Ulica Spartakovská-parkovanie-problémové

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

Uzavretý
meno
Majo 05. decembra 2021

Som proti zavedeniu rezidencneho parkovania na Spartakovskej. Dôvody:

1. Bývam tu už pár rokov, a ANI RAZ som nemal problém zaparkovať a to používam auto takmer denne. Problém býva IBA počas konania sa sobotných trhov, klziska, futbalu. Ale aj vtedy sa mi vždy podarilo najst miesto do 100 metrov od bydliska a este som mal aj na výber. Už tento bod by mal stacit nato ze je to zbytocne a neschvalovat to. Viz. fotky, sobota a povinna karantena, cca 20 miest len priamo pri klzisku, v okoli baraku do 100 metrov dokopy cca 50 volnych. Vsetky miesta v navrhovanej zone B su volne, viz foto, to su dalsie desiatky miest.

2. Mam trvaly pobyt inde v TT = treba sa prehlasovať, alebo davat prechodny zbytocna byrokracia a poplatky a čas.

3. 4. 5. Viz dalsi komentar

05. december 2021

Majo

3. Auto oficialne vlastni iny rodinny prislusnik = treba prepisovat = čas, byrokracia, poplatky

4. Aj ked vsetko poprepisujem, inde v TT po zavedení tejto zbytočnosti do celej TT budem platit rovnako ako Sobrančan. Staci ze opustim moju zónu 100x200 metrov. Naozaj vyhodne pre TRNAVČANOV s rodinou, kamaratmi, prácou inde v TT...

5. Návštevy... akoze sorry 48 hodin na rok zdarma? A aj nato treba aplikáciu? Za navstevu rodicov na inom sidlisku 50 euro za vikend len zato ze som si dovolil ako TRNAVČAN prejst do inej zóny v ramci TT?

6. Dochodci a aplikacia pre navstevy. To fakt majú 90 roční dochodcovia bez smartfónu sa učit ako zadajú ŠPZ svojich vnúčat do apliakcie aby mohli vyuzit tych ubohych 48 hodin rocne zdarma? Veď sú radi ze si vedia televízor zapnúť. Plus si to musia taktiez najprv vybaviť na úrade aby vôbec tu kartu mali.
05. december 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ďakujeme za Váš podnet. Preposlali sme ho na riešenie na odbor dopravy. O riešení podnetu budeme informovať. Ďakujeme za porozumenie.
Kto? odbor dopravy

Mesto Trnava
06. december 2021

Majo

Pondelok, pracovny den večer, karantena. Bol som to zo zvedavosti orátať vonku.

Presne 47 voľných miest LEN od odbočky k zimáku po polopodzemne kontajnery pri Spartakovská 4 pozdlz cesty a parkovisko pri verejnom korculovani Spartakovská 3.

Ďalšie desiatky volnych miest navyše na navrhovanom parkovisku zóna B (nové pri zimáku).

Daľšie desiatky voľných pri Spartakovská 8, Spartakovská 1 atď, tie som nerátal presne.
06. december 2021

Zdenko

Nooo.A to sa priprav na poplatok za overenie pri zriadovaní na mestskom dome,že si to naozaj ty.Pracovníčka Ta podla OP identifikuje,ale chce zato 2 eura.Každý úkon,čo dostaneš dokonca aj v banke zadarmo,sa tu v tomto Bročkostane platí.Požičiaš si auto počas servisu na pár dní,zaplať.Choď na úrad,vystoj radu,zaplať.Nič v internete,apke nemaju.Nedorobené nedomyslené.Len kasírovať.
08. december 2021

Peter

Ved to pochopte, tu nejde o parkovaciu politiku ale o to vytahat z ludi peniaze, zaplatis a nic za to nedostanes, ziadnu sluzbu v lepsej kvalite.
10. december 2021

