Koľaje nikam - Dostojevského rad 1

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Roman Prokop 01. februára 2015

Postará sa magistrát konečne o to, aby na Dostojevského 1, oproti Umeleckej besede, boli počas práve prebiehajúcej rekonštrukcie konečne odstránené zbytočné, nepoužívané električkové koľaje (patria DPB, teda tiež mestu)? Oslabujú pevnosť vozovky, každoročne obzvlášť v zime vznikajú okolo nich nebezpečné výtlky. Poškodené disky a pneumatiky sú výsledkom neriešenia stavu križovatky (prečo neboli odstránené už pri poslednej rekonštrukcii križovatky, pri budovaní odbočenia na Pribinovu?) a zanedbávania pravidelnej kontroly stavu vozovky zodpovednými.

05. február 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň
´dakujeme za Váš podnet. poprosíme obrátiť sa na Dopravný podnik mesta Bratislavy.

Oddelenie komunikácie a marketingu
06. február 2015

okoloiduci

Moment, ale Dostojevskeho rad 1 a prilozene fotografie, nie su jedno a to iste miesto...
09. február 2015

Roman Prokop

Moment, toto sú obete. Ak si poškodíte pneumatiku alebo disk v bode A -Dostojevského rad 1, tak auto nezastaví okamžite (ani by som to nikomu v tom zúženom úseku križovatky neodporúčal skúšať), ale má spravidla nejaký dojazd do bodu B - Vajanského nábrežie 10-12 (foto). Ak stále nerozumiete, vypýtajte si záznamy od Dopravnej polície z dní 30. a 31.1.2015.
18. november 2015

Odpoveď samosprávy

Uvedený problém je možné riešiť zo strany Magistrátu hlavného mesta SR Bratislavy počas prebiehajúcej výstavby NS MHD a stavebných prác realizovaných na križovatke ulíc Štúrova - Vajanského - Dostojevského (alternatívne Pribinova). Zrušenie nevyužívaných koľají môže Magistrát ako vlastník navrhnúť a odsúhlasiť, DP Bratislava ako správca koľajových tratí bude uvedene rozhodnutie akceptovať.
Podotýkame, že v súčasnosti uvedené koľaje nie sú využívané počas prevádzky električkovej dopravy a správa koľajových tratí DP Bratislava a.s. ani neeviduje požiadavku na ich sprevádzkovanie.


odb. marketingu a komunikácie DPB
26. november 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Koľaje sú v tomto čase odstránené prebiehajúcou stavbou električky do Petržalky a buduje sa nový kryt vozovky.

Oddelenie komunikácie a marketingu
Hlavné mesto SR Bratislava
26. november 2015

jajbolina

Mesto by najmä malo potiahnuť koľaje z nábrežia k novej budove autobusovej stanice. preto ma prekvapila nedávna rekonľštrukcia koľají od Nám. Ľ. Štúra po Šafárikovo námestie, keď sa človek lepšie prizrie, dajú sa tam osadiť aj koľaje pre opačný smer električiek, osvetlenie osadiť na budovy (našťastie poväčšinou sú to štátne a samosprávne budovy) a z druhej strany kombinácia konzol na budovách+posunutie lámp VO bližšie ku Komeného univerzite+samozrejme zúžiť chodníky. Rozšírenie električkových trás by mala byť priorita mesta, najmä ak nemáme metro. Prepojili by ste tak KV, Dúbravku, Devín aj študenské internáty priamo električkami po AS.
28. november 2015

Roman Prokop

Rozširovanie električkových, koľajových trás by sa páčilo aj mne.
Preferenciu má asi automobilová doprava. Pre pridávanie ďalších jazdných pruhov a odbočovacích pruhov postupne zanikajú stredové deliace pásy (napr. Trnavská, Rožňavská, Tomášikova), nevyužívajú sa a zanikajú bývalé železničné trate (Dostojevského, Karadžičova, Kukučinova ...). Nerozumiem, prečo trať v Petržalke končí kúsok od brehu a nepokračuje ďalej.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania