Chcel by som upozorniť na technický problém v mýte.Vadí mi nekvalitný zvuk a to že účinkujúcim ústa meškajú cca o dve tri slová.Nedá sa to zosúladiť.Ďakujem
Dobrý deň, ďakujeme za Váš podnet. Preposlali sme ho na vybavenie na príslušný odbor. O riešení podnetu budeme informovať. Ďakujeme za porozumenie Kto? MTT
Mesto Trnava
15. február 2021
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň. Prosíme o doplnenie informácie, potrebujeme vedieť, či ide o strešnú anténu alebo o IPTV, teda musíme poznať operátora, od ktorého má divák službu.
V prvom rade sa chcem ospravedlniť na prediatívny text ktorý označil môj problém v mýte.Ja som napísal problém zo signalom v mtt.Signál MTT príjmam od T-Com Mágio.Nepáči sa mi nesúlad zvuku s otváraním úst.Usta meškajú aj cca tri slová.
20. január 2022
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
spomínaný problém, ak ešte pretrváva, treba vykomunikovať s technikmi v T -come. Možno to bol iba dočasný, technický problém, ktorý sa pri prenose signálu niekedy vyskytne.
15.02.2021 15:25
Dobrý deň, ďakujeme za Váš podnet. Preposlali sme ho na vybavenie na príslušný odbor. O riešení podnetu budeme informovať. Ďakujeme za porozumenie
História úprav
15.02.2021 15:34
Dobrý deň. Prosíme o doplnenie informácie, potrebujeme vedieť, či ide o strešnú anténu alebo o IPTV, teda musíme poznať operátora, od ktorého má divák službu.
História úprav
20.01.2022 08:02
Dobrý deň,
spomínaný problém, ak ešte pretrváva, treba vykomunikovať s technikmi v T -come. Možno to bol iba dočasný, technický problém, ktorý sa pri prenose signálu niekedy vyskytne.
Jaroslav Kralčák