Vazeny pan primator,
obraciam sa na vas so staznostou na vynechavanie spoja linky c. 63 v smere z Lamaca do Avion Shopping Park. Dnes, dna 18. 3. 2014 vynechal spoj s odchodom 8:11 zo stanice Bakosova. Urcite neslo o omeskanie spoja, pretoze, ziaden dalsi, az do dalsieho spoja podla cestovneho poriadku neprisiel. To je jedna staznost.
Zaroven pridavam staznost na neriesenie tejto situaci zo strany kompetentnych osob DPB. Na problem som upozornil uz 2x a to v oktobri roku 2013 a rovnako i januari roku 2014. Na DPB som sa obratil so ziadostou o riesenie vynechavnia spojov, ale k ziadnemu posunu neprislo a cestujuci su nadalej konfrontovani s nahodilostou prevadzky spojov, pricom vedenie podniku neurobilo v tejto veci ziaden posun. Situacia sa stava beznadejnou.
Moje staznosti sa stavaju ritualom bez akehokolvek realneho dopadu. Absolvujem svoje kolecko, kde sa na DPB stazujem na peknej klientskej linke, ta moju staznost posunie na akesi miesto "riesenia" a odtial mi pride odpoved bez relevancie, logickej odpovede na moje staznosti a ja uz iba trpnem, kedy vynecha dalsi spoj a ja nepridem na cas do prace, ci zmeskam dohodnutu schodzku a nesiem ujmu v podobe penale za neskory prichod do prace, ci straty reputacie pre nedochvinost.
DPB som dokonca poslal navrh, ako situaciu malinko zmiernit v prospech cestujucho, ale moja ziadost nenasla ziadnu odozvu.
V Republike riadne platim dane z ktorych je DPB mohutne dotovany a riadne si platim cestovne. Nemam vsak dojem, ze by som za tieto peniaze dostaval adekvatnu sluzbu. Toto je velmi smutna realita s ktorou nikto nic nerobi. Velmi uvazujem, ze sa z toho mesta odstahujem, niekam, kde veci funguju.
Marek Micuch
[email protected]
nasobne nespokojny cestujuci
Jano