Martinčekova-osvetlenie-nefunkčné

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení
meno
Marek 21. februára 2024

Chcel by som dať opäť do pozornosti neosvetlenú časť Ružinova, konkrétne Martinčekovu ulicu v okolí panelákov 13,15,17,30 a 32.

Jedná sa o dlhodobý problém, ktorý magistrát a jeho nový podnik Technické siete Bratislava a.s. nie je ochotný riešiť. Poslal som niekoľko urgencií, fotografií, nahlásil som nefunkčné osvetlenie cez ich nový systém, ale doteraz sa vec nijako nepohla. Všimol som si, že nefunkčné osvetlenie bolo nahlasované len na tejto stránke už od roku 2018. Naozaj sa za tie roky nedalo opraviť 6 lámp v okolí Rotundy a 3 lampy na detskom ihrisku?

Na priloženej fotografií môžete vidieť situáciu z 21. novembra 2023 o 16:50 hod. Osvetlenie žiadne, ale na webstránku Technické siete Bratislava si budeme písať, ako nám záleží na bezpečnosti a osvetlených uliciach v Bratislave.

21. február 2024

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
21. február 2024

Odkaz pre starostu

Dobrý deň, nahlásené aj na TSB.
S pozdravom,
Administrátor portálu Odkaz pre starostu
22. február 2024

Marek

Treba nahlasovať podnety na webstránke https://tsb.sk/podnety/. Mňa ignorujú a nič sa nedeje, ale ak nás bude viac, možno sa to pohne. Riešim to aktívne už cca pol roka a od Technických sietí Bratislava dostávam odpoveď v podobe článku o tom, ako ide Bratislava po vzore Prahy a chce do konca roka 2025 vymeniť všetky svetlá.

Na našu ulicu sa však akosi stále zabúda a nič sa nedeje. Ak tu je niekto aktívny, prosím skúste to nahlasovať. Treba im volať a neustále písať.

Bezplatne na 0800/555575 alebo e-mailom na [email protected]. Predmet e-mailu: INVESTÍCIA – URGENCIA Dlhodobo nefunkčné osvetlenie - Martinčekova 13, 15, 17, 30, 32.

Môžete priložiť aj obrázok, o ktoré svetlá sa jedná.
23. február 2024

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

podnet, za ktorého nahlásenie ďakujeme, sme už preposlali kolegyniam a kolegom z Technických sietí Bratislava, ktorí sa budú snažiť vyriešiť ho v čo najkratšom čase.
Pre budúcnosť a rýchlejšie nahlásenie, i vyriešenie podnetu, odporúčame využiť nasledovný formulár:
https://tsb.sk/podnety/

S pozdravom,
Kto? Technické siete Bratislava
Kedy? 14 dní

Oddelenie služieb občanom
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
23. február 2024

Marek

Ja prisahám, že si zo mňa robíte srandu. Prečítali ste si vlastne komentár, ktorý som napísal? Vaše Technické siete Bratislava tento problém dlhodobo ignorujú a už so mnou ani nekomunikujú. Svetlá som nahlasoval niekoľkokrát cez Váš "super" nový systém a tiež telefonicky. Hádajte, čo sa stalo? Nič!
10. marec 2024

Marek

Dobrý deň, opäť prešiel nejaký čas a nič sa neudialo. Prosím opäť urgovať na magistráte a Technické siete Bratislava. Ďakujem.
19. marec 2024

Marek

Ďalší týždeň preč a opäť žiadna odpoveď. Svetlá som opäť nahlásil telefonicky a cez formuláre. Prosím opäť administrátorov, aby tento podnet poslali na príslušné oddelenie. Ďakujem.
20. marec 2024

Marek

Najnovšie informácie o tomto probléme: Technické siete Bratislava moju požiadavku evidujú, žiaľ musím čakať. Pán na infolinke nemá žiadnu vedomosť o tom, kedy to bude vyriešené, ani kedy sa na to prídu pozrieť technici, ani aký je ďalší postup a vlastne ani to, kedy to bude opravené a či to vôbec opravené bude. Treba len čakať...
26. marec 2024

Marek

Stále čakám... Stále sa nič nedeje, nikto nekomunikuje, neinformuje, nerieši.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania