23. september 2020
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň.
Ďakujeme za Váš podnet.
Podľa zmluvy zamestnanci odd. výstavby, ÚP, dopravy a životného prostredia finálne skontrolujú stav komunikácii a miest, kde sa konala rozkopávka až po ohlásení ukončenia stavby komunikácie zhotoviteľom. V prípade nedodržania ustanovení zo stavebného povolenia, stavbu nepreberú a dodávateľ musí komunikáciu opraviť do požadovaného stavu.
Oddelenie dopravy však priebežne komunikuje s osobou zodpovednou za rekonštrukčné práce. Nakoľko ešte nebolo ohlásené ukončenie stavby, je predčasné posudzovať finálny stav. Harmonogram prác, či úprav terénov nie je v kompetencii mesta. Po včerajšom stretnutí (22.9) so zhotoviteľom bolo oddeleniu dopravy oznámené, že práce na úpravách terénov budú prebiehať v priebehu budúceho týždňa. Nemusí sa to však týkať všetkých častí naraz.
Tím oddelenia komunikácie a marketingu