Staničná-lavička-poškodená

Zodpovednosť za riešenie: Svätý Jur

V riešení
meno
Mlady Juran 27. apríla 2020

Zaujem mesta o prestupny dopravny terminal sa zrejme skoncil vo chvili jeho slavnostneho otvorenia. Svedci o tom v prvom rade skutocnost, ze od novembra nevyriesilo (a zrejme ani neriesilo) nadvaznost autobusov na prichadzajuce vlaky a autobusy chodia stale prakticky prazdne (vid tu https://www.odkazprestarostu.sk/svaty-jur/podnety/81975/stanicna-mhd-zle-nastavenie-cestovneho-poriadku). Dokazom je ale aj stav terminalu - vsetky drevene prvky potrebuju po zime novy nater. Osobitne lavicka, na ktorej sa uz dost davno vysantili "fixkari". Naco ma mesto vytvoreny technicky usek, ktory sa nevie postarat ani len o cerstvu investiciu za viac ako 600 000 eur?

28. apríl 2020

Odpoveď samosprávy

Ďakujem za podnet. "Drevené prvky sú z exotického dreva. Jedná sa o takmer „bezúdržbové drevo“ vysoko odolné voči hnilobe, plesniam, hubám a hmyzu. Ďalšou veľkou výhodou je vysoká odolnosť voči vandalizmu – hustota 890kg/m3 sťažuje vytvoreniu vrypov a zásekov." časť stanoviska od dodávateľa. Na ďalšiu otázku a to ako docieliť vzhľad, ktorý by sa podobal "klasickému drevu" sme dostali odpoveď: "V prípade, že zákazník nedáva prednosť prírodnému vzhľadu tropického dreva, t.j. bez povrchovej úpravy, ale uprednostňuje uchovávanie pôvodného farebného odtieňu je potrebné drevo ošetrovať teakovým olejom (1x ročne)." Požiadali sme teda cenovú ponuku na teakový olej, následne ho predpokladám objednáme a vyskúšame aplikovať.
čo sa týka popísania stola fixkou, dodávateľ nám odporučila jemne fixku vybrúsiť a natrieť-ošetriť tiež teakovým olejom.
Ak by sa drevo nenatieralo, nemá to vplyv na jeho životnosť, ale postupne by šedlo. (zo stanoviska dodávateľa)

K autobusom sa vyjadrujeme vždy pri zmene cestovných poriadkov. Slovak lines a Bratislavská integrovaná doprava (Bid) spoje aj napriek nízkemu záujmu zatiaľ nezrušila. Posun nám telefonicky sľúbili.

Šimon Gabura
primátor mesta Svätý Jur
18. máj 2020

Mlady Juran

Pan primator, odpovedou ste vlastne potvrdili Vas absolutny nezaujem o terminal za viac ako 600 000 eur - az 3/4 roka po jeho otvoreni a dokonca az na zaklade podnetu zacinate riesit, akym sposobom sa vlastne treba starat o jednotlive sucasti terminalu .. Naozaj uzasna ukazka starostlivosti o zvereny majetok ..

Kedy Vam telefonicky slubili ten posun? Podnet bol z novembra, vtedy ste pisali, ze ste ich poziadali o zmenu a slubili ste zverejnit ich odpoved. Cize sa da predpokladat, ze ste im pisali. Dnes ale tvrdite, ze Vam dali prislub telefonicky ..

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania