Anketa o farebnom prevedení "nového" Starého mosta

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení
meno
robo 16. februára 2014

Anketa nesie prvky manipulovanej komunikácie samosprávy s verejnosťou. Respondenti dostali možnosť vyberať z troch variantov budúcej farebnosti výrazného prvku obrazu mesta. Kým nebude do ankety zaradená možnosť na vyjadrenie iného názoru alebo nesúhlasu s ponúknutými riešeniami, nebude mať výsledok ankety relevantnú hodnotu prieskumu verejnej mienky. Odporúčam doplnenie priestoru aj na iný názor alebo zrušenie ankety. Vyhláseniu obdobnej ankety by mala predchádzať odborná analýza farebnosti prostredia.

24. február 2014

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.

Projektanti pôvodne vyberali v pracovných verziách z návrhov 12-tich farieb, ale z hľadiska architektonického estetického riešenia, ako aj z hľadiska efektivity realizácie celého projektu sa nakoniec priklonili k výberu z troch farebných možností. Zelená v rámci pôvodnej tradície - v minulosti bol most zelený, sivá v rámci zvýraznenia novej mostnej konštrukcie a kombinácia oboch farieb v záujme zvýraznenia niektorých línií a harmonizácie s doplnkami vybavenia mosta (lavičky, odpočívadlá a podobne).

Anketa teda umožnila verejnosti vybrať si z troch vybratých návrhov, nebolo cieľom hľadať novú farbu či meniť projekt. Na tom nevidíme nič manipulatívne. Závery ankety budú predložené na rokovanie mestskému zastupiteľstvu.

Mgr. Marek Papajčík
Oddelenie marketingu a vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania