Vytvorenie centrálnej mestskej parkovacej zóny a spoplatnenie parkovania bol určite správny a nevyhnutný krok. Avšak zaujímalo by ma, z akého dôvodu boli na Krátkej ulici parkovacie miesta zriadené na ľavej a nie na pravej strane cesty.
Krátka ulica je slepá, dá sa na ňu autom dostať iba zo Športovej ulice. Ak však chce vodič zaparkovať na Krátkej ulici, musí sa s autom najprv otočiť, nakoľko za parkovanie v protismere mu môže byť udelená pokuta až do výšky 60 Eur. Avšak akú má takéto parkovanie logiku ?
Parkovanie na ľavej strane zaberie celý chodník. Chodník sa síce nachádza aj na pravej strane Krátkej ulice, avšak končí na križovatke Krátkej a Staničnej ulice a tak sú chodci nútení prechádzať na druhú stranu (miesto označené šípkou) v pomerne neprehľadnej zákrute, aby mohli po chodníku pokračovať smerom k autobusovej a železničnej stanici.Keby boli parkovacie miesta zriadené na pravej strane cesty, k žiadnemu prebehovaniu z jednej strany ulice na druhý by neprišlo.
Michal
1. výškovo sú obidva chodníky umiestené úplne rovnako, teda viacmenej na úrovni vozovky
2. v čase odchodu a príchodu vlakov z Bratislavy, teda keď je na ulici najväčšia frekvencia áut a chodcov, sú predmetné parkovacie plochy prakticky vždy plne obsadené, a teda sa po chodníku na ľavej strane nedá chodiť.
Celkovo sa dá konštatovať, že parkovanie v okolí autobusovej a železničnej stanice je zúfalé a vôbec nezodpovedá aktuálnym požiadavkám. Nakoľko však ŽSR považujú roky nevyužívanú koľaj za hotový poklad tak sa s tým zrejme nebude dať nič spraviť.