Jantárová cesta-osvetlenie-nefunkčné

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
LilDevil 28. decembra 2023

Smerom od zastavky Farskeho smerom k zastavke Jungmanova nad cestou pre auta nefunguje osvetlenie, osvetlenie je len nad tratou elektricky

28. december 2023

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

Váš podnet, za ktorého nahlásenie ďakujeme, sme v tejto chvíli pridelili kolegyniam a kolegom, ktorí majú oblasť, ktorej sa podnet týka, v kompetencii. Obdržané stanoviská ohľadom jeho riešenia Vám sprostredkujeme.

S pozdravom,
Kto? Technické siete Bratislava
Kedy? do 5 dní

Oddelenie služieb občanom
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy.
02. január 2024

Zuzana

O rok neskôr a osvetlenie je stále nefunkčné.
29. január 2024

LilDevil

Zuzana za 1 pracovny den, a este k tomu cez vianocny tyzden, ked ma velmi vela ludi dovolenku, ked maju aj ine hlasenia, je to pochopitelne...
29. január 2024

LilDevil

Svetla fungovali ciastocne pocas 2 tyzdnov, teraz uz vyse tyzdna funguju vsetky. Moze sa hlasenie uzavriet.
29. január 2024

Zuzana

Ospravedlňujem sa, to som sa už poplietla a zle vyjadrila. Avšak osvetlenie nefungovalo aj viac ako mesiac a bolo opravené vďaka nahláseniu do Siemensu, ktorý má lampy na starosti. Treba im to hlásiť priamo cez ich web, tu to nikto nerieši.
29. január 2024

LilDevil

Osvetlenie fungovalo pocas mesiaca ciastocne. Mam v telefone za ten cas vela fotiek. Bol tu nejaky technicky problem (asi kvoli vianocnemu osvetleniu) ked vypadavali niektore okruhy. Mam v hlavnom prispevku mapu kde je oznacene co vsetko nefungovalo koncom decembra, alebo len ciastocne a zaciatkom januara toho bolo este viac. niekedy svetla svietili o 2 hodiny nesvietilo nic a o dalsie 2 hodiny to zase svietilo ciastocne. Preto som cakala vyse tyzdna kym som poslala fotku ze to svieti vsetko. Taktiez nahlasovanie priamo na Siemens nepomahalo. Mam niekolko hlaseni pod kontom, kde sa kvoli technickej chybe tejto stranky, neviem prihlasit a cali sme vyse pol roka kym to opravili. Niektore lampy ani nemaju oznacenie a ked to nahlasim priamo na Siemens nedostanem ziadne potvrdenie o zaevidovani a neviem sledovat ako dlho to je nahlasene. takze ak sa problem na rovnakom mieste opakuje, nahlasujem to radsej aj sem. Aby bol prehlad kolko im trva kym to daju do naozaj funkcneho stavu.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania