19. máj 2022
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
projekt organizácie dopravy je dokončený a prechádza schvaľovacím procesom. Momentálne je na Krajskom dopravnom inšpektoráte.
Projekt nepočíta s presunom priechodu. Zostáva tam, kde je teraz, nakoľko sa tesne pred zastávku nemôže situovať podľa platnej legislatívy. Ak by sa priechod presunul pred zastávku tak, aby mali vodiči dostatočný výhľad na priechod a ľudí vstupujúcich na priechod, bola by vzdialenosť 85m (od chodníka spred školy po zastávku MHD na opačnej strane). Teraz je to 115m, rozdiel by teda bol cca 30m a táto zmena by si vyžadovala stavebné úpravy - debarierizáciu a nový prístup na chodník cez zeleň.
Navrhovaný projekt taktiež zahŕňa nové bezpečnostné prvky - ostrovčeky a šikany za účelom spomalenia vodičov pred priechodom.
Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
nezvladate.to
PRESNE to sa deje TERAZ- len BEZ PRIECHODU PRE CHODCOV!
Pred "ZEBRU" je možné umiestniť vodorovné aj zvislé dopravné značky "POZOR, ŠKOLA!" a "STOP - Stoj, daj prednosť!". Taktiež je možné na inkriminovanom úseku znížiť. MAX. povolenú RÝCHLOSŤ na 30 KM/H alebo 20 KM/H.
V RAKÚSKU, USA a ďalších CIVILIZOVANÝCH KRAJINÁCH je úplne ZAKÁZANÉ aj čo i len pomaly OBCHÁDZAŤ stojaci ŠKOLSKÝ AUTOBUS! Vodiči musia ZASTAŤ a ČAKAŤ, kým AUTOBUS ODÍDE a DETI BEZPEČNE PREJDÚ CEZ CESTU!
EÚ + USA = pre Matúša NEDOSTIŽNÁ MÉTA?
*
"... je priechod pre chodcov riadne vyznačený. Nachádza sa niekoľko metrov pred..."
OBCHÁDZKOVÁ TRASA má dĺžku 150 METROV = 3 MINÚTY CHÔDZE!
https://sk.mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=17.0522753&y=48.1956380&z=19&rc=9n1JHxOI-DToG.63PEG2TB&rs=stre&rs=stre&rs=stre&rs=coor&ri=287614&ri=287614&ri=287614&ri=&mrp=%7B%22c%22%3A131%7D&xc=%5B%5D
*
Aby toho nebolo málo, ešte aj Z CHODNÍKA PRED ŠKOLOU ste spravili CESTU!
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/80456/podhaj-chodnik-barierovy
Za KOMUNISTOV pre získanie FUNKCIE boli potrebné: INTELIGENCIA, VZDELANIE a ROKY TVRDEJ PRÂCE.
DNES postačujúKONTAKTY?