Dobrý deň p. primátor. Prepáčte ale podľa mňa v súčasnej dobe mobilov je "vyhadzovanie prostriedkov" za automaty aj vzhľadom na ich údržbu neefektívne. (Porovnajte si náklady na ich kúpu, inštaláciu, údržbu a prínos oproti SMS. Ešte ste aj nastavili nelogické poplatky pre prípad kúpy cez SMS a kúpou lístka z automatu. Verím, že to nebolo pre neskoršie odôvodňovanie rozhodnutia ich inštalovať.)
Ja len môžem dúfať, že v meste sa nebudú znovu montovať telefónne búdky s možnosťou telefonovať za 2/3 cenu hovorov z mobilu....
Laco
Mesto ako také nemôže túto službu prevádzkovať? Alebo v čom spočívajú tie veľké náklady na SMS?
Bežný občan si myslí, že všetky prostriedky idú mestu. Ak nie, potom by občania mali preferovať parkovacie lístky. Ale to im potom treba oznámiť príp. ak náklady nie sú úmerné počtu SMS parkovacích poplatkov, tak túto nevýhodnú formu pre mesto treba zrušiť.
Orientačne by ste prosím mohli uviesť príjem mesta za rok 2019 za:
- parkovacie lístky a prevádzkové náklady za automaty
- SMS parkovné a náklady za túto službu
Ďakujem pekne, sú to len 4 údaje.