Dobrý deň, nerozumiem tomu, čo je to "mestská časť požiadala dodávateľa o opravu...". Má mestská časť s dodávateľom zmluvu? Je na zmluve nejaký termín? Plní dodávateľ zmluvu a termín? Ak neplní, sankcionujete ho? Ako sankcionujete dodávateľa? S pozdravom. Prosím o preposlanie samospráve.
Obklad múriku pri lavičke na Dulovom nám ako je SlovnaftBajk stanica je odlepený a pohodeny, niektoré časti chybaju, snáď niekto priebežne dával do mobiliáru/skladu a dá sa celý úsek do poriadku.
18. máj 2023
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň, obklad bol opravený.
Komunikačné oddelenie
Miestny úrad Ružinov
V prípade ďalších podnetov alebo otázok nás môžete kontaktovať na [email protected].
Ďakujeme
31.03.2020 14:23
Dobrý deň,
preveríme situáciu a budeme Vás informovať.
História úprav
31.03.2020 16:58
Dobrý deň,
mestská časť Bratislava-Ružinov zabezpečí opravu obloženia na Dulovom námestí.
História úprav
27.07.2020 14:05
Dobrý deň,
mestská časť opätovne požiadala dodávateľa o opravu obloženia.
História úprav
26.02.2021 12:29
Dobrý deň,
dodávateľ upravil chýbajúce časti obloženia na Dulovom námestí na lavičkové sedenie.
História úprav
29.03.2023 10:35
Dobrý deň, situáciu preveríme a budeme Vás informovať.
História úprav
18.05.2023 11:43
Dobrý deň, obklad bol opravený.
História úprav
28.06.2023 14:21
Dobrý deň,
pôvodný podnet bol vyriešený, teda nejde o neriešený podnet.
Z hľadiska opráv postupne zadávame ďalšie poškodenia dodávateľovi.
História úprav
01.02.2024 10:00
Dobrý deň, opätovne sme požiadali dodávateľa o opravu.
Peter Oravec
Prosím o preposlanie.