17. december 2014
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň, tu je stanovisko Dopravného podniku Bratislava:
"Ciastocna oprava uvedeneho priecestia bola realizovana v roku 2012 - priecestne panely boli vyzdvihane a bola upravena podkladna vrstva pre panely. Touto ciastocnou opravou priecestia sa odstranila docasne zavedena pomala jazda v = 10 km/hod pre elektrickove vozidla a dnom 3.8.2012 bola rychlost jazdy elektriciek cez uvedene priecestie zvysena na v = 30 km/hod.
Bohuzial, intenzita cestnej dopravy na uvedenom priecesti a vysoke hodnoty zatazenia priecestia vplyvom prejazdu nakladnych vozidiel a kamionov zasobujucich blizke velkosklady a firmu KERKO narusili kompaktnost konstrukcie priecestia a sposobili vylamovanie povrchovej vrstvy betonu a tym sa zacala odhalovat armovacia vystuz panelov. Kompletna oprava priecestia bola zaradena do planu oprav na rok 2014, ale vzhladom na mnozstvo pridelenych financnych prostriedkov bolo nutne presunut planovanu opravu priecestia na prvy stvrtrok roku 2015, resp. priecestie bude opravene v ramci planovanej modernizacie elektrickovych trati.
V sucasnosti vykoname kontrolu uvedeneho priecestia a do 7.11.2014 zabezpecime odstranenie obnazenej vystuze tak, aby nesposobovala poskodenie pneumatik cestnych vozidiel.
Mgr. Marek Papajčík
Oddelenie marketingu a vzťahov s verejnosťou
Hlavné mesto SR Bratislava
F. Filialka
Dopravny podnik snad nema "inspektora" stavu kolajovej trate, ked caka na podnety obcanov?