08. október 2018
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň Martin Bak
ďakujeme za podnet. Na základe vášho podnetu sme podnikli kroky na jeho riešenie. Vo vlastnej réžii a s vlastnými prostriedkami sme zabezpečili opravu výtlkov hlavne v časti od železničnej stanice smerom k nadjazdu (pozri foto), treba však podotknúť že touto technológiou nedokážeme opraviť výtlky ktoré sú hlbšie a zasahujú až do podkladu cesty. V niektorých prípadoch sa to týka aj rozpadnutej krajnice. Nakoľko Príjazdna ulica je v správe magistrátu hl. mesta požiadali sme správcu o súčinnosť pri oprave povrchu. V reakcii na podnet nám Ing. Ľ. Valentovič z Oddelenia správy komunikácii oznámil že oprava rozpadnutého úseku cesty bola nahlásená dodávateľovi, ktorý ju zabezpečí.
Z Príjazdnej nám patrí iba 300 m. Problém je, že nie je určené kde sa nachádzajú. Riešili sme opravu výtlkov na vyznačenej cyklotrase na Príjazdnej od konečnej autobusov smerom na Rendez. Firma u ktorej sme opravu objednali, má žiaľ voľné kapacity až od začiatku októbra. Takéto poškodenie, ako je v podnete, je na viacerých častiach Príjazdnej až po Rendez. Oprava ktorá by bola potrebná, sa našimi prostriedkami spraviť nedá, nakoľko sa jedná o zásah do podkladovej vrstvy, úpravu a spevnenie krajnice, ktoré by bolo treba realizovať pri komplexnejšej rekonštrukcii celej cesty.
Bc. Ivan Görcs
vedúci hospodárskej správy
Ernest Hlinik