Široká-Verejné služby-chýbajúca kanalizácia

Zodpovednosť za riešenie: MÚ Vajnory

V riešení
meno
Marian Mazur 21. januára 2020

Vazeny p.Starosta ,

k predmetu vybudovania kanalizacie na ulici Siroka sme Vas uz viac krat kontaktovali . Poslednu odpoved mame zo Septembra 2019 "Prešli sme si hlavnú prečerpávaciu stanicu, a okrem ďalších častí rovnako aj Vašu ulicu. Ďalším krokom je overenie, potvrdenie prípadne vyvrátenie všetkých skutočností vo veci vybudovania a pripojenia ulice Široká. Čo zahŕňa technickú realizovateľnosť a finančnú náročnosť stavby. " Od tohoto datumu neodpovedate na ziaden mail a preto Vas prosim touto cestou o zozdielanie zisteni a stavu rokovania v predmete kanalizacie pre ulicu Siroka .

Vdaka
Marian Mazur

22. január 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Váš podnet, ktorý sme zároveň postúpili na príslušný odborný referát MÚ Bratislava - Vajnory. Po jeho prešetrení Vás budeme čo najskôr informovať.

Vopred ďakujeme za Vašu trpezlivosť a pochopenie.

S pozdravom a úctou

MÚ Bratislava – Vajnory
Úsek komunikácie s občanmi
Servis pre občanov / tel.: 0850 24 25 24
25. február 2020

Marian Mazur

Dobry den ,

presiel mesiac a bohuzial ziadnu odpoved som zatial neobdrzal .
Mozete sa prosim na to pozriet ?
Mazur
25. február 2020

Odkazprestarostu.sk

Dobrý deň, pán Mazur,
podnet opätovne preposielam samospráve.

S pozdravom
Jana Žabka
Odkaz pre starostu
23. apríl 2020

Marian Mazur

Dobry den ,

ani po 3 mesiacoch som nedostal ziadnu odpoved na tento podnet.
Dakujem za opatovne posunutie .

Mazur
25. apríl 2020

Odkazprestarostu.sk

Podnet bol opätovne preposlaný.

S pozdravom
Jana Žabka
Odkaz pre starostu
26. máj 2020

Marian Mazur

Dobry den,

pride mi to ako vysmech a ignorovanie obcana. Od Januara je podany tento podnet. A jedine co dostanem ako odpoved je ze podnet bol opatovne preposlany. Ale urad nereaguje .
Prosim o urgovanie tejto veci dalej.

Vdaka Marian Mazur
26. máj 2020

Igor Stetulic

DObry den,

aku relevanciu ma tato stranka, prosim? Mal som za to, ze toto je nejako sledovane a samospravy su kontrolovane a tlacene do odpovedi a rieseni, pripadne pranierovane ak sa tak nedeje. Od Januara vidime snahu to preposielat, ale zda sa mi/nam, ze samosprava si s tym nejaku tazku hlavu nerobi, ci?

Viete, uz 12 rokov sme bez kanalizacie a toto uz nie je ani ze vtip, najma ak vidime okolo nas ako sa dalej stavia a pripajaju sa nove a nove lokality na kanalizaciu a nam sa da odpoved, ze teraz nie je dostatocna kapacita precerpavacky.

Dakujem.

i.s.
26. máj 2020

Odkazprestarostu.sk

Dobrý deň, pán Stetulic
odkaz pre starostu je iba jedným z komunikačných kanálov, prostredníctvom ktorého môžu občania komunikovať so samosprávou. Riešenie jednotlivých podnetov je už na zodpovednosti samosprávy a je vecou dohody medzi starostom a zamestnancami úradu.

Z našej strany vieme podnety iba opätovne preposielať, no neviem nikoho "donútiť" aby ich riešil. Ak by Vás zaujímala štatistika riešenia podnetov vo Vajnoroch, tu si ju môžete pozrieť:

https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/vajnory

Obávam sa, že tento podnet presahuje možnosti portálu a najlepším spôsobom ako ho riešiť je priamo na zasadnutí miestneho zastupiteľstva.

Držím Vám palce
(a podnet opätovne preposielam)

S pozdravom
Jana Žabka
Odkaz pre starostu

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania