Opakované vynechávanie spoja č. 63 zo smeru Lamač do Avion SP

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Marek Micuch 18. marca 2014

Vazeny pan primator,

obraciam sa na vas so staznostou na vynechavanie spoja linky c. 63 v smere z Lamaca do Avion Shopping Park. Dnes, dna 18. 3. 2014 vynechal spoj s odchodom 8:11 zo stanice Bakosova. Urcite neslo o omeskanie spoja, pretoze, ziaden dalsi, az do dalsieho spoja podla cestovneho poriadku neprisiel. To je jedna staznost.

Zaroven pridavam staznost na neriesenie tejto situaci zo strany kompetentnych osob DPB. Na problem som upozornil uz 2x a to v oktobri roku 2013 a rovnako i januari roku 2014. Na DPB som sa obratil so ziadostou o riesenie vynechavnia spojov, ale k ziadnemu posunu neprislo a cestujuci su nadalej konfrontovani s nahodilostou prevadzky spojov, pricom vedenie podniku neurobilo v tejto veci ziaden posun. Situacia sa stava beznadejnou.

Moje staznosti sa stavaju ritualom bez akehokolvek realneho dopadu. Absolvujem svoje kolecko, kde sa na DPB stazujem na peknej klientskej linke, ta moju staznost posunie na akesi miesto "riesenia" a odtial mi pride odpoved bez relevancie, logickej odpovede na moje staznosti a ja uz iba trpnem, kedy vynecha dalsi spoj a ja nepridem na cas do prace, ci zmeskam dohodnutu schodzku a nesiem ujmu v podobe penale za neskory prichod do prace, ci straty reputacie pre nedochvinost.

DPB som dokonca poslal navrh, ako situaciu malinko zmiernit v prospech cestujucho, ale moja ziadost nenasla ziadnu odozvu.

V Republike riadne platim dane z ktorych je DPB mohutne dotovany a riadne si platim cestovne. Nemam vsak dojem, ze by som za tieto peniaze dostaval adekvatnu sluzbu. Toto je velmi smutna realita s ktorou nikto nic nerobi. Velmi uvazujem, ze sa z toho mesta odstahujem, niekam, kde veci funguju.

Marek Micuch
[email protected]
nasobne nespokojny cestujuci

18. marec 2014

Jano

Ja som vynechany spoj riesil taxikom taxikar mi dal potvrdenie (tlacivo) otom kedy som ho privolal kedy ma zobral kam a kolko som platil a s tym som potom siel sa stazovat kedze autobus tam mal povinnu zastavku a podla ich dopravneho poriadku je povinny zobrat cestujuceho ktory v stanoveny cas caka na zastavke lenze on neprisiel co zistili aj podla gps ktore bolo v autobuse tak mi preplatili naklady na prepravu. Zohladnili to pravdepodobne autobusarovi, pri odchode som im povedal ze ak sa to zopakuje vyuzijem aj nabuduce taketo sluzby
19. marec 2014

majo

A oni sa divia preco ludia uprednostnuju auta pred mhd, prave pre nespolahlivost, katastrofalny komfort a stav vozidiel, asiociali a mozme pokracovat
20. november 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

podľa našich informácii sa táto situácia už neopakuje. Tento a minulý rok sme výrazne skvalitnili služby verejnej dopravy.
Je to výsledkom hlavne transparentných výberových konaní, ktoré sa minulý rok urobili. Z nich vzišli kvalitní ľudia, ktorí riadia a zlepšujú všetky mestské firmy a organizácie.
Prístrešok na tejto zastávke sa dočkal výmeny už dávnejšie.
Podnet považujeme za vyriešený a ďakujeme za jeho nahlásenie podnetu. Veríme, že Vaša skúsenosť v budúcnosti bude s našou komunikáciou lepšia.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
27. júl 2021

Martin Uváček

Podnet je teda vyriešený.
06. júl 2022

Martin Uváček

Treba aktualizovať.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania