Zničená hrana na zastávke STU na I. Karvaša

Zodpovednosť za riešenie: Dopravný podnik Bratislava, a.s.

Vyriešený
meno
Peter Oravec 02. augusta 2016

Autobus DPB vyšiel dnes, 2.8.2016 okolo 08.00, na zastávku električiek a pri tomto manévri zničil hranu zastávky. Vodič autobusu mi tvrdil, že nevedel (!!!), že hrana zastávky je z gumy. Ak by tam tá guma nebola, tak zničí s tým autobusom nutne aj betónový obrubník zastávky. Čo môže očakávať DPM od obyvateľov Bratislavy, ak sa sami zamestnanci DPB správajú voči majetku DPB hlúpo a ako vandali?

03. august 2016

Peter Oravec

Samozrejme, keď vodič s autobusom DPB odchádzal, musel ešte nutne, hlúpo a vandalsky, zničiť gumený obrubník chodníka na ďalších dvoch miestach.
23. august 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujeme za Váš podnet, Dopravný podnik Bratislava zrealizoval opravu porušenej nástupištnej hrany v zast. "STU".

odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
24. august 2016

Peter Oravec

Tvrdenie Dopravného podniku, že " zrealizoval opravu porušenej nástupištnej hrany v zast. "STU"", je lož. Guma je naďalej odtrhnutá, nebola pripevnená žiadnym spôsobom, ani prilepená. Podnet je neriešený.
Mimochodom, dámy a páni z OPS, nebolo by dobré pred tzv. vyriešením podnetu kontaktovať zadávateľa podnetu?
05. september 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň p. Oravec,
dňa 26.8.2016 vedúci oddelenia správy koľajových tratí DPB, a.s. osobne skontroloval opravu poškodených vymedzovacích gúm na nástupištných hranách električkových zastávok STU (smer Hlavná stanica). Oprava bola realizovaná postupne vzhľadom na naše kapacitné možnosti. Výsledok opravy - všetky vymedzovacie gumy sú uchytené, resp. prilepené k nástupištnému obrubníku tvoriacemu nástupištnú hranu zastávky - viď fotodokumentácia v prílohe.


odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
09. september 2016

Peter Oravec

Vážený pán Bezmenný Odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislavy, a.s.,
ak dňa 26.8.2016 bezmenný pán vedúci oddelenia správy koľajových tratí DPB, a.s. osobne skontroloval opravu poškodených vymedzovacích gúm na nástupištných hranách električkových zastávok STU (smer Hlavná stanica) a vy tvrdíte, že výsledok opravy je, že všetky vymedzovacie gumy sú uchytené, resp. prilepené k nástupištnému obrubníku tvoriacemu nástupištnú hranu zastávky. tak ja tvrdím, že je to polopravda a lož.
1. Pýtam sa, či by pán Bezmenný vedúci oddelenia správy koľajových tratí DPB, a.s., prevzal takú robotu, ako je zrejmé z fotodokumentácie (žltý sajrajt s prepáčením "nadrbaný" krížom krážom bez ladu a skladu na gumu, betón a okolo toho celého) aj vo svojom ctenom byte alebo dome, a že či by ctený pán Bezmenný vedúci oddelenia správy koľajových tratí DPB, a.s., nevyhodil celú remeselnícku partiu po takejto fušerskej "robote" rovno do čerta?
2. Ľahkým krokom sa dá overiť, že vymedzovacia guma NEBOLA upevnená ani len vyššie uvedeným fušerským spôsobom na všetkých miestach, kde došlo k porušeniu upevnenia vlastným šoférom DPB. Keby pán ctený Bezmenný vedúci oddelenia správy koľajových tratí DPB, a.s., tento ľahký krôčik urobil, iste by zistil, že je to odfláknuté znova.
Vážený pán administrátor OPS, podnet stále nie je riešený. Ja som si toto mesto nevymyslel.
16. september 2016

Peter Oravec

Dámy a páni z OPS, podnet nie je vyriešený, prosím, všimnite si ostatnú aktualizácie. DPB klame. Prosím o označenie podnetu v súlade s faktickým stavom.
19. september 2016

Peter Oravec

Dámy a páni z OPS, podnet nie je vyriešený, prosím, všimnite si ostatnú aktualizácie. DPB klame. Prosím o označenie podnetu v súlade s faktickým stavom.
03. október 2016

Peter Oravec

Vážený pán administrátor OPS, podnet stále nie je riešený. Ja som si toto mesto nevymyslel.
V zmysle posledných aktualizácií si Vás dovolím požiadať, aby ste podnet označili ako neriešený. Ďakujem.
04. október 2016

Peter Oravec

Vážený pán anonymný administrátor OPS,
ako je jasne a zreteľne vidno z fotografie v aktualizácii, DPB klamal a nástupná hrana, ktorá bola zničená vlastným vodičom DPB, nebola na všetkých zničených úsekoch opravená. Nechápem, prečo dávate podnet do statusu Rozhodnite, keďže je preukazne dokázateľné, kto hranu zničil a že doteraz nie je opravená. Niekedy skutočne nerozumiem (resp. radšej nechcem rozumieť a domýšľať si) pohnútkam Vášho konania. S pozdravom.
04. október 2016

Odkaz pre starostu

Dobrý deň pán Oravec,

status Rozhodnite som zvolil z dôvodu protichodných vyjadrení Vás a DPB. Ako hovoríte, hrana "nebola na všetkých zničených úsekoch opravená", čo predpokladám znamená, že na viacerých bola - aj to by bol dôvod na daný status.

S pozdravom

Martin Kollárik
[email protected]
04. október 2016

Peter Oravec

Pán Kollárik,
som rád, že ste sa po týždni mojich aktualizácií a urgencií a Vášho nereagovania a ignorovania konečne ozvali.
Vecne: Nie je naozaj čo riešiť. Hrana je minimálne na jednom mieste stále odtrhnutá a minimálne na jednom mieste nebola stále opravená. Podnet, ako si iste ráčite všimnúť, je o "zničenej hrane zastávky". Hrana opravená nebola. O čom tu chcete rozhodovať?
Môžeme sa tam, prosím, na mieste stretnúť, aby ste mi skutočne na mieste pri tej odtrhnutej hrane mohli ukázať, o čom tu chcete rozhodovať? Povedzte si kedy, z mojej strany kedykoľvek. DPB klame, len sa tak práši. Je to preukázateľné.
Ďakujem.
04. október 2016

Peter Oravec

Pardon, nie po týždni, ale po takmer mesiaci.
10. október 2016

Peter Oravec

Pán Kollárik,
mohli by ste mi, prosím, vysvetliť, prečo môj podnet nechávate v statuse Rozhodnite?
Mám na tomto portáli najviac podnetov, preto si dovolím konštatovať, že som si s ním niečo prešiel, s ľuďmi okolo portálu sme si veľa vecí vydiskutovali, v mnohom som ja uznal, že majú pravdu, v mnohom zase ľudia z OPS uznali, že mám pravdu ja. A v príslušnom zmysle zmenili status podnetu, zlúčili podnety pod jeden, prípadne ja som uznal, že riešenia adminov OPS sú lepšie, reálnejšie, pravdivejšie.
Pri tomto podnete som jasne a zreteľne fotograficky zdokumentoval, že podnet nie je vyriešený, že podstata podnetu nebola vyriešená a že DPB vo svojich odpovediach klame.
Ďalej som Vám navrhol, aby sme sa stretli na mieste, ktoré je zdokumentované v podnete, aby ste sa sám na vlastné oči presvedčili, že podnet riešený nie je. Môj návrh ste neprijali, dokonca ste naň ani nereagovali.
O tom, či je podnet riešený alebo nie je, sa nedá hlasovať, pretože to je ako hlasovať, či vyšlo slnko alebo nevyšlo. Bez ohľadu na to, ako dopadne hlasovanie, fakty sú proste fakty.
Prosím, môžete mi odpovedať?
Ďakujem. S pozdravom.
11. október 2016

Odkaz pre starostu

Dobrý deň pán Oravec,

DPB takisto doložil fotodokumentáciu, kde problém nie je vidno. Hlasovanie v tomto prípade slúžilo najmä na zistenie reálneho stavu.

S pozdravom

Martin Kollárik
[email protected]
22. marec 2017

Peter Oravec

Prosím o označenie podnetu ako vyriešený.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania