Schodiská na Hlinách

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

Vyriešený
meno
Marek 18. decembra 2016

Ďakujem za nové kolaje pre bicykle na schodiskách na sídlisku Na hlinach. Určite to vymyslel zasa cyklo-bradatý expert ktorý myslel na to, že cyklista sa z hlín dostane rýchlo ale ludia s kočíkmi sú mu ukradnutý. Bolo by ťažké tam dať ešte jednu radu kolajníc nech to nemusíme s kočíkom obchídzať ďalší kilometer?

18. december 2016

kolombo

brate buď rád,že je na meste je cyklo-bradatý expert.Netreba hneď všade vidieť Bročku,alebo len seba...
18. december 2016

Marek

Ale 99% ludi jeho cyklo prkotiny nezaujimaju. Cykli chodniky, parkovaci dom alebo tieto kolaje. V letnych mesiacoch chodim do prace na bicykli. Trvalo mi to vzdy okolo 10 minut. Cuduj sa svete po vybudovani toho seckeho stale 10 minuy
18. december 2016

kolombo

Marek pohoda,len si treba všímať aj iné veci,čo povedzme Bročka a spol. robí.Nielen cyklochodníky,ktoré samozrejme chýbajú po celej Trnave.
22. december 2016

Kajo

Pat a Mat? Prečo sa takto "šetrí"? Výsledkom tohto diela je, že sa bude pravdepodobne pridávať ďalšia konštrukcia, aby to mohli využívať pre kočíky. Čiže sa bude platiť za ďalší "výjazd" montážnej firmy.

Ďalšie financie si vyžiada oprava schodiska, ktoré ničí aj burina. Pribudli vysadené stromčeky ale o aktuálnu zeleň sa mesto dostatočne nestará.

Pozametať schodisko, prípadne natrieť zábradlie, to sa robí u nás asi iba pred voľbami.
30. december 2016

vande

Čo tak urobiť bezbarierovy pristup vedĺa tohto schodiska.
03. január 2017

erik

ja som sa napadu potesil, ale bolo by fajn keby bolo oznacenie aj v "zlabe" aby do toho niekto nestupil
06. január 2017

Hana

Dnes som videla tuto kolajnicu aj na Družbe na schodoch do školy na Spartakovskej, myslím si, že tam nebola potrebná, o niekolko metrov dalej je chodník pre kočíky a bicykle.
31. január 2017

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
technický prvok na schodiskách je zadefinovaný v TP 07/2014 Technické podmienky: Navrhovanie cyklistickej infraštruktúry ako Schodiskový žliabok pre bicykle - jeho tvar, rozmery a umiestnenie je definované v týchto technických podmienkach.
Pracovníci Odboru územného rozvoja a koncepcií navrhli pokrytie všetkých schodísk v meste s cieľom uľahčiť pohyb chodcov, ktorí tlačia bicykel. Žliabky slúžia výlučne len na tlačenie bicyklov, a preto nemusia nadväzovať priamo na cyklotrasy.
Dôvody nevytvorenia rampy sú:
1) samotná bezpečnosť, kde priložením druhého žliabku vznikne rampa, ktorá nespĺňa normou predpísané sklony pre bezpečný pohyb podľa TP 10/2011 Technické podmienky: Navrhovanie debarierizačných opatrení pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie na pozemných komunikáciách;
2) umiestnenie druhého žliabku, ktorý by umožňoval využitie kočíkov, nie je možné z dôvodu rôznych rozmerov rozchodu kolies u jednotlivých značiek, a teda nie je možné presne zadefinovať, v akej vzdialenosti by bol druhý žliabok.

Odbor územného rozvoja a koncepcií

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania