Lampa na Šafárikovej

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

Vyriešený
meno
Laila 05. novembra 2017

Už asi 3 týždne nesvieti lampa na Šafárikovej 14, resp. svieti asi hodinu a koniec. Nahlásené opakovane asi 4x, a stále svieti, nesvieti, potom celú noc svieti, zas nesvieti...

06. november 2017

Palcino Čavojský

ehm, a vy chcete, aby svietila, alebo nesvietila? :D (pardon, ale neubránil som sa a musel som dať toto rypnutie k vášmu popisu)
07. november 2017

majo

Predpokladám, že na Šafárikovéj je viac než len jedna.
Chodím tade, ale podla toho obrázka by som ju nenašiel :(
08. november 2017

Laila

:D no, ako reagovať na tak prudko inteligentné komentáre. Chlapci, čítanie s porozumením vám zjavne robí problém, takže nádych a ešte raz.
14. november 2017

Laila

To je fakt taký strašný problém s tou blbou lampu niečo urobiť???
21. november 2017

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
porucha bola odstránená už v 44. týždni, zároveň sa vykonávajú priebežné večerné kontroly, posledná bola 16. 11. 2017 a osvetlenie bolo funkčné.
Dovoľujeme si vám dať do pozornosti možnosť nahlasovať poruchy na verejnom osvetlení prostredníctvom online formulára priamo na stránke spoločnosti SIEMENS, ktorá na základe zmluvy zabezpečuje pre mesto Trnava prevádzku a údržbu verejného osvetlenia (http://www.siemens.sk/sites/osvetlenie/osvetlenie_pc.php), prípadne je možné nasnímať mobilom QR kód umiestnený na stožiari, treťou možnosťou je zavolať na nonstop dispečing firmy SIEMENS, číslo pre Trnavu je 033/55 36 537.
Oprava pokazenej lampy (pokiaľ nahlásite presné číslo stožiara, ktoré je na ňom uvedené) bude týmto spôsobom promptnejšia, keďže závada bude nahlásená priamo správcovi osvetlenia.
Na stránke mesta môžete podnet nahlásiť priamo na link:
http://www.trnava.sk/sk/zivotna-situacia/poruchy-osvetlenia.

Odbor dopravy a komunálnych služieb
21. november 2017

Laila

Dobrý deň, ďakujem za reakciu, dovolím si upresniť niektoré fakty.
Lampa svieti súvisle 2. noc - 47. týždeň.
K vchodu Šafárikova 14 prislúcha celkom jasne jedna lampa, ďalšia lampa je pri vchode č.13. Podľa mňa je to dosť jasné, ale ak by sa niekto na číslo bol pýtal, určite by sme ho uviedli. Netušili sme, že problém je v identifikácii lampy.
Ďakujem za kontaktný formulár, určite využijem, lebo problém s touto lampou nebol teraz prvýkrát.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania