Odbocovaci pruh Bajkalska Trnavska Smer Avion, Palace

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Mechanis Mecho 23. decembra 2013

Už dlho uvažujem o tom prečo nieje odbočovaci pruh z Bajkalskej na Trnavsku spraveny poriadne. Preco nezacina hned od zaciatku v plnom rozmere ale iba v zuzenom kde sa nezmestia auta vedla seba. Pritom je tam kopu priestoru aby hned odbocovaci pruh zacinal v plnom rozmere. Cervena ciara oznacuje odbocovaci pruh v plnom rozmere tak ako by mal zacinat, zltou je to ako sa postupne rozsiruje a modry kruh ukazuje miesto kolizii.......... Odbocovaci pruh by bolo potrebne pre plynulost a bezpecnost spravit v plnom rozmere!!!

26. december 2013

Rasto

Takto nezmyselne to urobili pri stavbe 3 veze, pred tym to tusim bolo ako popisujete. Plus pri stavbe 3 vezi "zabudli" na odbocovaci pruh do garazi a teraz sa tam vytvaraju nebezpecne situacie...
27. február 2014

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

o stanovisko sme požiadali oddelenie dopravného inžinierstva magistrátu hl. mesta. Podľa tohto stanoviska existujúci ľavý odbočovací pruh z Bajkalskej na Trnavskú vyhovuje technickým požiadavkám na dopravné stavby. S prestavbou t.j. predĺžením ľavého odbočovacieho pruhu v plnej šírke sa v súčasnosti neuvažuje.

V zmysle platného Územného plánu hl. m. SR Bratislavy, rok 2007 v znení zmien a doplnkov je plánovaná prestavba križovatky Bajkalská - Trnavská na mimoúrovňovú križovatku - konkrétne výhľadová dopravná stavba: "Prestavba Bajkalskej v úseku Prístavná - Vajnorská, vrátane mimoúrovňových križovatiek s Trnavskou a Vajnorskou"

Mgr. Marek Papajčík
Oddelenie marketingu a vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava
27. apríl 2019

Martin Uváček

Odbočovací pruh bol predĺžený a rozšírený v roku 2018 pri stavbe štadióna. Vyriešené.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania