Požiarnická-osvetlenie-nefunkčné

Zodpovednosť za riešenie: Prešov

Vyriešený
meno
Michal 04. októbra 2021

Nesvieti pouličná lampa oproti budove KR HaZZ

04. október 2021

Odpoveď samosprávy

Týmto potvrdzujeme doručenie Vášho podnetu, pričom mesto Prešov tento podnet preskúma a podľa možností prijme opatrenia na nápravu. O výsledku jeho vybavenia bude bezodkladne informovať doménu www.odkazprestarostu.sk.

Mestský úrad v Prešove
15. október 2021

Michal

Neviem, či sa treba poďakovať správcovi osvetlenia, ktorému systém nahlásil, že dané osvetlenie nefunguje a zabezpečil nápravu, alebo kompetentnému na MsÚ.

Informácia o výsledku vybavenia, čo je súčasť vybavenia podnetu, chýba.
Prosím mesto o zaslanie tejto informácie.

Prosím admina OpS o uzavretie podnetu až po zaslaní vysvetlenia zo strany mesta (nie štandardnej formulky "o preskúmaní..."), resp. o uzavretie podnetu so stavom "uzavretý", nie "vyriešený".
26. október 2021

Prešov Odkazprestarostu.sk

Nakolko je podnet vyrieseny, tak bude oznaceny ako vyrieseny. Dakujeme za aktualizaciu
26. október 2021

Michal

Žiadam admina OpS o prehodnotenie stavu uzavretia tohto podnetu a nastavenie správneho stavu uzavretý. Alebo o zmenu pravidiel fungovania OpS.
https://www.odkazprestarostu.sk/pomoc

Citujem:
Status Uzavretý prideľujeme podnetom, ktorým nie je možné jednoznačne prideliť na základe odpovede od samosprávy či aktualizácií a komentárov od užívateľov žiadny z iných statusov. Status môže byť podnetu pridelený z niekoľkých dôvodov:
1.) Podnet bol vyriešený, avšak bez zásahu samosprávy. Vyriešil ho čas (napr. zmena počasia), prípadne nie je známe, kto podnet vyriešil (pozn.: v prípade, že je podnet vyriešený dobrovoľnícky a zároveň vyplnený formulár "Chcem pomôcť", podnet sa označuje ako vyriešený).

Ešte raz:
Z komunikácie samosprávy vôbec nevyplýva, že podnet bol vyriešený na základe jej zásahu.
To, že samospráva v svojej univerzálnej formulke o potvrdení podnetu uvádza, že "tento podnet preskúma a podľa možností prijme opatrenia na nápravu " neznamená, že tento podnet skutočne aj riešila. Túto formulku používa pri prijatí každého projektu. A u mnohých, pravdepodobne u väčšiny podnetov mesiace, ba roky chýba akákoľvek informácia o riešení, či vyriešení.

Takto dobre spravovaná spoločnosť, o ktorú sa SGI aj prostredníctvom tohto projektu OpS usiluje, by rozhodne fungovať nemala.

To, že niektoré podnety vyrieši čas, alebo iná sila, neznamená, že majú mať stav vyriešený.
Nie je vylúčené ani to, že správca mestského osvetlenia sám zistil, že svetlo nesvieti a zabezpečil nápravu.

Preto v zmysle pravidiel OpS má mať podnet stav uzavretý, nie vyriešený.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania