Neadekvátne správanie plavčíka

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

Vyriešený
meno
Gabriela Plechlová 26. marca 2015

Dobrý deň,
pravidelne navštevujeme mestskú krytú plaváreň Zátvor a stala som sa terčom arogantného a neadekvátneho slovného útoku plavčíka, ktorý mal službu 25.03.2015 o 16:00 hod. Po incidente som sa od klientov plavárne dozvedela, že správanie tohto plavčíka nie je ničím výnimočným. Nakoľko mám handicapované dieťa( ktoré bolo svedkom tohto slovného útoku) a v Trnave pre neho nie je iná možnosť plávania ako na Mestskej plavárni, veľmi ma mrzí prístup zamestnanca mesta, lebo svojim správaním nerobí dobré meno mestu.
Zaujímalo by ma, či zamestnanec plavárne je poučený o správaní sa ku klientom.
Ďakujem

S pozdravom,
Bc. Gabriela Plechlová

26. marec 2015

Filip

Arogantne spravanie je u neho asi pravidlom. Tiez som bol svedok podobneho incidentu.
27. marec 2015

martin96

tiež som bol svedkom ..
15. júl 2015

L

Myslím si, že toto treba riešiť podaním sťažnosti priamo na konkrétnu osobu, tu Vám asi nepomôžu. Sťažujte sa u vedenia na mestskej plavárni napr.
08. október 2015

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
v otázke podnetu týkajúceho sa neadekvátneho slovného útoku plavčíka plavárne Zátvor dňa 25.3.2015 voči návštevníkovi plavárne konštatujeme, že všetci zamestnanci organizácie sú upozorňovaní na povinnosť zachovávania vhodného prístupu k návštevníkom zariadenia. Plavčík, ktorý mal službu v uvedenom termíne už nie je zamestnancom našej organizácie. Pracovná zmluva bola po obojstrannej dohode ukončená.

Správa kultúrnych a športových zariadení mesta Trnava

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania