Hodonínska-reklama-nevhodne umiestnená (na chodníku a pod.)

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení
meno
jajbolina 24. januára 2020

Nelegálna reklama nalepená na semafóroch na križovatke pri OBI/Krematóriu. Už roky nikým neriešená. Dokedy?

24. január 2020

Jerome

vyzerá to nechutne
30. január 2020

jajbolina

Dlho tam bola len jedna nálepka, ale reklama zadarmo láka ďalších, tak pribudli nové reklamy. Ak mesto nezačne okamžite odstraňovať nelegálne reklamy a náklady na ich odstránenie posielať majiteľom reklamy, toto mesto sa zmení na reklamnú džuingľu (to už vlastne sme), Vedenie mesta (nielen aktuálne) je úplne neschopné. Nesľuboval Vallo zrušenie billboardov a redukciu reklamy?
30. január 2020

kLamač

@jajboli

SLUBY SA SLUBUJU, BLAZNI SA RADUJU. :-) To ste za tych 30 rokov "DEMOKRACIE" nepochopili?

BOLSEVICI mali "5-ROCNICE", ktore ak niekto nesplnil, PADALI HLAVY. Bejvavalo... ;-)
23. máj 2021

Anonymný užívateľ

Hodonínska-reklamné plochy

Na tejto križovatke pri krematóriu si dve firmy z dopravného zariadenia urobili reklamné plochy. Fólie nalepili aj na druhej strane križovatky. Je to drzosť!
Zároveň týmto reklamným smogom rozptyľujú vodičov pri prejazde križovatky.
23. máj 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
23. máj 2021

jajbolina

Roky neriešené, pritom to mpôže slúžiť ako vzor ďalším na nelegálny polep. Žiadam urýchlené odstránenie polepu a zaslanie pokuty MsP za vandalizmus.
23. máj 2021

Anonymný užívateľ

Dnes som fotografie poslal na MsP Dúbravka. Majú na starosti aj Lamač a Záhorskú Bystricu. Tak uvidíme 😉
31. máj 2021

Anonymný užívateľ

Včera som išiel okolo a stále sú tam. Veď na fotke sú telefónne čísla. Tak tam láskavo zavolajte a predvolajte si tých majiteľov na koberec!!
12. jún 2021

Anonymný užívateľ

Všetko po starom ☹️
12. jún 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol preposlaný samospráve s upozornením na aktualizáciu.

S pozdravom

Veronika Prachárová
Odkaz pre starostu
[email protected]
14. jún 2021

kLamač

Keďže reklamy sú umiestnené na stojanoch dopravných značiek a odpútavajú pozornosť vodičov v križovatke, nemohla by vec spadať aj do kompetencie Dopravného inšpektorátu PZ?

https://www.minv.sk/?organizacna-struktura-dopravnej-policie
19. jún 2021

Anonymný užívateľ

A ďalšia vizitka firmy je aj na križovatke Bajkalská/Vajnorská.
To s nimi nevedia urobiť poriadok - magistrát, mestská časť, mestská a dopravná polícia?!
20. jún 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve. Zároveň vás prosíme o slušnú diskusiu.

S pozdravom

Tím portálu Odkaz pre starostu
20. jún 2021

Anonymný užívateľ

Minulý týždeň som ich chcel strhnúť. Sú tam však tak dlho, že sú ako pripečené a nešli dať dole. Tu pomôže už len teplovzdušná pištoľ!
29. jún 2021

Anonymný užívateľ

Aj dnes všetko po starom! 👎
29. jún 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol preposlaný samospráve s upozornením na aktualizáciu.

S pozdravom

Veronika Prachárová
Odkaz pre starostu
[email protected]
29. jún 2021

Anonymný užívateľ

Semafor stále polepený reklamou!
23. júl 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie, ktoré sa ním už zaoberá.

S pozdravom
Kto? Oddelenie správy komunikácií

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
26. júl 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

reklamné pútače na semaforoch pri Krematóriu boli odstránené dňa 24.7.2021. Majiteľ bol upozornený aby tieto reklamné pútače nelepil na plochy v majetku hlavného mesta.

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
26. júl 2021

jajbolina

Len upozornený? To mesto nemôže fakturovať náklady na polep+pokutu objednávateľovi reklám? Takýmto prístupom mesto PODPORUJE ČIERNE REKLAMY V MESTE!!!!
26. júl 2021

Roman Mihalik

To by muselo mesto vedieť preukázateľne dokázať kto je objednávateľ, resp. kto to tam fyzicky vylepil. Keď si vyrobím reklamu na tú firmu a oblepím s ňou mesto (napr. za cieľom poškodiť firmu), tak bude za to niesť následky tá firma? V žiadnom prípade neobhajujem danú firmu, ani reklamy na ňu (akúkoľvek firmu) na nelegálnych plochách, len sa treba zamyslieť nad reálnymi možnosťami samospráv.
26. júl 2021

Anonymný užívateľ

Roman, je rok 2021 a je zarážajúce, že mestá si nevedia právne poradiť s takýmito...!
26. júl 2021

jajbolina

Roman asi takto. Náš predchádzajúci starosta v MČ Devín vždy dal pokosiť aj súkromné pozemky a následne im poslal faktúru na preplatenie-fungovalo to bez problémov. Súčasná neschopná starostka nekosí nič s odôvodnením že to nie sú pozemky MČ. Čo je lepšie riešenie? A keď sme pritom, tátop firma má poplepených viacero nelegálnych reklám, musela by zdôvodniť kto iný by mal záujem im reklamu robiť.
26. júl 2021

Roman Mihalik

Je rok 2021 a bohužiaľ polovica SK verí v konšpirácie, smutné, ale je to tak. Rovnako smutné je, že mestá nevedia proti reklamám účinne bojovať. S veľkými spoločnosťami sa dohodnúť dá, ale ak si to firma objedná u nejakej malej firmy, tej to je asi jedno, hlavne že má pár eur z toho. Asi by sa musela zmeniť legislatíva aby sa dalo voči tomu účinne bojovať, kto však chce systém obísť, spôsob si nájde.
26. júl 2021

jajbolina

Súhlasím s konšpirátormi, ale nesúphlasím že sa nedajú vymáhať pokuty za nelegálne reklamy. PRETOŽE AK ICH MESTO NEVYMÁHA PODPORUJE NELEGÁLU REKLAMU. Tu je príklad:
https://www.bratislavskenoviny.sk/samosprava/41146-udelili-pokuty-za-nelegalne-reklamy
Parlament dal samosprávam nástroje na boj s reklamnými stavbami:
https://www.zilinak.sk/prispevky/16746/koniec-vizualneho-smogu-v-ziline-parlament-dal-samospravam-nastroje-na-boj-s-reklamnymi-stavbami
26. júl 2021

Roman Mihalik

Jajboli, to si myslíte, že by musela zdôvodniť, alebo to viete? Nezaplatí pokutu, odvolá sa, môže to naťahovať až na súd a ten pravdepodobne bude skúmať účtovníctvo kde by mohli zistiť realizátora reklamy (ale aj nemuseli, keď bude faktúra len všeobecne na reklamné služby bez bližšej špecifikácie). Ak starostka kosila cudzie plochy a následne vystavila FA, buď tak bola dohodnutá s majiteľmi, alebo riskovala, že jej to časť majiteľov nezaplatí (takže by ste to platili vy, obyvatelia Devína).
26. júl 2021

jajbolina

Platili to vlastníci. Určite to stojí za podanie pokút a následne riešiť hoci aj vymáhaním tieto pokuty. Samospráva nemôže tolerovať čierne reklamy, je to príklad ďalším. Hoci aj za cenu dlhého súdneho sporu, žiadam o zaslanie pokuty za nelegálne polepy a náklady na ich odstránenie (pekne vr. materiálu všetko započítať).

Mesto aj MČ musia ukázať razantný postup voči tomuto nešváru a reagovať rýchlo a bez výnimky!
26. júl 2021

Roman Mihalik

Jajboli, odkazy, ktoré ste uviedli sa vzťahujú na reklamné stavby a nie olepený semafor, čiže niečo úplne iné. Vytlačím 500ks nálepiek s nápisom "Jajboli odporúča OPS" a oblepím s tým zástavky MHD, mesto začne konanie a dá Vám pokutu. Ak nesúhlasíte, tak dokážte že ste to neboli vy. Tak to ale nefunguje, našťastie.
26. júl 2021

Roman Mihalik

Jajboli, mesto (alebo polícia) musí dokázať kto to vylepil, bez tohto dôkazu na súde neuspeje. Veď si spomeňte na prípad poslanca Mizíka, ktorý za svoj výrok na FB nakoniec neniesol zodpovednosť, pretože sa nepodarilo preukázať, že to písal on. Zoberte si rozkopávky po celom meste, takmer všetky do jednej nespĺňajú normy, mesto vie kto to rozkopal, vie čo porušil a aj tak neudelí pokutu (možno je pár výnimiek). Osobne som sa na túto tému bavil na dopravnom odd MÚ Karlova Ves, kde povedali, že to je na dlho, lebo zhotoviteľ sa odvolá, naťahuje sa to a výsledok je neistý, dlho to trvá, nemajú kapacity. Takže chcieť od samosprávy aby pokutovala nezisteného porušovateľa zákona je nereálne podľa môjho názoru.
26. júl 2021

jajbolina

Myslím si že by samospráva nemala rezignovať na ukladanie pokút, má právne odd. Na to ich živíme.
26. júl 2021

Anonymný užívateľ

Pán Martin, tu je podľa mňa vinník jasný a je zbytočné rozvíjať ďalšie verzie - kto, pre koho... a ja nič, ja muzikant ;-)
26. júl 2021

kLamač

VŠETKO SA DÁ RIEŠIŤ

Majú tam zverejnený telefón.

Rozkopávky? Nie je možné dokázať, kto to rozkopal? A bude možné dokázať, kto napr. prestrihol optický kábel?

VŠETKO JE LEN OTÁZKOU FANTÁZIE

;-)

Aj z koristi sa môže stať lovec a naopak
26. júl 2021

kLamač

@Anonymný užívateľ

Ako že by to upútalo pozornosť "orgánov"? Mohol by predávať aj Bitcoin, napríklad... ;-)
28. júl 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

chcem diskutujúcich upozorniť na dodržiavanie slušného chovania. Komentáre navádzajúce k aktom útoku na samosprávu, alebo iné právnické či súkromné osoby, nie sú v poriadku a boli odstránené.

Admin za Lamač
Odkaz pre starostu
[email protected]
18. október 2023

Anonymný užívateľ

Tá firma ,,betónové ploty" si z policajtov robí srandu! Opäť oblepili semafory!! Však tam máte tel. císlo.
18. október 2023

Anonymný užívateľ

Admin, podnet treba opäť otvoriť. Vďaka
18. október 2023

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol preposlaný samospráve s upozornením na opakovanie sa problému.

S pozdravom,

Admin OPS
Odkaz pre starostu
[email protected]

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania

Sledovať riešenie podnetu
Chcete byť informovaní o ďalšom vývoji podnetu? a sledujte jeho riešenie.