Bezprostredné okolie Slovenskej pošty sídliacej v prekrásnej budove s neobarokovými a neorenesančnými motívmi. Budova, ktorá spolu s listovou halou patrí do zoznamu kultúrnych pamiatok si zaslúži, aby jej bezpropstredné okolie bolo v oveľa lepšom a hlavne čistejšom stave

22. január 2018

Anonymný užívateľ

Taký neporiadok je v celom okolí, nielen okolo pošty. Centrum hlavného mesta stredoeurópskeho štátu špinavé, spustnuté, neupravené, neudržiavané ... Už sme sa mali približovať Viedni ...
23. január 2018

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet sme preposlali aj Slovenskej pošte, ktorú mestská časť označila za zodpovedný subjekt pri riešení podnetu.

S pozdravom

Martin Kollárik
martin.kollarik@odkazprestarostu.sk
23. január 2018

cestár

Pán martin kollárik@odkazprestarostu. sk, dovolte otázku. Prečo pošte? To je neporiadok na Uršulinskej v správe hlavného mesta a prípadne okolitých ulíc v správe mestskej časti Staré mesto. To je vidieť absolútny nezáujem o veci verejné zo starny hlavného mesta, kadiaľ chodí pán primátor Nesrovnal s pánom riaditeľom magistrátu Maruškom, prípadne pánom starostom Števčekom. Toto nie je neporiadok z dopisov alebo administratívy, toto je špina, len by ma skutočne zaujímalo, koľko sa fakturuje za zabezpečovanie čistoty na tejto a okolitých komunikácií. Obsolútne nekompetentné stanovisko mestskej časti Staré mesto.
24. január 2018

D.Daniela

RE: Názor anonymneho uzivatela:
Centrum hlavného mesta stredoeurópskeho štátu špinavé, spustnuté, neupravené, neudržiavané

FUj, cela Bratislava je ZANEDBANA, osumela, budovy,stlpy, obrubniky, chodniky,cesty,atd. a ludia hadzu na zem hocico,,,kde su inspektori a MsP? treba pokutovat aj za odpad na chodnikoch, fajciarov na zastavkach,atd.
Bohuzial, slov.narod potrebuje pokuty,aby sa aspon trochu spamatal, inac zahynie na vlastny odpad!!
24. január 2018

Odpoveď samosprávy

Vazeny pan Martin Kollarik,

Vas e-mail zo dna 23. 01. 2018 sme postupili na prislusny organizacny utvar s poziadavkou o preverenie podnetu.

Kazdym z podnetov od nasich zakaznikov sa zaoberame s cielom vyriesit pripadne problemy pristupujeme s nalezitou vaznostou a dolezitostou.


S pozdravom
Ing. Kristina Drahonova
oddelenie zakaznickeho centra
SLOVENSKA POSTA, a. s.

Diskusia

Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania

Aktualizovať podnet »
Máte nové informácie o podnete?
Pošlite nám jeho aktualizáciu.
Sledovať riešenie podnetu
Chcete byť informovaní o ďalšom vývoji podnetu? a sledujte jeho riešenie.