Problémy s autobusmi linky 32

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený

Bude sa robit nieco s autobusom MHD cislo 32?
V utorok, 12. marca, sa stala jedna porucha - podla dispecingu uz pri vyjazde z Kuklovskej a zalozny spoj sa posiela az z Hlavnej stanice.
Dalsia porucha bola 20. februara 10:32 - autobus isiel prazdny s napisom porucha vozidla. Jednalo sa zrejme o ten isty autobus, zeleno-zlty.
Vodici, co sa nevedia zaradit v pruhoch - vodic sa stale drzal v pruhu, kde sa radia aj vozidla z ulic Valasska a pri Habanskom mlyne (v pravom), pricom ostatne vozidla MHD isli v strednom.
Inokedy zas vodic pusta na hlavnej ceste vsetko, co nepusti jeho - 29. septembra sme na krizovatke Prazska-Sancova a Sancova-Namestie Franza Liszta cakali viac ako 20 minut (podla vikendoveho intervalu, kedze nas predbehol nasledujuci spoj).

09. apríl 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ďakujeme za podnet!
Po prešetrení daného podnetu informujeme o stanovisku divízie autobusov DPB:
Linka č.32, dňa 13.3.2019 sa jednalo o linku č.32/4, č.v.1218 - vozidlo bolo na opodstatnenej poruche v garáži a hradenie spoja zabezpečovalo záložné vozidlo z Hlavnej stanice, interné číslo 2409. Hradenie uvedeného spoja bolo zabezpečované z Hlavnej stanice preto, lebo to bolo najbližšie dostupné voľné záložné vozidlo.
Čo sa týka spoja z 20.2.2019, jednalo sa o spoj 32/1, interné číslo 1208, ktoré išlo skutočne na poruchu do garáže v čase 10:17 hod. z Hlavnej stanice a od tohto času bol tento spoj aj plne hradený záložným vozidlom z Hlavnej stanice od času 10:17 hod. až pokiaľ sa premávkové vozidlo nevrátilo naspäť z poruchy.
Na Vašu otázku ohľadom jazdy v pravom jazdnom pruhu pred zastávkou Pri Habánskom mlyne odpovedáme, že vodič je povinný ísť v pravom jazdnom pruhu, nakoľko je tu zastávka na znamenie a pre bezpečný vjazd do zastávky je určite správny pravý jazdný pruh.
Na ďalšiu Vašu otázku z 29.septembra o údajnom púšťaní vozidiel v križovatke Šancová-Pražská a Šancová-Námestie Franza Liszta určite vodič nepúšťal schválne vozidlá, ale určite si to vyžadovala dopravná situácia. Tak isto vodič nesmie vojsť do križovatky, pokiaľ mu dopravná situácia neumožňuje plynule a bez zastavenia prejsť križovatkou a tvoril by tak prekážku cestnej premávky.
Ďakujeme za pochopenie.


odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
18. apríl 2019

Peter Mlynár

Dobry den, planuje sa niekedy riesit nespolahlivost linky 32? Oficialne ma trvat cesta z Kuklovskej na Hlavnu stanicu 23minut. Aj ked nie je premavka, cesta trva 30, ak je len trochu viac aut bezne 40minut+
Nehovoriac o tom, ze v case okolo obeda jazdi linka 32 kazdych 20minut, takze ak jedna vypadne, mozete zabudnut na svoj vlak.
09. máj 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, podnet sme preposlali odboru dopravných informácií a stavieb DPB, a.s., pripájame stanovisko:
Trvanie cesty, alebo jazdnú dobu linky č. 32, nemôže DPB, a.s. zmeniť nakoľko linka č. 32 jazdí po cestných komunikáciách, kde jazdia aj iní účastníci cestnej premávky. Ako píšete, ak je áut viac a spôsobujú dopravné kongescie, tak sa aj autobusom na linke č. 32 zvyšuje jazdná doba.
Najväčšie zdržania evidujeme na uliciach Molecova, Mlynská dolina, Pražská a na Kramároch. Pravidelne iniciujeme na Magistráte hl. m. SR Bratislavy zriaďovanie vyhradených jazdných pruhov pre vozidlá MHD a to nie len v týchto úsekoch, ale aj v ostatných problémových častiach Bratislavy. Magistrát postupne vyhradené jazdné pruhy zriaďuje a umožňuje tak v dopravne zhustených časoch znižovať jazdnú dobu vozidiel MHD.
Na trvanie jazdnej doby v čase mimo dopravnej špičky sa pozrieme pri pravidelnom vyhodnocovaní. V prípade zistenia nereálnosti jazdnej doby, trvanie cesty upravíme v cestovných poriadkoch. Upozorňujeme, že nie je možné upraviť jazdnú dobu podľa dopravných kongescií, nakoľko v prípade voľnej premávky by autobusy museli vyčkávať na zastávkach na svoj odchod.
Mrzí nás, že časové zdržania, ktoré nie sú nami spôsobené považujete za nespoľahlivosť mestskej hromadnej dopravy.
Akokoľvek Vám odporúčame pri ceste na vlak využiť vždy o jeden skorší spoj a to na akejkoľvek linke.


odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
01. december 2019

Patrik Semi

Dopravný podnik si môže naďalej robiť čo chce? Autobus 32, smer Kuklovská, každý deň meškanie minimálne 30 minút a vnútorná kontrola ani len neodpovie? Načo si kupujem lístky? Napríklad dnes zo zastávky Pri Habánskom mlyne mala ísť 16:24 ale išla 16:34 a aby ste nepovedali, že mám neúplné informácie, tak mala ísť smerom Kuklovská! Je to každý deň! Cesta domov mi má trvať 20 minút, ale nikdy to nie je menej ako hodinu, lebo minimálne polhodinu si postojim na zastávke! Toto je okrádanie a ak to nezačnete riešiť, začnem podávať trestne oznámenie a áno aj na EÚ, nech vie cela Európa, ako sa tu na Slovensku dá kradnúť z peňazí, ktoré platia ludia!
02. december 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ani nás meškania spojov netešia. V rámci možností hradíme nielen vynechané vozidlá ale aj tie, ktoré nabrali veľké meškania. Žiaľ ešte v žiadnom meste na svete nevynašli technológiu, ktorou by spoje verejnej dopravy mohli zápchy preskočiť alebo preletieť. Preto sme pred pár týždňami zaviedli presmerovanie zo stránky http://tu.dpb.sk na dve virtuálne zastávkové tabule v blízkosti, aby ste si mohli v reálnom čase skontrolovať meškanie spojov. Ďakujeme za pochopenie.

odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania