09. január 2015
Odpoveď samosprávy
Informačný systém na zimnom štadióne v Spišskej Novej Vsi bol namontovaný a spustený pred šiestimi rokmi firmou FineLight z Prešova a Monogram Bratislava, ktoré aj zabezpečovali servis.
Pred dvoma mesiacmi došlo k poruche na prenosovom zariadení signálu z réžie na obrazovky kocky. Keďže firmy, ktoré sa spoločne podieľali na zhotovení zariadenie už nespolupracujú a jedna z nich dokonca bola zlikvidovaná, nastal pre nás problém zabezpečiť servis. Pri rokovaniach s firmou Mongram z Bratislavy nám navrhli riešenie v komplexnom prerobení celého systému za sumu, ktorá presahuje možnosti našej organizácie. V súčasnom období hľadáme iné a hlavne lacnejšie riešenie a oslovili sme spišskonovoveskú firmu, ktorá môže túto opravu zrealizovať až v mesiaci január .
V súčasnom období sa na zariadení prejavila hlavne skutočnosť, že v objekte zimného štadióna sme nedokázali zabezpečiť odstránenie vlhkosti, čo sa i prejavuje na životnosti technického zariadenia.
Veríme, že uvedenú poruchu v čo najkratšom čase odstránime a postupne v ďalšom období informačný systém zmodernizujeme tak, aby došlo spokojnosti návštevníkov zimného štadióna.
Ján Magdoško
riaditeľ
Správa telovýchovných zariadení
Súdruh Námestník
Asi by mal na to odpovedať p. Magdoško...