Aktualne takmer na dennej baze, najma v kritickych rannych casoch sa objavuje doteraz nevidana dopravna situacia - vid. obrazok. Obyvatelom po zjednosmerneni ulice smerom z Teodora Tekela na Juraja Slottu zostal jeden vyjazd, kedze bol osadeny zakaz smer na Teodora Tekela. Skusme pocitat. Pre 1300 obyvatelov T.Tekela su k dispozicii 2-3 vyjazdy, pre rovnaky pocet na J. Slottu (+ ranna obsluha skolky, sportovisk aj vedlajsej T.Tekela) vsak iba 1 , slovom JEDEN, vyjazd. Pre porovnanie, Taziskova Vladimira Clemetisa s 3500 obyvatelmi ma vyjazdov 14(!) + vjazd cast od Hlbokej. Ked to zhrnieme, pozor - mala napoveda, Clementiska ma jeden vyjazd pre 230-250 obyvatelov, Tekela pre 430 az 650 a Slottu pre 1300+spominana Tekela a obsluha soc. infrastruktury. Ak bude hotova nova stvrt k obchvatu s novymi prepojeniami, kludne zjednosmernite. Ale toto aktualne rozhodnutie nema s odbornostou nic spolocne. Faktom teda je, ze kvalita zivota sa z velkej casti nielen obyvatelom Slottu zhorsila, ked este pridam napr. zrusenu MHD c. 13 smer Vansovej, c.16 na obchvat pred 8:30, parkovanie ltt (pred zonaciou bez problemov) a spominany uzatvoreny prejazd na Tekela v dosledku sposobu zavadzania zonacie (zonacia je uzitocna, ale urcite nie takto - zmenime a uvidime). V transparentnom meste nie je co skryvat, preto je nutne zverejnit data, ktorymi urcite disponujete (inak by sa zonacia nemoha realizovat, ci ?) nasledovne: 1. pocet aut v statickej doprave pred a po zonacii (Clementisa, Slottu, Tekela). 2. Dopravny tok na Clemetiske, najma v casoch pred 7:30-8:00, po 14:00-14:30 (pred/po). 3., Ako je zebecpecene dodrziavanie 30km/h na Clementiske (preventivne, restriktivne opatrenia - vysledky) ? Dakujem.
Lubo