Špitálska-Cesty a chodníky-iné

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Uzavretý
meno
Ľudovít Kossár 29. januára 2019

Mám otázky: Kto platí služby firmy AIITS-technické služby?
Čo znamená u nich zimná údržba? V akom rozsahu, kde a za koľko?
Kot z objednávateľov kedy a ako kontroluje vykonanú službu, rešp. zimnú údržbu? Či je dostatočné a adekvátne k cene ich výkon služby? Posypať 2 vedrami soli zasneženú a udupanú zastávku mhd z jedného vozidla, kde dvaja ručne sypú, jeden z korby podáva sol (pritom majú ručný szpač) a traja sedia v kabíne auta je asi nepostačujúce ani v centre mesta, nie že v okrajových oblastiach. Ďakujem pekne!

30. január 2019

Mária Lacková

Pridávam obrázok zo Zochovej 29. 1. ráno, samý ľad.
A zároveň apelujem na ľudí - ak sa vám niečo stane, všetko si zdokumentujte, zavolajte sanitku aj mestskú políciu a žiadajte od mesta náhradu. Ja som si pred 3 týždňami zlomila členok, keď som sa šmykla na neodhrnutom chodníku na Obchodnej, a neriešila som to, lebo som mala pocit, že nové vedenie mesta má snahu vysporiadať sa so zimnou údržbou, ale ďalšie dni ma presvedčili, že sú to drísty a horúca linka vám zdravie nezachráni.
02. február 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za Váš podnet. Podnet bol postúpený vecnému útvaru Magistrátu hlavného mesta SR Bratislava na posúdenie/vybavenie. O výsledku Vás budeme informovať.

Ďakujeme za trpezlivosť a ostávame s pozdravom


Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
09. február 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za podnet a v predmetnej veci Vám zasielame odpovede na Vaše otázky.

Kto platí služby firmy AIITS-technické služby?
Magistrát Hlavného mesta SR BA

Čo znamená u nich zimná údržba?
https://www.bratislava.sk/sk/sprava-a-udrzba-komunikacii

V akom rozsahu, kde a za koľko?
https://zverejnovanie.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700026&id=59484&p1=63824 – A.I.I. Technické služby s.r.o.

https://zverejnovanie.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700026&id=59482&p1=63824 – FCC Bratislava, s.r.o.

Kedy a ako kontroluje vykonanú službu, resp. zimnú údržbu? Či je dostatočné a adekvátne k cene ich výkon služby? Posypať 2 vedrami soli zasneženú a udupanú zastávku MHD z jedného vozidla, kde dvaja ručne sypú, jeden z korby podáva soľ (pritom majú ručný sypač) a traja sedia v kabíne auta je asi nepostačujúce ani v centre mesta, nie že v okrajových oblastiach.
Práce počas a po spáde snehu kontroluje operatívne dispečing hlavné mesta, a to podľa schváleného Operatívneho plánu zimnej údržby na roky 2018/2019.

https://bratislava.blob.core.windows.net/media/Default/Dokumenty/Str%C3%A1nky/Chcem%20vybavit/Doprava/ZOP2018-2019_AII_castZAPAD_FINAL.pdf

https://bratislava.blob.core.windows.net/media/Default/Dokumenty/Str%C3%A1nky/Chcem%20vybavit/Doprava/ZOP2018-2019_FCC_castVYCHOD_FINAL.pdf

Ďakujeme za pochopenie a spoluprácu a ostávame s pozdravom


Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
14. február 2019

Mária Lacková

Dobrý deň, anonymný pracovník Oddelenia vzťahov s verejnosťou Magistrátu,

ďakujem za reakciu; zavalili ste nás tu kopou dokumentov, podľa ktorých mala byť schodnosť chodníkov v centre mesta zabezpečená do 6, na niektorých uliciach maximálne do 24 hodín od konca sneženia. Kontrolu spoločensky významných a frekventovaných komunikácií (podľa zoznamu) mali dispečeri vykonávať denne. V zmluve je tiež uvedená možnosť kontroly dodaných služieb za prítomnosti poverených zástupcov s prípadnými sankcami pri neodstránení zistených nedostatkov.

Prosím, viete uviesť dátumy, rozsahy a zistenia denných kontrol dispečermi (mali by byť zaznamenané v denníku dispečera), ako aj dátumy výkonov kontroly dodaných služieb poverenými osobami, ich rozsah, zoznam zúčastnených osôb a výsledky?
Vzišli z nich písomné požiadavky na odstránenie nedostatkov? Ak áno, môžete, prosím, uviesť detaily? Bola niektorému z dodávateľov služieb zimnej údržby udelená sankcia?

Vopred ďakujem za odpovede.

P.S.: Opravte si číslovanie príloh v Operačnom pláne údržby, nesedí s odkazmi v dokumente.
31. júl 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

mrzí nás vzniknutý stav ako aj to, že ste nedostali ďalšiu odpoveď. V prípade akýchkoľvek ďalších podnetov nás však neváhajte kontaktovať.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania