Odpadky na zastávke Trnavská

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Viliam 17. októbra 2017

Dobry den. Pravidelne sa stretavam s problemom preplného mikrokoša na MHD zastávke Trnavská, smer letisko. Tento mikrokôš je skoro vždy naplnený, nevynesený, chýba jeho väčšia náhrada.

18. október 2017

Viliam

Odpadky boli po víkende vynesené, ale poriadok nevydržal ani 2 dni, kôš upchatý a znova odpadky sa potulujú po okolí. Foto z 18.10.
23. október 2017

Odpoveď samosprávy

Pekný deň, ďakujeme za podnet! O čistotu na uvedenej zastávke sa naši zamestnanci pravidelne starajú. Neporiadok na uvedenej zastávke je zjavne spôsobený nedisciplinovanosťou zákazníkov blízkeho supermarketu, keďže koše na zastávkach MHD sú určené na drobný odpad súvisiaci s prepravou cestujúcej verejnosti v prostriedkoch MHD (použitý cestovný lístok, hygienická vreckovka...) a nie na komunálny odpad.


odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
12. november 2017

Marian Paul

Smetisko na autobusovej zastávke Trnavská

Chcel by som upozorniť na smetisko na autobusovej zastávke Trnavská na Trnavskej ceste 84 (v blízkosti križovatky Tomášikova a Trnavská cesta).
Je tam malý smetiak ktorý sa naplní za 2 dni, vyprázdňujú ho asi raz za týždeň, a v celom jeho okolí sa tvorí smetisko.

Fotka je stara z googlu - aktualna situacia je horsia (otrasna).
12. november 2017

Marian Paul

"O čistotu na uvedenej zastávke sa naši zamestnanci pravidelne starajú. " - ano, raz za tyzden vysypu ten maly kos. Nestaci. Treba vacsi kos, je to frekventovana zastavka a v okoli je malo kosov, vlastne ziadne. To je vlastne pricina toho bordelu.
06. január 2018

Katarina Matysova

Bordel nie je iba pod odpadkovym kosom, ale aj za zastavkou - z krikov si ludia spravili smetisko. Prosim, ked uz sa starate o cistotu v okoli zastavky, tak to urobte poriadne.
09. január 2018

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň. Dopravný podnik Bratislava sa o čistotu na uvedenej zastávke stará pravidelne. Už z fotografie je zrejmé, že sa nejedná o drobný odpad súvisiaci s prepravou cestujúcej verejnosti v prostriedkoch MHD (použitý cestovný lístok,...), na ktoré sú naše koše určené. Naopak ide o komunálny odpad. Otvor na vhadzovanie odpadkov do nádoby koša nie je uspôsobený na vhadzovanie 2 l plastových fliaš. DPB si uvedomujeme, že takto znečistená zastávka znižuje komfort cestovania našim klientom, aj napriek tomu, že sa kôš snažíme pravidelne vynášať a čistiť zastávku.
Riešením situácie by bolo umiestnenie koša na komunálny odpad v blízkosti supermarketu, ktorý sa tam nachádza resp. v blízkosti zastávky, to však spadá pod kompetenciu MČ, prípadne magistrátu.
Ďakujeme za pochopenie!



odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
09. január 2018

Marian Paul

Ak tomu rozumiem, treba aby podnet presmeroval administrator aplikacie na inu organizaciu - na magistrat. Odpoved od Dopravneho podniku je podla mna OK, ale podnet nie je vyrieseny.
20. január 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ospravedlňujeme sa, že sme na podnet v minulosti neodpovedali. Mrzí nás nedôsledná komunikácia z minulosti. Dnes sa snažíme o jej zlepšenie a v rámci toho sa vraciame aj k starším podnetom.
V súčasnosti nemáme informácie o pretrvávajúcom probléme s preplneným košom. Kolegovia z Komunálneho podniku boli na mieste a vyčistili zvyšky neporiadku v okolí zastávky.
Ďakujeme za nahlásenie podnetu a veríme, že Vaša skúsenosť v budúcnosti bude s našou komunikáciou lepšia.

S pozdravom
Kto? Komunálny podnik
Kedy? 19.1.2021

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania