Nevhodné prístrešky na zastávke Blumentál

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Martin Žarnovický 24. júna 2014

Hoci sa idú do novej zastávky Blumentál zlúčiť štyri priľahlé zastávky MHD a počet cestujúcich na nej sa zvýši asi 4-násobne, na novú prestupnú zastávku boli v smere do Rače namontované veľmi nevhodné prístrešky pre cestujúcich, ktoré boli len presunuté zo zastávky Floriánske námestie. Tie nemajú bočnú ochrannú stenu a na zastávke sa nedá ani sadnúť. Navyše je nedostatočný aj počet prístreškov. Kapacitou nestačili ani na zastávke Floriánske námestie kde zastavovali iba 4 linky. Na novej zastávke ich bude v tomto smere obsluhovať až 8 liniek pričom zo zastávky odíde v špičke približne každých 75 sekúnd jeden spoj. Situácia je o to zarážajucejšia, že po štyroch zrušených zastávkach Vazovova ostane na vyše ešte ďalších 5 prístreškov, ktoré majú ako lavičky, tak aj bočné steny. Prosím preto DPB, aby nevhodné prístrešky vymenil, prip. podľa možnosti aj zvýšil ich počet.

25. jún 2014

Di

Popravde, aj ja som si myslela že tam bude väčšie prístrešky, spojov tam bude dosť, lenže to by museli ubrať zo zelene, síce nerada súhlasím, ale prístrešky bez bočných stien sú na 2 veci: "na ho***".
A keď sme pri tej novej integrovanej zástavke, zrušia aj tú nezmyselnú zástavku pri STU? Kúsok odtiaľ je zástavka na Obchodnej, zbytočne to zdržuje, fakt nemôžu stáť električky každých sto metrov.
25. jún 2014

Di

Popravde, aj ja som si myslela že tam bude väčšie prístrešky, spojov tam bude dosť, lenže to by museli ubrať zo zelene, síce nerada súhlasím, ale prístrešky bez bočných stien sú na 2 veci: "na ho***".
A keď sme pri tej novej integrovanej zástavke, zrušia aj tú nezmyselnú zástavku pri STU? Kúsok odtiaľ je zástavka na Obchodnej, zbytočne to zdržuje, fakt nemôžu stáť električky každých sto metrov.
09. september 2014

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

je síce pravda, že prišlo k zlúčeniu viacerých zastávok, avšak zároveň bude na jednej zastávke zastavovať viacero spojov. Zvýši sa teda frekvencia spojov a skráti sa dĺžka čakania cestujúcich na zastávke. Inými slovami, nebude potrebné viac prístreškov, nakoľko cestujúci budú musieť čakať menej.

Prístrešky bez bočnej opory a lavičiek boli osadené z dôvodu, že sa jedná zároveň o priebežný chodník, ktorý nemá dostatočnú šírku, aby mohli byť osadené prístrešky s bočnými stenami.

Mgr. Marek Papajčík
Oddelenie marketingu a vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania