Stav zastávky pri Vinohradoch

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Anonymný užívateľ 20. februára 2013

Zastavky v Raci na uliciach Zahumenice a Pri Vinohradoch vyzeraju ako po nalete spojeneckych bombarderov je to humus.A dalsie zastavky Detvianska a Hybesova su o nieco lepsie ale tiez porozbijane a popisane,fuj.Bude sa s tym nieco uz konecne robit?

22. február 2013

Ing.Jozef Házy

Uvedené električkové zastávky patria DPMB, takže vyriešiť to musí starosta MČ Rača, resp. mestský poslanec Mgr.Peter Pilinský v dvojedinej úlohe. Je zaujímave, že si to doteraz vôbec nevšimol. Ani jeho zelení kamaráti. Jozef Házy
22. február 2013

Juraj P.

Oni si to totiž ani všimnuť nemôžu. Oni si totiž zadky vyvážajú v džípoch. Predsa nie sú trochári, že? Taky džípik predsa ma väčšiu spotrebu a teda aj viac zamoruje ovzdušie. Ale čo už, ked správny čáávo a biznis sa momentálne na Slovensku prejavuje práve takto. Čo tam po dákom zelenom kabáte. To bolo pred voľbami. Že ekológia? Z tej sa na džípoch jazdiť nedá. Kšefty, developerstvo, to sype. Z miestneho úradu zlata baňa. A Vy pan inžinier, že ošarpané zastávky. Kde to žijete? Haló, dobré ráno! Snáď ste im neverili,že "bojujem za vás"?
22. február 2013

Ing.Jozef Házy

Pán Juraj, ja som dal nformáciu, koho vlastníctvo sú zdemolované zastávky. Nezáleží na čom si vyváža zadok, ale svedčí to o tom, že starosta necestuje MHD, lebo sa preváža na služobnom aute. Ja som si všimol, že na pneumatikách má blato. Určite ste si všimli, že na fotografiách sa blato nenachádza, ale je tam voda, rozbité sklá a zhrdzavené konštrukcie. Blato teraz, keď sa roztopil sneh je vo vinohradoch (Račany Rosso, Bolná Pekná, Ohnavy). Ono je potrebné ísť služobným autom do DPMB a žiadať realizáciu komplexných opráv električkových zastávok. Škoda, že po 12 rokoch poslancovania na magistráte som prvým náhradníkom po Mgr.Pilinskom a Ing.Dzivjákovej. Ja som chodil s otvorenými očami, a preto som na magistráte vybavil viacero požiadaviek obyvateľov Rače, Krasňan a Východého. Dúfam, že keď si starosta prečíta názory obyvateľov, zdvihne si svoje sedacie svalstvo a začne konečne konať. Som tiež zvedavý, ako sa postaví za občanov ZŤP a ZŤPS. miestny poslanec Jozef Házy
23. február 2013

Karol F.

P.Házy v takom stave je to tam už tých 12 rokov , tak keď ste mal oči otvorené prečo ste si to nevšimol a neriešil to už vtedy ?
23. február 2013

Ing.Jozef Házy

Pán Karol, chcete povedať, že tie zastávky takto vyzerali už keď ich DPMB montoval? Ja do tých končín nemám dôvod prečo chodiť. Bol som tam, keď som rekoštruoval byt v Technomarkete, a vtedy boli obidve zastávky zasklenné a vymaľované. Totiž boli úplne nové. Ja sa väčšinou pohybujem od cintorína smerom do mesta. Ale to vôbec nie je dôležité. Je to jednoznačne vec Mgr.Petra Pilínskeho. Pán Karol, nechapem vaše myšlienkové pochody. Pán Karol a kde doteraz 10 račianski poslanci, ktorých ste si volili a majú každý prvý pondelok poslanecký deň v KS na Žarnovickej a táto problematika patrí do ich volebného obvodu. Pýtam sa 13.000 račianskych obyvateľov, prečo doteraz svojich poslancov neupozornili na tento žalostný stav. Vychádza mi z toho, že ľudia sú v Rači apatický a neveria, žeby sa mohlo niečo zmeniť. Som rád, že obyvatelia Krasňan takéto problémy nemajú, lebo sa stretávajú so svojimi poslancami a upozorňujú ich na nedostatky. No jednoznačne platí, že traja krasňanskí poslanci (Lenka Antalová-Plavúchová, Milan Andráš a Jozef Házy) počúvajú svojich obyvateľov. Ale aby ste nepovedali, výnimočne dozriem na aktivity starostu pri zjednaní nápravy zrekonštruovania oboch zastávok. Pán Karol všimli ste si, že dnes 23.2.2013 napadol sneh a v MČ Rača pracovníci zimnej údržby si nekonajú svoju povinnosť. A čo robia obyvatelia v rodinných domoch. Ich povinnosť je priebežne čistiť chodníky. A čo robia 3 pochôdzkari mestskej polície, keď majú vykonávať kontrolu čistoty chodníkov, aj s prípadným udeľovaním pokút. Uisťujem Vás, že u nás v Krasňanoch domový dôveríci chodnky pri bytovkách čistia. poslanec Jozef Házy
23. február 2013

Bečič

ing. Házy na Magistráte mesta Bratislavy si čestne vykonával svoju poslaneckú funkciu mestského poslanca. Okrem iného sa spolupodielal na zriadeni školského autobusu z Východneho pre naše deti. Spolupodielal sa aj na predlžení autobusovej linky až po OD Kaufland. ing.Hazy stojí aj za vybudovanim chodníkov,klubu dôchodcov v Krasňanoch a dalšimi projektami. A verte mi,to všetko robil pre občanov. Nezištne. Čo sa o časti dnešných poslancov povedať nedá. Pan ing. Hazy za stav zastavok je zodpovedny tzv.starosta Pilinsky a jeho zelená suita. Zastávky su v takomto dezolátnom stave po nástupe Pilinského posledné dva roky. Tie zastávky su príkladom toho,ze Pilinský zjavne nestačí na funkciu starostu a hoci si z našich daní vydržuje a platí tzv.asistenta táto funkcia,ako je všeobecne známe mu prerástla cez hlavu.
23. február 2013

Peter

p.Hazy.Tie zastavky su v takom stave uz roky-rokuce. Vy ako mestsky poslanec, ste co urobili preto aby boli poriadne? Nic!!! a teraz sa snazite preniest vinu na sucasneho starostu. A nezabudajte, ze takto zdevastovane zastavky su po celej Bratislave. A predsa patria pod spravu Dopravneho podniku. Cize Vase obvinovanie je prizemne,a plne blabotov.
23. február 2013

Ing.Jozef Házy

Pán Peter, z Vášho vyjadrovacieho slovníka je zrejmé, že Ste blízka osoba Mgr.Petrovi Pilínskemu. Nechápem, prečo ma obviňujete, že čo som urobil ja ako mestský poslanec ohľadom zdevastovaných električkových zastávok. Chvála Bohu ja chodím s otvorenými očami, ale aj ušami. V predchádzajúcom stanovisku som Vám oznámil, že do týchto končín nemám dôvod chodiť. Ja sa pohybujem od Miestneho úradu (zastávka Detvianska) až do mesta. Dávate mi za vinu to, za čo nemôžem. Keď Ste taký spravodlivý človek , prečo tajíte svoje priezvisko a bydlisko. Chcel by som Vás upozoriť, že som verejný činiteľ a vôbec sa nehambim priznať svoje plusy alebo mínusy. Veď kto robí, má právo aj na prešľapy a omyly. Chvála Bohu o mne to neplatí. Upozorňujem Vás , že ak budete pokračovať v tomto tóne voči mojej osobe, budem sa brániť po právnej stránke. Nemyslíte si, že sa nedá zistiť kto Ste a kde bývate. Pred voľbami v roku 2010 obdobne konal i víťaz volieb Mgr.Peter Pilínsky a nechybalo veľa, bol by som na neho podal trestné oznámenie. Pán Peter, prečo Vás nezaujíma, že v Rači máte 10 poslancov a ani jedného neobviňujete z nečinnosti ohľadom zdevastovaných električkových zastávok. Pýtam sa prečo Ste Vý osobne doteraz neupozornili poslancov na neútešený stav a prečo to nemrzí 13.000 obyvateľov Rače. Asi vedia, že si pri súčasnom vedení neporadia. Ale aby Ste boli kľudný, aj keď nie som mestský poslanec urobím príslušné kroky. A Vy sa budete potom hambiť. poslanec Jozef Házy
23. február 2013

Ing.Jozef Házy

Pán Bečič, Vás by som chcel poopraviť, školský autobus z Východného do Krasňan a späť a taktiež zachádzanie niektorých autobusových liniek č.56 z Východného po OC Kauflad a späť som v minulom volebnom odobí nevybavoval len ja, ale významne sme pri tom spolupracovali s ďalším obetavým poslancom za Východné Cyrioml Sekerkom. Je pravdou, že v Krasňanoch som postavil Klub dôchodcov na nohy už pred viacerými rokmi. Na činnosť pre obyvteľov v seniorskom veku prispieva MČ Bratislava-Rača čiastkou 3.300,- EUR ročne. O tom, že to robím dobre spolu i s členmi výboru a Revíznej komisie KD Krasňany svedčí skutočnosť, že 4.februára 2013 sme mali Výročnú členskú schôdzu na ktorej som bol opäť zvolený za predsedu a starosta Mgr.Peter Pilinský sa vyjadril o našej činnosti v superlatívochv porovnaní s Račianskym klubom dôchodcov. To je pre nás ohodnotenie majúce cenu zlata. Vzhadom k tomu, že som ako samosprávny poslanec urobil za 22 rokov viacero pozoruhodných činov si vyžaduje trošku času. Sľubujem, že o mojich aktivitách v Rači, v Krasňanoch, na Východnom a v hl. meste SR Bratislave podám informáciu. Už dnes Vám môžem sľúbiť, že to bude zaujímavé čítanie, nakoľko z celej plejády poslancov sme tu iba 2, ktorí sme pamätníci na všetky porevulučné volebné obdobia. Eduard Brychta a Ing.Jozef Házy. Pos zdravujem Vás. poslanec Jozef Házy
23. február 2013

Ing.Jozef Házy

Pán Bečič, Vás by som chcel poopraviť, školský autobus z Východného do Krasňan a späť a taktiež zachádzanie niektorých autobusových liniek č.56 z Východného po OC Kauflad a späť som v minulom volebnom odobí nevybavoval len ja, ale významne sme pri tom spolupracovali s ďalším obetavým poslancom za Východné Cyrioml Sekerkom. Je pravdou, že v Krasňanoch som postavil Klub dôchodcov na nohy už pred viacerými rokmi. Na činnosť pre obyvteľov v seniorskom veku prispieva MČ Bratislava-Rača čiastkou 3.300,- EUR ročne. O tom, že to robím dobre spolu i s členmi výboru a Revíznej komisie KD Krasňany svedčí skutočnosť, že 4.februára 2013 sme mali Výročnú členskú schôdzu na ktorej som bol opäť zvolený za predsedu a starosta Mgr.Peter Pilinský sa vyjadril o našej činnosti v superlatívochv porovnaní s Račianskym klubom dôchodcov. To je pre nás ohodnotenie majúce cenu zlata. Vzhadom k tomu, že som ako samosprávny poslanec urobil za 22 rokov viacero pozoruhodných činov si vyžaduje trošku času. Sľubujem, že o mojich aktivitách v Rači, v Krasňanoch, na Východnom a v hl. meste SR Bratislave podám informáciu. Už dnes Vám môžem sľúbiť, že to bude zaujímavé čítanie, nakoľko z celej plejády poslancov sme tu iba 2, ktorí sme pamätníci na všetky porevulučné volebné obdobia. Eduard Brychta a Ing.Jozef Házy. Pos zdravujem Vás. poslanec Jozef Házy
23. február 2013

Greg

Aj na Peknej ceste je zastavka ktoru by bolo treba vymenit a na druhej strane chyba pristresok.Reagujem na prispevok vyssie ze Krasnany su bez problemov.
24. február 2013

Ing.Jozef Házy

Greg, vo vašej reakcii sa vyjadrujete len preto, aby ste sa vyjadrili. Predsa stav zastávok v Krasňanoch je polahodou pri porovnaní s katastrofálnym stavom 2 zastávok v Rači. V Krasňanoch máme 2 električkové zastávky (na Peknej ceste a na Černockého), pričom obe smerujú do mesta a na nich je potrebná menšia oprava. A k vašej druhej pripomienke ohľadom vybudovania prístreškov asi toľko, že DPMB má asi stratégiu budovania zastávok. Z nej vyplýva, že na každej zastávke je vybudovaný prístrešok na jednej strane. Väčšine ak si všimnete, prístrešky sú vybudované na strane do mesta. Aje to z jednoduchého dôvodu, aby chránili cestujúcicich zo severnej strany. Pred ˇvetrom, dažďom a fujavicou. poslanec Jozef Házy
24. február 2013

Peter

p. Hazy. Troska zdraveho rozumu by vam nezaskodilo. Vy chcete na mna podat trestne oznamenie, za to ze ja ako obcan s Vami komunikujem a pytam sa? :-) Vsak sa nezosmiesnujte. Preco sa nepytam ostatnych? Pretoze tu nikto okrem Vas nereagoval.Pisete hluposti o tom, ze kto ma a nema zodpovednost. Zodpovednost ma DPMB a Vy ako poslanec zastupujete celu Racu a tiez mozete riesit tento problem. Mne je jedno ci ste z Krasnan z Race alebo Rendezu. Ste zvoleny zastupca tak konajte. A celkom vtipne je , ze na jednej strane nadavate na starostu ale ked sa treba zdoraznit , ze Vas pochvalil v ramci Vasho dochodcovskeho klubu, tak to uz je OK.. Trosku sudnosti by to chcelo :-)
24. február 2013

Ing.Jozef Házy

Pán Peter, z vášho pohľadu je lepšie neragovať na pripomienky obyvateľov tak, ako to robia iní poslanci v Rači. Zdravého rozumu mám toľko, že ho môžem rozdávať. Ak potrebujete pošlite mi Vašu adresu, pošlem Vám z neho trochu zadarmo. Neviem, ako ste prišli k názoru, že chcem na Vás podať trestné oznámenie. Ja som demokrat. Jediné, čo mi na Vás prekáža, že zatajujete svoju identitu. Vidím, že nemáte ani šajnu, aké právomocí mám. Ešte raz Vás informujem, že v súčasnosti som miestny poslancom len za Krasňany. Čo sa týka magistrátu a riešenia zastávok DPMB, nie je to moja poslanecká povinnosť a ak uznám za vhodné, môžem na DPMB vybavovať ako obyvateľ Bratislavy tak, ako aj Vy. V tomto sme na rovnakej úrovni. Čo sa týka Mgr.Petra Pilinského, je zvolený za starostu a za poslanca MsZ Bratislava, takže je plne v jeho kompetencii riešiť uvedený problém. A aký vzťah mám k nemu? Ľutujem ho, že sa svojou vinou dostal do situácie v akej je. Verte, nechcel by som sa nachádzať v jeho koži. V konenčom dôsledku je odo mňa o 23 rokov mladší, takže by mohol byť ojim synom. Ale ako jeho tatko, by som to riešil inak. Prajem Vám príjemný zbytok nedele a očakávam, čo sa udeje zajtra a ďalšie dni. poslanec Jozef Házy
24. február 2013

Miro

Krasnany su sucast Race tak ako je napriklad Koliba sucast Noveho mesta,Vy tu pisete ako keby boli malinke krasnany samostatna mestska cast.A je pravda ze ako poslanec msz Race mozete riesit aj problemy mimo Krasnan a nemusite rozdelovat malu mestsku cast Raca na viac celkov.
24. február 2013

Greg

p Hazy,pisete ze zastavky:Pekna cesta a Cernockeho citujem potrebuju mensiu opravu.S tym nesuhlasim pretoze aj tieto cervene zastavky to uz maju za sebou, su nevkusne a taktiez znicene len na nich nie je co rozbit,kedze nie su presklene.Myslim si ze tieto zastavky by mali byt tiez vymenene.
24. február 2013

Ing.Jozef Házy

Pán Miro, no Vy ste tomu dali úplnú bodku. Odporúčam Vám, aby ste si najpv preštudovali samosprávnu tématku v súvislosti s mojou osobou. Nikdy som netvrdil, že Krasňany nie sú súčasťou Rače. Takže poďme polopatisticky popriadku. Som rád, že Vás môžem zorientovať. Mestská časť Bratislava-Rača je jednou zo 17 mestských časti hl.mesta SR Bratislavy. MČ Bratislava-Rača má 3 územia s celkovým počtom 20.191 obyvateľov: územie Rače (12.682 obyvateľov), územie Krasňan (4.376 obyvateľov) a územie Východné s 3.133 obyvateľmi. Nikdy som netvrdil, že Krasňany sú malinke. Som hrdý na to, že v Krasňanoch bývam. No a vôbec netuším, čo myslite, že som poslanec "msz Rače". Mestské zastupiteľstvo Rače vôbec neexistuje, takže nemôže mať ani jedného poslanca. Miestne zastupiteľstvo Rača má 15 poslancov (10 za Raču, 3 za Krasňany a 2 za Východné). No a existuje ešte Mestské zastupiteľstvo Bratislava, kde je 45 poslancov zastupujúcich 17 mestských častí, pričom za MČ Raču sú 2 poslanci (Mgr.Peter Pilinský a Ing.Zuzana Dzivjáková). V súčasnom volebnom období som poslancom Miestneho zastupiteľstva Rača za časť Krasňany. No dúfam pán Miro, že už ste zorientovaný. poslanec MZ Rača Ing.Jozef Házy P.S. Keď som si prečítal Vaše vyjadrenie, neskutočne sme sa spoločne s manželkou pobavili
24. február 2013

Ing.Jozef Házy

Pán Greg, a čo by sa stalo, keď by ste ako obyvateľ Krasňan zajtra zašli na DPMB a predniesli im Váš návrh na výmenu červených zastávok z plastu. Ja tiež by som tam išiel ako obyvateľ Krasňan tak, ako Vy. A keď už tam budete, prosím, požiadajte ich, aby odstránili špinavé plagáty a odstránili výtvory sprejerov. poslanec Jozef Házy
24. február 2013

Miro

Tym msz som myslel miestne zastupitelstvo nie mestske.Ste poslanec a mate tu byt pre ludi a nie tu vypisovat bludy a kritizovat vasich kolegov.To ze ste sa s manzelkou pobavili ma tesi, aj ja som sa pobavil na Vasich prispevkoch kde tliachate dve na tri a chvalite sa aky ste skvely poslanec a Krasnany (sucast Race)su rajom na zemi.
24. február 2013

Peter

" Upozorňujem Vás , že ak budete pokračovať v tomto tóne voči mojej osobe, budem sa brániť po právnej stránke. Nemyslíte si, že sa nedá zistiť kto Ste a kde bývate." p.Hazy.Fakt sa nezosmiesnujte. Ja sa Vas pytam ako poslanca a Vy mi napisete toto :-) myslim, ze Vam uz stacilo tych vyse dvadsat rokov v tej politike, lebo sa uz spravate ako nedotknutelny boss
25. február 2013

Ing.Jozef Házy

Pán Miro, skrátka msz vždy znamenala "mestské zastupiteľstvo". Ak Ste mali na mysli miestne zastupiteľstvo, tak platí skratka "MZ". A pri všetkej skromnosti, naozaj s mojou poslaneckou prácou sú spokoní obyvatelia Krasňan. poslanec Jozef Házy
25. február 2013

Ing.Jozef Házy

Pán Peter, v mojom poslednom vyjadrení, ktoré som Vám adresoval, je na 100% pravda. Ak máte dojem, že niečo je trestnoprávneho charakteru, nech sa páči, konajte. Ja Vám odpovedam štýlom, ako Vy komunikujete so mnou. Rozdiel medzi nami je len v tom, že ja som verejný činiteľ, o ktorom sa môžete dozvedieť všetko na stránkach Rače (je tam adresa môjho trvalého bydliska, kontakt, akú mám účasť na rokovania MZ Rača a príslušných komisiách, aj ako hlasujem.pri jednotlivých bodoch, ktoré sa prerokúvajú na MZ Rača). Naproti tomu, ja o Vás nič neviem, lebo vystupujete anonymne a pokiaľ viem polícia vyjadrenia anonymov hádže do koša. Je ešte jedna možnosť, že pod menom Peter sa skrýva starosta, alebo alebo jeho človek. Pán Peter a na záver, aj ja môžem vystupovať pod krycím menom. Ale ja sa s hrdosťou podpíšem. Som poslanec MZ Rača a volám sa Ing.Jozef Házy, som elektroinžinier a učiteľ spoločenského tanca a výchovy, čo sa prejavuje aj v mojom spôsobe vyjadrovania sa. Prajem Vám dobrý deň. No a dávam Vám návrh. Poďme spolu do DPMB ako obyvatelia MČ Bratislava-Rača vyriešiť problém, ktorý nás trápi - dve nevkusné električkové zastávky v Rači.
25. február 2013

Peter

Booze :-) Vsak Vy si uz ani nepamatate , kto sa chcel branit po pravnej stranke. p.Hazy , som rad ze ste elektoinzinier, ucitel tanca a vychovy. Ale urcite sa to neprejavuje na Vasom sposobe vyjadrovania. Pekny den
25. február 2013

Ing.Jozef Házy

Pán Peter, ešte že sú všetky vyjadrenia uvedené na tejto stránke. Stále čakám na Vašu reakciu k mojej ponuke. Poďme spolu riešiť problematiku zdevastovaných električkových zastávok. poslanec Jozef Házy
25. február 2013

Ing.Jozef Házy

Pán Peter, ešte že sú všetky vyjadrenia uvedené na tejto stránke. Stále čakám na Vašu reakciu k mojej ponuke. Poďme spolu riešiť problematiku zdevastovaných električkových zastávok. poslanec Jozef Házy
25. február 2013

Peter

A co chcete aby som doniesol kelnu, maltu a tehly? :-) Nakolko ste poslanec Vy , tak to cakam od Vas. A neviem preco ste to neriesili v minulosti, ked sa chvalite aky uzasny mestsky poslenec ste boli.
26. február 2013

Ing.Jozef Házy

Peter, robte čo chcete, ja som už dnes začal konať, napriek tomu, že to nepatrí do mojej poslaneckej komisie.
27. február 2013

Michal Drotován

Dobrý deň pán Házy,

dané tri zastávky sa riešia s DPB už dlhodobo - a ako uvádzajú aj diskutujúci, jedná sa o problém, ktorý tu bol aj počas minulého volebného obdobia. A o opravu DPB sa žiada dlhodobo. Zatiaľ bola ich odpoveď, že nemajú peniaze resp., že je to zbytočné robiť, keďže to je za pár dni opäť rozbité - zvažovali tam aj iné riešenie a nie zasklenie.

Čo sa týka týchto troch zastávok, tak som o nich komunikoval s predsedom dozornej rady DPB napr. e-mailom 6.11.2012, dnes som mu opäť písal e-mail, že vedenie DPB s tým neurobilo nič. Tak uvidím, akú dostanem informáciu.
27. február 2013

M.Cibulkova

Tak,kde je problem? Aha Dozorna rada DPB je prespikovana SDKU,KDH,OKS a tak to je aj na Magistrate. A aby to bolo na Primatora zle,ze nic nerobi tak sa proste zastavky neopravia. Ze niesu na Magistrate peniaze a je zadlzeny treba sa podakovat KDH,SDKU,OKS. Ak sa im podari infiltrovat do dakej samospravy vysledok je vzdy rovnaky, uver a sekera. Podobnost z Racou nieje nahodna.
27. február 2013

Onderj

Tak ty Krampl si úplne mimo - vedenie DPB je komplet Smer-SD - vid. podvod s obstaravanim trolejbusov.
27. február 2013

Ing.Jozef Házy

Michal, o tom čo ste uviedli som vedel, ale máme predsa 2 mestských poslancov, ktorých povinnosťou je vybavovať na DPMB. Ja sa Vás pýtam. Mám sa i ja angažovať v tejto veci, alebo to necham na Vás, miestneho poslanca SDKÚ za Rač? Jozef Házy
27. február 2013

Ing.Jozef Házy

Michal, o tom čo ste uviedli som vedel, ale máme predsa 2 mestských poslancov, ktorých povinnosťou je vybavovať na DPMB. Ja sa Vás pýtam. Mám sa i ja angažovať v tejto veci, alebo to necham na Vás, miestneho poslanca SDKÚ za Rač? Jozef Házy
27. február 2013

Lubo Krampl

Neviem či ten Krampl je aj Lubo Krampl? Totiž Lubo Krampl pozná zloženie Rady DPM v Bratislave. Naviac nieje v žiadnej politickej strane. A či smer urobil daky podvod? Je tu predsa polícia čo tak to tam nahlásit? (reagujem týmto aj na anonimný telefonát , že či som taký tupec a neviem si prečítať zloženie poslancov na Magistráte? A prečo tu vypisujem?) Takže anonymný telefonista a zrejme aj pisatel už ti tu pišem. A zapamätaj si až budem chciet na dáku stránku niečo napisať, tak sa vždy podpišem nemám s tým problem. Zatial som nenašiel nič k čomu by som sa mohol vyjadriť. Prajem tebe,ale aj ostatným dopisovatelom tejto stránky príjemný den. Lubo Krampl.
27. február 2013

Karol F.

p.Házy vy nemusíte dozerať na to či starosta dá tie zastávky do poriadku ako píšete vyššie , vy presne tak ako to urobil poslanec Drótovan ste mal zdvihnúť telefón alebo napísať mail na príslušné miesta . Váš problém je že sa venujete už len tomu dozeraniu na starostu ,ale aby ste priložil ruku k dielu to Vám akosi uniká aj keď pred pár rokmi ste aj vy určite niečo dokázal ,klobúk dolu . Teraz Vám však Vaše nenaplnené ambície asi bránia urobiť niečo pozitívne .
27. február 2013

Maja Šimi

M. Cibulková má pravdu. Pozrela som si výpis z obchodného registra. Väčšina dozornej rady je SDKU,KDH,OKS a SaS a aj v mestskom zastupiteľste majú väčšinu.
01. marec 2013

Peter

Mne je len dost usmevne, ked p. Hazy kritizuje sucasneho starostu a poslancov, ze to neriesia, pritom ten problem tam lezi uz 10 rokov. V minulosti ked boli v mestskej kase peniaze tak sa napriek tomu nic neurobilo, ze pan Hazy a vtedy ste boli Vy dve funkce obdobia poslancom a nic ste nedosiahli ohladom zastavok, a teraz ked tam nie je pomaly ani cent tak dorazne ziadate vyriesenie tohto problemu. Vy naozaj stracate uplne sudnost a ako niekto vyssie napisal uz sa zameiriavate len na kritiku starostu , lebo uz nic neviete obyvatelom poskytnut.
01. marec 2013

Palo B.

Peter, pozrel som si tvoje príspevky aj pri iných diskusiách a zistil som, že patríš k Pilinského úderke. Všade, kde je len náznak kritiky vedenia Rače arogantne napádaš diskutujúcich.
S tebou nemá význam diskutovať, teba treba odhaliť ostatným.
02. marec 2013

Ing.Jozef Házyjo

Pán Peter, zas Vás musím opraviť. Mestkým poslancom som 3 volebné obdobia, takže to bolo celkom nie 8, ale 12 rokov. Ako konštatoval Palo B., z vaších vyjadrení je na 1,000.000% isté, že ste Pilinského človek. Ja som niekoľkokrát informoval, že na uvedených zastávkach som nikdy v mojom 63 ročnom živote nebol, takže som nemohol vedieť v akom sú stave. No musíte sa stým zmieriť, že nemôžem riešeť ako poslanec, keď o probléme vôbec neviem. Čo sa týka kolegu poslanca Drotovana, chválite ho, že zavolal do DPMB. Ale veď je to jeho volebný obvod, napriek tomu, že on taktiež tadiaľ nemusí chodiť. Akceptujem skutočnosť, že sa riešenia problematiky ujal a Vám prisahám, že budem sledovať aktivity mestakého poslanca Mgr.Petra Pilinského, či to bude riešiť, nakoľko muto patrí do jeho 2-násobnej kompetencie. Ja budem riešiť problém Kraňančanov, ktorou je nové sídlisko Dolná Pekna. poslanec za Krasňany Jozef Házy
02. marec 2013

Peter

Este raz. Vy kritizujete niekoho za nieco , co ste sam v minulosti nevykonal :-) To je trochu humorne, nie?
Inac dakujem detektivovy Palovi B. za spionaz, a nasledne zadelenie do akejsi vojenskej uderky. Ak nie je co argumentovat, tak aspon konspirovat. :-)
03. marec 2013

Ing.Jozef Házy

Peter, naozaj som počas môjho doterajšieho 63 ročného života v tých končinách nebol. Dnes 3.3.2013 som po prvý krát bol v Kauflande, takže som po prvý krát videl i zdemolované zastávky. Ale pre obyvateľov Rače v teto lokalite chába niečo iné. A to už začnem vybavovať v DPMB zajtra. Prajem Vám príjemnú dobrú noc. poslanec Ing.Jozef Házy
05. marec 2013

Juraj P.

Peter ty by si chcel,aby ta zaradil do dakej vojenskej uderky. To by si ale ako spravny chlap musel byt na vojne. A teba vies preco nezobrali. Takze radsej tu tvoju uderku nazveme developerska uderka.
08. marec 2013

vlado

No co ako to vyzera,hybe sa to:)
07. apríl 2013

loki3016

kto je Jozef Hazy?..nechapem tejto diskusii..banda lolov si dokazuje ze ma cistejsiu rit ako jeho protivnik a nikto sa nezdvihol a nesiel problem riesit...cele ZLE
07. apríl 2013

Ing.Jozef Házy

loki3016, vy neviete, kto je Jozef Házy? To som ja, čo som za 22 rokov v poslaneckej funkcii (na magistráte aj v Rači) vybavil niekoľko desiatok požiadaviek obyvateľov Rače, Krasňan a Východného. Najlepšie o tom vedia obyvatelia našej mestskej časti a nepotrebujem sa vychvaľovať. Kto má skutočný záujem, zistí si to. Ak by som nebol urobil nič, určite by som v posledných voľbách nezískal najväčší počet voličských hlasov v Krasňanoch a na magistráte som skončil na 3 mieste, pričom do MsZ Bratislavy postupili 2 poslanci (Mgr.Pilinský a Ing.Dzivjaková) a ja som prvým náhradníkom.
17. apríl 2013

Miro

Podnet je nerieseny,zastavky su stale v zalostnom stave.
02. máj 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za Váš podnet. O stanovisko k prístreškom na zastávkach MHD sme požiadali príslušné odborné oddelenie Magistrátu aj Dopravný podnik Bratislava. Po ich stanoviskách Vám budem vedieť odpovedať. Výmena nových zastávok na sklenené prístrešky sa realizuje prostredníctvom firmy JC Decaux, ktorá ich pre mesto na základe zmluvy buduje bezplatne (za poskytnutý reklamný priestor).

Mgr. Marek Papajčík
referát vzťahov s verejnosťou
Kancelária primátora hl. mesta SR Bratislavy
22. máj 2013

Jana

Pan Hazy,konecne sa prestante bit do prs, co ste urobili. Mozno pre dochodcov nieco ale Krasnany nie su len o dochodcoch. Auta jazdia po chodnikoch na Kadnarovej pre pesich a napriek prosbe nikto nie je schopny zariadit osadenie jedneho ci dvoch stlpikov. Psy behaju navolno kedykolvek, volate mestkych policajtov pre Racu - vysledok nula bodov, hlasite ze sa individua schadzaju individua a kradnu droguju, policia nikde. Psy behaju po detskych ihriskach na volno, vencia ich kde kade. Pan poslanec, ktory sa bijete do prs co ste urobili kolkokrat ste volali policajtov prislusnych Krasnanom, aby si urobili robotu a konecne prisli. Tito policajti dokazu tak akurat na Hagarovej vyberaj pokutu za jazdu v protismere o 7:00 rano. Ked ich clovek vola tak akurta povedia poslite mailna adresu. Vysledkom setrenia je par fraz obmienanych a to je vsetko.
23. máj 2013

loki3016

dakujem Jane za prispevok..uz ma naozaj nebavia horenosi ktori poklepkavaju pred fotografmi po kamenoch zakladnych ci pasku ktoru dievky v krojoch drzia strihaju a robia nieco iba pre svojich volicov co je dost casto velmi uzky profil. A hlavne som uz zhnuseny vyrokmi typu: to sa nestalo za mojho volebneho obdobia za to moze ten henten onen..pritom urcite dotycny doteraz nestratil kontakty na momentalne zodpovednych a staci mu len zdvihnut telefon no kym mu tam nedaju minimalne pamatnu tabulu za zasluhy ci polku stranky v novinach bude len tliachat..
05. december 2013

Eva

Toto je uz predsa vyriesene admin by mal z casu na cas zaktualizovat jednotlive podnety. http://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/5911/zastavky-v-dezolatnom-stave-pri-vinohradoch

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania