07.02.2024 09:57
Dobrý deň, p. Grujbár,
Podnet bol preposlaný na vyjadrenie zodpovedným osobám.
Zároveň dovoľte aby sme naše tvrdenie uviedli na pravú mieru. V komentári pod podnetom "Hviezdoslavova-chodník-bariérový" sme Vás upozornili na podstatu podnetov riešených cez portál OPS:
,,Zároveň Vás chceme upozorniť, že portál Odkazprestarostu.sk slúži hlavne pre hlásenie problémov týkajúcich sa hmotných vecí, ktoré môžu byť upratané, opravené, vymenené, alebo odstránené a nie je optimalizovaný pre reagovanie na informačné žiadosti.
Z vyššie uvedených dôvodov by sme odcenili zváženie pridávania podnetov týkajúcich sa získavania informácií prostredníctvom portálu OPS."
Vaša reakcia na uvedenej Facebookovej stránke, v popise pridaného príspevku, aj napriek skutočnosti, že predchádzajúca odpoveď vôbec nemala súvis s týmto podnetom:
,,Záhorácka ulica - od hotela Tatra smerom ku križovatke. Typická kvalita pre Malacky ! Z MsÚ som dnes dostal výčitku - prečo to riešim verejne !"
K podnetu "Záhorácka-chodník-poškodená dlažba" však mesto uviedlo odpoveď:
,,Dobrý deň,
Ďakujeme za Váš podnet. Nedostatky budú odstránené v rámci reklamácie na jar 2024.
Kto? Útvar výstavby a životného prostredia, Útvar strategického rozvoja, Sytiq
Kedy? 2024"
Takúto formu intermediácie odpovedí mesta na podnety občanov, pri ktorej uvádzate zavádzajúce informácie, bez súvisiaceho kontextu necháme na posúdení každého občana.
07.02.2024 09:58
Dobrý deň, p. Grujbár,
Podnet bol preposlaný na vyjadrenie zodpovedným osobám.
Zároveň dovoľte, aby sme naše tvrdenie uviedli na pravú mieru. V komentári pod podnetom "Hviezdoslavova-chodník-bariérový" sme Vás upozornili na podstatu podnetov riešených cez portál OPS:
,,Zároveň Vás chceme upozorniť, že portál Odkazprestarostu.sk slúži hlavne pre hlásenie problémov týkajúcich sa hmotných vecí, ktoré môžu byť upratané, opravené, vymenené, alebo odstránené a nie je optimalizovaný pre reagovanie na informačné žiadosti.
Z vyššie uvedených dôvodov by sme odcenili zváženie pridávania podnetov týkajúcich sa získavania informácií prostredníctvom portálu OPS."
Vaša reakcia na uvedenej Facebookovej stránke, v popise pridaného príspevku, aj napriek skutočnosti, že predchádzajúca odpoveď vôbec nemala súvis s týmto podnetom:
,,Záhorácka ulica - od hotela Tatra smerom ku križovatke. Typická kvalita pre Malacky ! Z MsÚ som dnes dostal výčitku - prečo to riešim verejne !"
K podnetu "Záhorácka-chodník-poškodená dlažba" však mesto uviedlo odpoveď:
,,Dobrý deň,
Ďakujeme za Váš podnet. Nedostatky budú odstránené v rámci reklamácie na jar 2024.
Kto? Útvar výstavby a životného prostredia, Útvar strategického rozvoja, Sytiq
Kedy? 2024"
Takúto formu intermediácie odpovedí mesta na podnety občanov, pri ktorej uvádzate zavádzajúce informácie, bez súvisiaceho kontextu necháme na posúdení každého občana.
Martin Grujbár