Zdenko

Ako obyvateľ mesta sa pýtam prečo keď pan Bročka zdvihol dane z nehnuteľnosti na najvyššiu úroven v rámci Slovenska,nemôžu mať občania z tejto sumy navyše,riešené to ,čo trápi obyvateľov.Napríklad parkovanie.Parkovacie domy,nove parkoviska atď.Ved vyzbiera dosť.Dúfam, že dane nezdvihla radnica len preto,aby dostal pan primátor 5.500 eur mesačne ? Čo máme z tejto zvýšenej dane my ? Trnavčania ktorí ju platíme ,motoristi,vlastníci áut a bytov v meste ,na sídliskách ? Odpoveď že cyklochodniky neberiem.Bavíme sa o parkovaní áut.Lebo riešiť nedostatok parkovacích miest v meste spoplatnením parkovného na sídliskách.... Som presvedčený,že toto nedokáže vyriešiť doterajší primátor,a preto je treba na tomto poste zmenu.
13. december 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
Trnave, tak ako aj iným mestám na Slovensku, vládne individuálna doprava, na čo doplácajú všetci obyvatelia. V zápchach strácame čas, dýchame znečistený vzduchu z exhalátov, po niektorých chodníkoch sa už takmer nedá chodiť pre zaparkované vozidlá. Vodiči v snahe zaparkovať v blízkosti bydliska porušujú dopravné predpisy, ničia verejnú zeleň, parkujúce vozidlá sú dôvodom nebezpečných a kolíznych situácií, vozidlá sa navzájom blokujú.
Mesto Trnava v minulosti zadalo spracovať materiál s názvom „Koncepcia rozvoja statickej dopravy v Trnave“. Uvedený materiál bol dodaný a prezentovaný v júli 2016. Koncepcia analyzuje problematiku statickej dopravy na území mesta a navrhuje riešenia, ako sa s týmto problémom vysporiadať. Za účelom regulácie statickej dopravy koncepcia navrhuje rozšíriť súčasné spoplatnené parkovacie zóny aj o ďalšie zóny s cieľom riešiť statickú dopravu v nich.
Spoplatnenie parkovania je iba jednou z foriem riešenia statickej dopravy v meste. K ďalším riešeniam patria napr. záchytné parkoviská v periférnych zónach s prístupom na efektívnu, dostupnú a lacnú verejnú dopravu, podpora cyklodopravy (budovanie cyklochodníkov + bikesharing), resp. inej alternatívy ako individuálnej autodopravy, efektívne využívanie verejných priestranstiev pre budovanie parkovísk, efektívna organizácia dynamickej dopravy a podpora budovania parkovacích domov. Prax v zahraničí, obmedzené priestorové a ekonomické možnosti miest a neustály rast počtu motorových vozidiel však ukazujú, že bez spoplatnenia parkovania je nemožné zaobísť sa. Princíp regulácie je v tomto prípade založený na reálnom predpoklade, že v prípade, ak je vodič za parkovanie v nejakej zóne nútený zaplatiť, podmieňuje dĺžku doby parkovania v zóne tejto povinnosti, prípadne hľadá možnosti parkovania mimo zóny.
Primárnym cieľom spoplatnenia parkovania je regulácia statickej dopravy s ohľadom na zvýhodnenie istého okruhu subjektov (napr. rezidentov mesta, či rezidentov v obytných zónach). Ekonomický výsledok, ktorý spoplatnenie generuje, je iba pozitívnym sekundárnym následkom takéhoto riešenia, ktorý je nutné využiť následne opäť najmä v prospech regulácie dopravy.
Kto? Mestská polícia Trnava

Mestská polícia Trnava
13. december 2021

Majo

Chcem sa spytat, ake 2 regulacie boli za zavedenie tejto novej regulacie zrusene, tak ako sa zaväzuje Slovenska vlada s pravidlom ze za kazdu novu regulaciu musia byt 2 ine regulacie odstranene.

Dakujem za info.
18. december 2021

Zdenko

Tu ťažko čakať nejaký ústretový krok od radnice.Pokiaĺ občania nevyjadria svoju nespokojnost so starostom na jeseň 2022,tak on bude len pridávať ,kde a ako ošklbať trnavčanov.Lebo riešit chýbajúce parkoviská spôsobom,že spoplatním parkovanie obyvateĺov čo bývaju na danom sídlisku...To je úlet.A kam pôjdu tý čo tam nemajú trvalý pobyt? Nech starosta napíše,kde ich plánuje vyhnať.Niekam do poĺa,do kukurice ??? V Trnave reálne chýbajú zachytné parkoviská.Presne pre toto bolo niekedy záchytné parkovisko na mieste kde je Billa,City aréna, .ČO MESTO ODVTEDY SPRAVILO PRE RIEŠENIE SITUÁCIE S PARKOVANÍM ???? A teraz ,keď nový zákon zruší parkovanie na chodníku ,tak to bude masaker.Hlavne že máme cyklochodníky ,a to som nadšenec jazdy na bicykly.
17. január 2022

Ondrej Koso

Teraz by si mohol pridat fotky ked je vsetko otvorene. Ja byvam pri bille a konecne tu nebudu parkovat vsetci zamestanci CA , jeden mi dokonca rozbil auto ked sa strasne ponahlal do praace..Skoda za vyse liter to potesi nie? Mame to tu preplnene kazdy den a to sa este vzdy zhorsi ked zacnu akcie v meste a sobota doobeda je tiez zabavna ked rano oddiem tak uz potom ledva zaparkujem.
17. január 2022

Majo

Nech sa paci, aj práve teraz, 13:48, pondelok mam na výber z 50+ miest vedla činžiaku.
17. január 2022

Majo

Činžiak pri bille hned pred vchodom minimalne 15 miest.
17. január 2022

Ondrej Koso

Ano lebo parkoviska pri zimaku a pri Bille su plne? A vacsina ludi tu nepracuje do 2...Ja chodim z roboty po 4 a po 5 a ked idem prec autom tak ostava par volnych miest ked sa vriatia aj susedia z robot. Videl som napocty nasich parkovacich miest vecer priemerne 450-500 auto doobeda 420-460.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania