Dobrý deň, nejaké bilbordy zmizli (Či dočasne alebo naveky, to asi nevie ani magistrát. Alebo vie?), chodník bol rozšírený. Nie je to môj podnet. K statusu podnetu by sa mal vyjadriť jeho zadávateľ. S pozdravom.
ĎAKUJEM diskutérom za informáciu a rovnako aj kompetentným z magistrátu za zodpovedný prístup a riešenie.
Podľa fotografie Petra Oravca to vyzerá tak, že i chodník resp. min. jeho časť bola rekonštruovaná a tiež vybudované nové - vyvýšené nástupisko zastávky električiek.
Škoda len odstránenia plota - i keď bol starší, bolo by stačilo prebrúsiť a premaľovať, event. nahradiť novým. Chodník totiž i tak patrí k tým užším a kedykoľvek sa niekto - nielen pri vyhýbaní sa protiidúcim - môže pošmyknúť či inak stratiť rovnováhu a skončiť pod električkou.
Dovoľujem si teda navrhnúť OBNOVENIE PLOTU.
No i za toto riešenie každopádne ešte raz ĎAKUJEM.
Pri včerajšom otváraní zrekonštruovanej trate bolo primátorom povedané, že bilboardy z plota nemocnice odstránili reklamné spoločnosti po dohode s magistrátom, pričom tie zostávajúce budú odstránené v priebehu roku 2021.
Myslím, že plot by tento nový chodník a otvorený priestor zas degradoval a zužoval. Električky tu nejazdia každých 30 sekúnd, takže v nejakom páde pod električku by som nebezpečenstvo nevidel. foto: imhd.sk
* Zdá sa, že komunisti - ktorí aj pôvodné zábradlie osadili - mali k bezpečnosti cestnej premávky pozitívnejší vzťah. Vybudovali napr. stovky dopravných ihrísk. Bolo to v časoch, keď na získanie verejnej funkcie nepostačovala stranícka knižka - vyžadovaná bola i odbornosť!
Dobrý deň, dovolím si len názor k tomu zábradliu: podľa mňa tam zábradlie netreba. Spomeniem len niekoľko ulíc, napríklad Obchodnú, Hurbanovo námestie, Župné námestie, Kapucínsku, Štúrovu, Štefanovičovu..., kde sú chodníky priamo pri koľajniciach a nič sa nedeje. Zábradlie zbytočne rozdeľuje verejné plochy. Dalo by sa pokračovať, ale načo. S pozdravom.
Pán nezvladate.to, ak nezvládate chodenie po verejných plochách, doporučujem vybaviť sa invalidný vozík a asistenta. Ak ste ale vy neschopný bezpečnej chôdze, nerobte prosím neschopných ostatných. Dáme zábradlia všade???? A čo ak na vás spadne meteorit? Dáme nad všetkých ľudí striešky z pevného materiálu? A čo ak sa prepadne cesta? Čo ak príde víchrica? Povodeň.....doplňte si podľa uváženia. Čo navrhujete je nezmysel. Nepreháňajte, ale používajte selský rozum. Ďakujem.
@Peter Oravec, chodníky na všetkých Vami spomínaných uliciach majú šírku min. 2-násobnú.
@jajboli, ich pravé ctené meno je Mgr. Igor Matovič? Podľa rétoriky tiež usudzujem, že rovnováha mne robí podstatne menšie problémy než im.
Otázka: CESTY PRE AUTÁ NEROZDEĽUJÚ VEREJNÉ PRIESTRANSTVÁ?
Prioritou každej vlády - tak republikovej, ako aj tej mestskej (BA) - od r. 1990 bolo a je BUDOVANIE NOVÝCH CIEST, ROZŠIROVANIE UŽ EXISTUJÚCICH, ZVYŠOVANIE KAPACITY PARKOVACÍCH PLÔCH, VÝSTAVBA PARKOVACÍCH DOMOV... Cyklocesty - populárny to marketingový nástroj politikov - ak aj budujú, tak výlučne, len a iba na chodníkoch!
Hlavne, že všetci títo slovenskí "pro-západní demokrati" majú huby plné "boja proti klimatickej zmene" - ako to však už na slovenskej politickej scéne chodí, jedno sa hovorí, pravý opak sa robí!
V centre Bratislavy - na bývalom korze, teda v oficiálne "pešej zóne" pritom chodec musí neustále v strachu o holý život uskakovať z cesty železným kraksniam! Vo dne, v noci!
Červeno-biele zábradlie vizuálne možno rušilo, no napr. matné čierne či sivé alebo striebristé (tónom blízke vozovke/chodníku) by s okolím opticky takmer splývalo.
Pán nezvladate.to zrejme s rovnováhou máte problém práve vy keď žiadate zábradlie tam kde ho netreba. Ale dosť dohadovania, dajte právny doklad že tam z hľadiska bezpečnosti zábradlie treba. Ak nie, sme vybavení.
Už je to vtipné. Píšete o zábradliach, vzápätí dáte linky na veľklé námestia plné ľudí a železničné trate niekde v Indii:-))) Haló, tu Slovensko, nie miliardová India kde akceptujú visiacich ľudí z dverí vozňov vlaku:-). PS: A ku kultúrnym rozdielom: Keď som bola pred rokom a pol v Thajsku, tiež sme sa pobavili nma jazde v džungli na korbe teréňaku, s nami Európanmi šli "opatrene", ak sa tak dá nazvať rýchla jazda v megajamách na rozdiel od Číňanov čo sedeli nad korbou vodiča a je zázrak že nespadli počas jazdy (rozdiel bol v prístupe, o Číňana menej či viac, to sa stratí...). Proste nepreháňajte.
VYHLÁŠKA Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky ktorou sa ustanovujú podrobnosti o všeobecných technických požiadavkách na výstavbu a o všeobecných technických požiadavkách na stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie
Dobrý deň, pán nezvádate.to, na časti Vašich argumentov je možno aj niečo racionálne. Ja osobne som však proti zábradliu na tom mieste, ale z hľadiska tohto podnetu je môj názor, ako aj všetky názory vlastne irelevantné. Toto je podnet o bilbordoch vedľa trate. Ak chcete riešiť zábradlie, ktoré tam podľa Vás chýba, odporúčam vytvoriť nový podnet. S pozdravom.
Presný názov (môjho) podnetu znie "Americké námestie-chodník-bariérový".
Teraz je síce bezbariérový, no potenciálne (paradoxne) o to nebezpečnejší. Dovolím si (ne)skromne pripomenúť, že odstrániť zábradlie som nenavrhoval - môj návrh smeroval LEN k odstráneniu bilbordov.
Osobne si preverím podozrenie náklonu plôch chodníkov smerom do trate. Ak sa tieto zakladajú na pravde, už sa "teším", ako pri prvej poľadovici sa babky a dedkovia budú "šmykľavkovať" rovno pod električky.
Snáď sa mýlim...
Celková rekonštrukcia je určite pridanou hodnotou, no podstatné sú aj odbornosť spracovania a kvalita vyhotovenia.
nezvladate.to - Ak kde je prosím vás uvedená povinnosť mať chodník? A prosím dajte aj dôkaz o tom že je zakázané mať minimálny sklon chodníka, robí sa to práve kvôli bezpečnosti, aby tam nestála voda. Alebo chcete radšej v zime chodiť po klzisku? Musím sa spýtať: Aj svoje deti noste celý život za ruky, aby nebodaj nespadli? Používajte prosím rozum, vy ste rovnaký "extrém" ako MD SR ktorého oprávnený úradník neschválil dotykové otváracie tlačivá na dverách pre trolejbus., lebno by ľudia mohli vypadnúť, hoci z elína budov zrejme nevypadnú keďže také talkčidlá majú (aj takéto exesy totiž v SK máme)=LOGIKA CHÝBA.
Áno, SÚDr. Krčmáryová - "absolventka" VŠ sjetej Alžbetky, súhlasím: Kde chýba rozum, tam chýba aj logika. Začínam chápať konzervatívcov, ktorí tvrdia, že proletariát by nemal mať volebné právo.
Spádovať sa obmedzene smie, ba dokonca malo by sa - rozumný by však spádoval DO ZELENEJ PLOCHY, nie do trate. A oba chodníky - na oboch stranách trate na opačných stranách susedia práve s nespevnenými plochami, rastliny v ktorých by viac vlahy určite len uvítali.
Spádovať do koľajiska bez odtokových žľabov či kanalizačných vpustí je naozaj veľmi "logické" - tak vyhodňarsky, po 99. kapurkovej. Budú to fotogenické potopy - to tu bude príspevkov!
Aké krásne mesto (mestský štát WILSONSTADT) to mohlo byť - nebyť súdruha imperialistu Masaryka, ktorý ho násilne kolonizoval - len aby získal prístup k Dunaju a nákladnému prístavu na ňom. Porušil tým medzinárodné právo, mimochodom - pretože PREŠPOROK trianonskými dohodami ČSR prisúdený nebol!
PREŠPOROK býval jedným z najkrajších miest Európy - KRÁSAVICA NA DUNAJI ho prezývali. Teraz je už len neesteticky "budovateľsky" zdevastovaným smetiskom ožratého Vyhodu - ožratou proletárskou žumpou, plnou kriminálnych živlov.
nezvladate.to - myslím že ste si zmýlili portál. Skúste topky.sk, tam je vaša cieľovka. Tu máme záujem na čo najkvalitnejšom stave mesta a konštruktívnych odkazoch samospráve a diskutujúcim.
22.10.2019 14:30
Dobrý deň,
sme radi, že vám záleží na stave nášho mesta. O vašom podnete sme informovali kompetentné oddelenie, ktoré sa ním už zaoberá.
S pozdravom
jajbolina