Okružná ulica - Zákaz zastavenia a státia

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

Vyriešený
meno
Rastislav Levčík 07. marca 2017

Dobry den,
dnes rano ma prekvapilo nove vodorovne znacenie na Okruznej ulici, ktore Zakazuje zastavenie a statie asi na jednej polovoci ulici pred Materskou skolkou? Dovolte vyjadrit moje rozhorcenie. Tymto sa rapidne obmedzila moznost zaparkovat rodicom, ktori vezu svoje deti do skolky. Na druhej strane vozovky je po celej dlzke Zakaz zastavenia a statia. V minulosti bolo taketo vodorovne znacenie iba pred smetiakmi, resp. od smetiakov po krizovatku Okruzna / Spacinska, co by malo ako take opodstatnenie,a le takymto sposobom zamedziz moznost parkovania (zastavenia a vylozenie deti do skolky) je absurdne.
Je mozne tuto situaciu vyriesit?
Vopred dakujem
R. Levcik

07. marec 2017

Flego

To si naozaj koledujete aby vám odobrali vodičák? Zopakujte si vyhlášku, aké šírkové pomery cesty a chodníka musí zachovať vodič pri zastavení a státí.
07. marec 2017

Rastislav Levčík

Vy moj vodicsky preukaz prosim nerieste. Odkial mate, ze tam parkujem? Vy ste tam boli merat nejaku vzdialenost? Ide o to, ze je tam Materska skolka, ktora by mala mat nejaky obsluzny priestor, na to, aby sa tam dalo pred nou zaparkovat. Samozrejme, ze najjednoduchsie riesenie je tam dat zakaz, ze ano?
07. marec 2017

Flego

No ako myslíte :-) ale dosiahnete akurát to, že tam začnú hliadkovať policajti a rozdávať rodičom pokuty. Tá cesta má 7 metrov a chodník 1,5 metra, čo znamená, že parkovanie v ulici je vylúčené aj bez tej žltej čiary. Tá čiara je tam len pre tých, čo by sa vyhovárali, že zle odhadli šírku ulice. Argument, že veziem dieťa do škôlky, nedáva žiadny nárok na porušovanie dopravných predpisov.
07. marec 2017

Rastislav Levčík

Nech sa paci, mozu zacat davat pokuty potom aj na Hlinach, kde sa parkuje v krizovatkach (aj kruhovych), na chodnikoch, na priechodoch. Tiez je to tam tolerovane, takze na co sa tam ta zlta ciara kreslila, len na to aby to ludi nahnevalo? Parkovanie na tej ulici nie je vylucene, ako pisete, pretoze kludne sa da nechat volny chodnik (1,5 m) a zostanem stat na ceste, ved min. 3 m zostane na jeden pruh pre oba smery, kedze ma cesta 7 m ako pisete (tolko k tej vyhlaske). Jedine co chcem dosiahnut je, aby sa to riesilo rozumne a naslo sa riesenie pre vsetkych. Vy budete asi jeden z tych co riesenia hladat nechce, lebo mate svoje (a ostatni si trhnite), a svoju pravdu (s predpismy, ktore boli nevhodne pouzite).
07. marec 2017

Rastislav Levčík

"s predpismi" (uz aj chyby robim koli vam). inak mohli by ste si dat normalne svoje meno a nie nick, ked uz takto spolu diskutujeme
07. marec 2017

Flego

Aj jaj, radšej tiež diskutujte pod nickom, lebo si vás dopraváci pozvú na preskúšanie :-)
07. marec 2017

Rastislav Levčík

vy ste strasny srandista a asi ste zjedli vsetku mudrost sveta, lebo vidim, ze mate vyhlasku uplne zmaknutu
07. marec 2017

Flego

Som len obyčajný držiteľ vodičského oprávnenia.
07. marec 2017

Rastislav Levčík

len citujem " Pri zastavení musí zostať voľný aspoň jeden jazdný pruh široký najmenej 3 m pre oba smery jazdy" vy drzitel
07. marec 2017

Filip

Ta zlta tam mala byt davno! Rodicia s detmi mozu zastavit aj dalej a kusok sa prejist. A tiez si nemyslim, podobne ako Flego, ze sa tam parkovalo v sulade s predpismi.

Podobne dali zltu ciaru pred ZS Merici a ZS Bottovu. Najnovsia mania rodicov je deti priviezt az pred vchod, najlepsie az do arealu, vid. ZS Vancurova.
07. marec 2017

Rastislav Levčík

vy asi nemate deti
07. marec 2017

Flego

Možno väčšie dieťa do školy sa dá riešiť zastavením pred školou a jeho samostatným vystúpením. Pri odovzdávaní dieťaťa do škôlky je už potrebné státie a vtedy už treba nechať 3 m pre každý smer jazdy, teda spolu 6 netrov. A keď pozerám pozornejšie fotku, tá cesta nemá ani tých štandardných 7 metrov, ale slabých 6, tak preto tá žltá čiara.
07. marec 2017

Flego

:-) :-) deti máme, ale vo veku, že do škôlky ešte chodili peši, teraz sa tešíme na vnúčence.
07. marec 2017

Filip

To ci mam dieta, alebo nie s tym nema nic spolocne. (mimochodom mam jedno, do skolky este nechodi) Pointa je inde, verte mi, vidim to kazde rano. Ak by ti rodicia mohli, tak deti odvezu meter pred vchod a potom tam budu na seba vytrubovat. Pritom staci zaparkovat o ulicku dalej a kusok sa prejist po chodniku.
07. marec 2017

Rastislav Levčík

nikto tam na nikoho nevytrubuje, mozno len ti nedockavci, ktori cez tu ulicu prechadzaju a nechce sa im cakat na niekoho kto potrebuje zaparkovat. vsetky ulice okolo su taktiez preplnene, alebo tiez s obmezdenym parkovanim a najst miesto niekde dalej je velakrat problem, takze tymto to bude este vacsi problem (to nikto neskumal?). ja nemam problem s prechadzkou od zaparkovaneho auta o ulicu dalej a velakrat tak robim, ked je Okruzna plna a jedine mozne miesto je na Oblukovej, ale aj to byva uplne plne. nemienim, ale chodit cez "pol" mesta"
je "pekne" mat rozne institucie v meste, ako su skoly a skolky bez moznosti zaparkovania a neriesit to. sa trosku uvedomte, ze je proste taka doba, motorizovana a uponahlana.
07. marec 2017

Flego

Počítam, že tá škôlka je tam od roku 1965, keď sa stavala Špačinská a vtedy ešte žiadne autá neboli. Osobne si pamätám, že v našej 30-bytovke bolo vtedy len jediné auto.
07. marec 2017

Lenka

Problem zaparkovat pred touto skolkou bol aj bez zltej ciary, teraz je to takmer nemozne :-/
Davnejsie tam bola zlta od smetiakov ku krizovatke a to by naozaj uplne postacovalo
Na druhej strane je zakaz zastsvenia po celej dlzke. Zaparkovat za rohom? .... sidlisko na hlinach ma problem s parkovanim v korukolnek dennu dobu, fakt v okoli tak lahko nezaparkujete!
Prechadzat sa s detmi chodim rada, ale nie zrovna v dobe ked sa ponahlame do skolky skoly a do prace...
07. marec 2017

Lenka

Problem zaparkovat pred touto skolkou bol aj bez zltej ciary, teraz je to takmer nemozne :-/
Davnejsie tam bola zlta od smetiakov ku krizovatke a to by naozaj uplne postacovalo
Na druhej strane je zakaz zastsvenia po celej dlzke. Zaparkovat za rohom? .... sidlisko na hlinach ma problem s parkovanim v korukolnek dennu dobu, fakt v okoli tak lahko nezaparkujete!
Prechadzat sa s detmi chodim rada, ale nie zrovna v dobe ked sa ponahlame do skolky skoly a do prace...
07. marec 2017

Neaktívny Účet

Ku komentom vyššie:
..potom by mala byť čiara pozdĺž celej ulice..
Alebo tam dajte zákaz vjazdu rodičov s deťmi a bude to vyriešené! :)
07. marec 2017

Andrej

Bol som svedkom toho, ako si jedna mamička ktorá priviezla dieťa do škôlky zaparkovala vozidlo tak, že na chodníku nezostal priestor na prejazd inej mamičke s kočárom. Ale zas chápem aj rodičov ktorých deti navštevujú túto MŠ, lebo ani za najbližším rohom (Na hlinách) to nie je lahké nájsť volné miesto. V tomto prípade by sa mal hladať kompromis. Na jednu stranu tie autá naozaj obmedzovali hlavne mamičky s kočármi, príp. hendikepovaných či starších ludí s barlou. Zakázať tam rodičom parkovať je ale napr. aj zvýšenie rizika toho, že deti budú cez cestu prebehovať hore dole.
07. marec 2017

Rastislav Levčík

ako jasne, ze su tam aj soferi co takto zle zaparkuju, alebo aj na druhej strane v zakaze a potom tam nastava ten problem prejazdu, ked sa stretnu dve auta oproti, ale da sa aj normalne zaparkovat a nechat dostatocny priestor na chodniku
07. marec 2017

Lenka

Flego, len tak mimochodom, posudzovat sirku cesty podla fotky??? :-D ste macher! PALEC HORE :-D prepacte (alebo dakujem) pobavil ste ma!
Chodievam tade, ak tam stoja auta, nie je problem prejst po chodniku s vacsim kocikom, a po ceste v pohode prejdu AJ 2 auta vedla seba. Len ak niekto nastupuje/vystupuje a su otvorene dvere auta treba trosku pockat, nikdy som kvoli tomu na nikoho nevytrubovala a ani na mna nikto netrubi ked nakladam 2 deti do auta, k tomu staci len troska toletancie ;-)
07. marec 2017

Flego

:-) som rád, že sa bavíte Lenka, môžeme sa tam stretnúť a premerať to s metrom :-)
Inak polícia dá asi takúto odpoveď, kde budú uvedené konkrétne šírkové pomery v ulici https://www.odkazprestarostu.sk/trnava/podnety/34363/vyznacenie-parkovania-na-sibirskej-a-v-okoli
07. marec 2017

Rastislav Levčík

v takom pripade na uzemi polovici mesta by sa nedalo zastavit a stat a je to proti predpisom. podme sa navzajom udavat. nie, aby sme to riesili. to, ze sa takto zle budovali cesty a tak zle naformulovali predpisy, s tym tazko nieco urobime, ale vracat sa do vasich 30 rokov spat tiez nemienim
08. marec 2017

Palcino Čavojský

Nemám deti, nemám vodičák - som chodec a tak isto využívam MHD. Prejsť tou uličkou ráno je dosť zložité chodcovi a aj autobusy tam zostávajú stáť, pretože nemôžu prejsť úzkym zvyškom cesty, ktorý tam nechávajú parkujúci vodiči. Som za tú čiaru a chcel som sem dať podnet, aby sa riešilo to zatarasenie ulice autami.
08. marec 2017

Lenka

Od smetiakov po krizovatku suhlasim - tak to bolo dlhe roky a nikto sa nestazoval
Treba robit veci rozumne a nie tak ze vyriesime 1 problem a zaroven tym sposobime iny...
08. marec 2017

Rastislav Levčík

08. marec 2017

Rastislav Levčík

08. marec 2017

Rastislav Levčík

pridal som fotky, ktore sa tykaju prechodnosti chodnika
08. marec 2017

Palcino Čavojský

Urobte video o prejazdnosti cesry pri tomto stave
08. marec 2017

Rastislav Levčík

este chcem podotknut, ze na tej ulici su dva chodniky. takyto stav nastava rano a poobede, ked prichadzaju rodicia deti. teraz rano tadial presli dva autobusy a bez problemov. problem mohol vznikat, ako pise pani Lenka pri vchadzani autobusov na tu ulicu Okruzna zo Spacinskej, ale to bolo riesene zltou ciarou od krizovatky po smetiaky
08. marec 2017

Flego

Tá tretia fotka je zaujímavá. Je tam pekne vidieť kompletne zničený chodník pod parkujúcimi autami. Kto zaplatí opravu?
08. marec 2017

Rastislav Levčík

vy co tu teraz riesite?
08. marec 2017

Filip

Cierne auto parkuje v protismere :-) to je tiez na pokutu.

Evidentne sa tu nezhodneme. Nema cenu to dalej rozoberat. Pockame na vyjadrenie od policie. Podla mna a Flega je ta cesta uzka a pri takomto parkovani tam vznikaju kolizie, podla vas je vsetko OK, len sa treba naucit poriadne parkovat a vsetci sa tam zmestime.
08. marec 2017

Palcino Čavojský

ono kolízie vznikajú aj pri zastavovaní, kedy autá zaberú celý chodník a aj pri vystupovaní z aut.
08. marec 2017

Rastislav Levčík

nikde netvrdim, ze podla mna to bolo ok, ale
teraz s tymto riesenim urcite nie je. kolizie vznikaju, je to len o tolerancii
08. marec 2017

Palcino Čavojský

aké riešenie teda navrhujete? vrátiť to do pôvodného stavu, ktoré nebolo OK? Kto koho má tolerovať? chodci autá na chodníku, alebo nedajboh vodiči chodcov na chodníku?
08. marec 2017

Palcino Čavojský

Filip a prvé auto stojí zase v hranici križovatky Okružná - Oblúková
08. marec 2017

Rastislav Levčík

je to vec diskuzie hladat riesenia, ale pochybujem, ze sa prihliadalo na vsetkych, ktorych sa to tyka.
napr. skratit ten zakaz po smetiaky, ziskalo by sa par parkovacich miest naspat.
- napr. dat prikazany smer jazdy vpravo z Okruznej na Spacinsku, na kruhaku sa mozete otocit naspat ... nevytvarala by sa zapcha na Okruznej
- napr. jednosmerka, aj ked to je zlozitejsie a ma to sirsi zaber
- napr. vyznacenie pokial sa moze na chodniku stat, aby bol chodnik prejazdny ... zlepsi disciplinovanost vodicov
atd.
08. marec 2017

Rastislav Levčík

jasne, ze stoji to auto v hranici krizovatky, lebo sa obmedzilo parkovanie tou zltou ciarou a zmensil sa pocet miest, kde sa da zaparkovat a vsetko ostatne bolo obdadene.
toto je prave dosledok tohoto paradneho riesenia s tou zltou farbou.
inak tu vam to vadi, ze, ale za rohom na hlinach, tak sa tak stava bezne, cely den
08. marec 2017

Palcino Čavojský

Pán Levčík, podnetov na parkovanie na Hlinách je tu dosť, prosím, neodvádzajte pozornosť k inej lokalite.
Je čudné, že plne akceptujete priestupky len pre komfort parkovania rovno pred bránou.
08. marec 2017

Rastislav Levčík

neodvadzam ziadnu pozornost na inu lokalitu. chcem, aby sa vyriesila tato, aj ked lokalita hliny ma s tymto suvis, nakolko tam parkuju aj obyvatelia hlin a preto sa v celej lokalite tazko parkuje. vy nezvelicujte s tym parkovanim rovno pred branou. este raz, je tam nejaka mestska institucia, materska skolka, ktora by mala mat obsluzny priestor aj na zaparkovanie, ktory bol teda na tej ulici Okruzna, pripadne Oblukova. Tie boli ako tak dostacujuce, s odretymi usami, ale tymto potiahnutim zakazu az po tu zabranu pred skolkou sa situacia vyrazne zmenila.
08. marec 2017

Palcino Čavojský

Materská škola na Okružnej pod VUJE nemá obslužné miesto rovno pri bráne
Základná škola Spartakovská nemá obslužné miesto rovno pri bráne
Základná umelecká škola na Štefánikovej nemá obslužné miesto rovno pri bráne
a môžem takto pokračovať ďalej.

Zaparkovať auto si môžete aj na Okružnej vo vnútrobloku, kde by sa tých pár aut dalo pekne zastaviť na poloprázdnom parkovisku. Tie odreté uši ale neboli vaše, tie sú tých, ktorí tadiaľ okolo tých odstavených aut prechádzajú či už v autách alebo pešo.. takže z cudzieho krv netečie. :D
08. marec 2017

Rastislav Levčík

Nebudem sa tu s vami dotahovat, nema to zmysel. Ako vyssie napisala p. Lenka, tak vyriesil sa jeden problem a vznikol nim druhy, ale to vy stale nechapete. Stacilo mi vidiet rano rozhorcenych rodicov. Vy to neporiesite a pre Vas je to tymto poriesene. My (myslim tym rodicov a skolku) sa to budeme snazit riesit s kompetentnymi pracovnikmi tohoto mesta.
08. marec 2017

Palcino Čavojský

v tom prípade si to budem všímať a rád sa nechám pozvať do diskusie s kompetentnými pracovníkmi tohoto mesta.
08. marec 2017

Flego

No ja by som bol zato, aby polícia vo všetkých lokalitách používala rovnaký meter. Už som vo veku, keď som častým návštevníkom novej nemocnice, či už osobne alebo ako doprovod pacientov. Je tu traumatológia, ortopédia a interná chirurgia a teda sa jedná o väčšinou pacientov pohybovo veľmi obmedzených. Už roky tu pretrváva taký stav, že polícia tu netoleruje žiadne priestupky a pacienti musia často šliapať stovky metrov k nemocnici. Niekoľkokrát denne navštevuje túto lokalitu a nekompromisne nasadzuje papučky každému bez rozdielu. Takže neviem akým právom mladí, zdraví ľudia požadujú, aby im bolo umožnené parkovať pred dverami škôlky v rozpore s predpismi, a starí a chorí ľudia musia predpisy striktne dodržovať.
08. marec 2017

Lenka

VAZENÍ, dnes som tadial isla v case ked su na chodniku zaparkovane auta a oproti mne isiel dokonca AUTOBUS a NEBOL TAM ABSOLUTNE ZIADEN PROBLEM! Presli sme okolo seba s autobusom, mamicky isli po chodniku V POHODE AJ S KOCIKMI.
Prosim kompetentnych aby zvazili situaciu, naozaj by velmi pomohlo ak by sa zlta ciara vratila tak ako bola cca pred rokom od smetiakov ku krizovatke.
Problem sposobilo to ze povodna zlta vybledla nikto ju neobnovoval a ludia zacali parkovat uz v krizovatke a chapem ze to mohlo sposobit autobusom problem vytocit sa, ale netreba kvoli tomu obmezit parkovanie tam kde problem nenastava
08. marec 2017

Lenka

ak tu niekto odsudzuje rodicov co si dovoluju vozit deti do skolky autom - tiez by som radsej chodila pesi, ALE ak sa vam nezadari a deti vam nezoberu do rovnakej skolky...
ja musim vozit rano 2 deti, kazde do inej skolky a este stihnut prist na cas do prace. Ist rano pesi s 3 a 5 roc. krpcami = 40 minut do tej co je blizsie (sama to samozrejme prejdem s polovicnym casom) a potom este s tou mensou zase na druhy koniec trnavy! ANO JE MI POHODLNEJSIE IST AUTOM! pred 30 rokmi ste ho nemali - ja za to nemozem, tak ako nemozem za to ze nemame skolku v casti kde byvame, clovek sa musi prisposobit dobe!
viem ze tento komentar sem nepatri a nenahnevam sa ak to admin zmaze rovnako ako kazdy "od veci" koment od PANOV vyssie
08. marec 2017

Palcino Čavojský

Od veci je, Lenka, váš komentár. Tu nejde o to, že vozite deti do škôlky. Tu ide o parkovanie. Parkovali tam aj dodavky rôznych dorucovacich sluzieb. Takže nejde len o rodicov s deťmi
08. marec 2017

Rastislav Levčík

Presne o to, pan Cavojsly, tu ide. Ide tu o vozenie malych deti do skolky, nakolko tam ta skolka je.
08. marec 2017

Palcino Čavojský

Ide tu o státie áut. Dovod, prečo tam stoja, nie je ani polepsujucou ani zhorsujucou okolnostou v pripade, že vodič dostane pokutu.
08. marec 2017

Matúš G

Pán Levčík, zbytočne ste pichli do osieho hniezda. Na danej ulici je zaparkovanie auta (státie) v rozpore zo zákonom. Môžte byť radi že tam policajti nedávajú pokuty denno denne - to by ste videli ako by sa rýchlo vodiči odnaučili parkovať na tej ulici.
Možno sa Vám podarí vybaviť premaľovanie čiary, ale minimálne by tam mala byť žltá prerušovaná čiara.
08. marec 2017

Rastislav Levčík

vobec si to nemyslim p. Matus, zmena nastala po nakresleni tej zltej ciary, ktora zname zakaz aj zastavenia cim sa podmienky uplne zmenili, nakolko policajt uz nema s vami o com debatovat, ked tam zastavite a nema na vyber. evidentne su policajti empatickejsi ako vy vsetci tu co tu vypisujete stale dokola o tej vyhlaske a chapu situaciu. akurat na tlak jednotlivcov, tam tu ciaru museli dat. a to co pisete nakoniec o premalovani (skrateni zakazu) pripadne prerusovanej ciare by bol krok k lepsiemu, ano voci rodicom voziacich deti do skolky, to je cielom tohoto podnetu
08. marec 2017

Rastislav Levčík

a cielom je, aby kompetentni urobili nejake opatrenie, aby to zastavenie a statie tam nebolo v rozpore zo zakonom!
08. marec 2017

Palcino Čavojský

Pán Levčík, skúste pri ďalších podnetoch aj rozmýšľať o ich riešeniach. Takto z toho vzniká celkom jalová debata o ničom a aj keby ste išli tento podnet riešiť s kompetentnými pracovníkmi tohto mesta - ako ste mi to napísali, nedosiahli by ste nič, keby ste nemali riešenie.
09. marec 2017

Rastislav Levčík

Pan Cavojsky, tu jalovu debatu ste tu spustili vy s dalsimi panmi. Ja som aj par rieseni napisal, vy ani jedno. Kompetentni nech sa zamyslaju nad moznymi rieseniami, su za to plateni, pretoze toto co spravili za riesenie nepovazujem (a nie som sam).
09. marec 2017

Palcino Čavojský

Aké riešenie ste ponúkli? Ja nemám čo ponúkať, keď som s týmto stavom spokojný... Mimochodom, podľa vášho príspevku som si myslel, že zákaz bol urobený na celú dĺžku chodníka. Ale ide len o časť od smetiakov po bránu... za zábradlím sa už stáť môže.
09. marec 2017

xxx

Takmer každé ráno je tá cesta zle priechodná. Žltá čiara je tam oprávnene. Iné škôlky taktiež nemajú vlastné parkoviská ani možnosť zastaviť v ich tesnej blízkosti.
09. marec 2017

xxx

A smrtiacím úsekom sa to stalo až po tom, ako tam vznikol natretím čiar cyklochodník, alebo ešte predtým?
09. marec 2017

xxx

Pardón, posledný komentár patril pod iný podnet.
09. marec 2017

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
Okružná ulica je vybudovaná a zaradená v kategórii MO 7/C3 pri šírke komunikácie 6 m s dvomi chodníkmi o šírke 1,5 m. Z týchto údajov vyplýva, že akékoľvek zastavenie a státie na chodníku je v príkrom rozpore so zákonom č. 8/2009 Z. z., bez ohľadu na to, či sa tam autá dokážu obísť, alebo nie.
O problémoch s priechodnosťou na tejto ulici sme mali podnety už dávnejšie, a to ako zo strany bežných chodcov, ktorí nemali zachovanú zákonom stanovenú šírku chodníka 1,5 m k dispozícii, tak i zo strany prepravcu MAD, pri vzájomnom obchádzaní autobusov, a tiež pre nebezpečné vychádzanie a vchádzanie na križovatke ulíc Okružná - Špačinská z dôvodu parkujúcich vozidiel.
Na základe získaných podnetov je tu mestský úrad, aby rozhodol, a preto rozhodol v súlade s platnou legislatívou a s požiadavkami väčšiny účastníkov. Pri riešení dopravných podnetov je veľmi veľa prípadov, keď sa aj pri najlepšej vôli nedá požiadavka vyriešiť k spokojnosti všetkých účastníkov. V tomto prípade vodiči individuálnej prepravy majú možnosť využiť parkovisko medzi škôlkou a obytným domom na Špačinskej, ďalej sú k dispozícii ulica Oblúková a ulica smer na Hliny, kde majú rodičia možnosť využiť aj hornú bránku na vstup do škôlky, ktorá je aj intenzívne využívaná, a taktiež môžu využívať polovicu ulice Okružnej od zábradlia po ulicu Oblúkovú. To sú možnosti individuálnych prepravcov, avšak chodci, deti s rodičmi, mamičky s kočiarmi a autobusy smerované obojsmerne tejto ulice na výber nemajú.
Navrhované riešenia zo strany pisateľa podnetu o prikázanom smere jazdy v križovatke na kruhovú križovatku, či zjednosmernenie je nateraz nereálne, pretože by sme zasiahli do systému obslužnosti mestskými autobusmi, čo by si opäť odniesli chodci väčšími vzdialenostnými dostupnosťami k zastávkam, a tým aj rastúca hrozba, že nám ľudia odídu z autobusov, ktorými z roka na rok prepravíme vyšší a vyšší počet cestujúcich. Vyznačenie priestorov pre parkovanie vozidiel podľa vyššie uvedenej kategorizácie je taktiež neprípustné.

Odbor dopravy a komunálnych služieb
09. marec 2017

Flego

No pán Levčík a pani Lenka, máme tu odpoveď na podnet:
Okružná ulica je vybudovaná a zaradená v kategórii MO 7/C3 pri šírke komunikácie 6 m s dvomi chodníkmi o šírke 1,5 m. Z týchto údajov vyplýva, že akékoľvek zastavenie a státie na chodníku je v príkrom rozpore so zákonom č. 8/2009 Z. z., bez ohľadu na to, či sa tam autá dokážu obísť, alebo nie.
Teraz si prosím prečítajte svoje komentáre a zamyslite sa nad sebou. Na dobre mienené rady starého deduška, ktorý má vodíčák omnoho dlhšie než vy ste vôbec na svete ste reagovali komentármi, ktoré ukazujú, že vám obom chýbajú základné vedomosti pre získanie vodičského oprávnenia. Takže ste si v tejto diskusii strúhli poriadnu ostudu a ukázali akých vodičov produkujú dnešné autoškoly.
Vaše fotografie, ktorými dokumentujete, v akom veľkom rozsahu sa tu predpisy porušujú určite prispejú k tomu, že tu polícia začne rozdávať papučky tak, ako v iných lokalitách.
Nechcel by som byť vo vašej koži až rodičia, ktorí kvôli papučke prídu do práce neskoro a o 50 eúr ľahší, zistia kto na tento problém upozornil
Pekný večer :-)
09. marec 2017

Lenka

Odbor DaKS - mozete teda dat obkreslit ZLTOU asi skoro cele mesto PLUS skoro vsetky vami odporucane miesta kam AKOZE zaparkovat mozeme, asi budu spadat do rovnakej kategorie ako to pred skolkou, vsak? tie zvysne budu urcite obsadene.
A este! mate tam chybu vo vykade/interpretacii zakona, mozno to dokazete aj najst
Dakujeme za take riesenia :-/
10. marec 2017

Juraj

Lenka: Za to ze chcete parkovat na uzkej hlavnej ceste kde maju koli vasim autam problem prechadzat autobusy by ste mali odovzdat dobrovolne vodicak... Oblukova, kde sa da absolutne bez problemov zaparkovat na par min. je zopar metrov od vstupu do skolky. Ale s vasim pristupom by som sa necudoval, keby ste najradsej to auto vpalili rovno pred dvere pretoze to je to pohodlnejsie...

Mali by to pekne pokutovat kazdy den a pokazde dvihat 2x sumu nech sa naucite respektovat pravidla ktore platia pre vsetkych...
10. marec 2017

Palcino Čavojský

Lenka, aký argument ste dali vo svojom poslednom prispevku? Ak viete o chybnom vyklade upozornite naňho priamo. Urazanie a ironia vám ani v tomto pripade nepomôže
10. marec 2017

Filip

Lenka, nejde o to ze by mohli nakreslit ciary po celej Trnave. V tom mate uplnu pravdu, ale ide o to, ze tato cesta je pomerne frekventovana a vyuzivana autobusovou dopravou. Vase parkovanie, bolo jednoducho problemove pre mnoho ludi. Vas pocit je iny, ale stale to je len pocit.
10. marec 2017

Lenka

Filip, viem ze autobus tam mal problem od kedy vybledla povodna zlta a su ludia co vedia zaparkovat ako bezohladni kreteni. A skoda ze kvoli nim na to doplatia aj iny...
Ja nikdy neparkujem pred/za priechodom, v krizovatke, a nedovolila som si stat ani pri smetiakoch lebo viem ze chudak smetiar nebude cakat ani tych par minut co potrebujem na odprevadenie dietata.
Ale tak isto viem ze sa tam da prechadzat s kocikom po chodniku, lebo tade s tym kocikom chodievam aj ja! ak tam niekto taky problem mal, ma volat MP nech dane auto riesia. Nech obmedzia parkovanie tam kde to je nevyhnutne, jasne, som za!
Tie 3 miesta od zabradlia k smetiakom problem nesposobovali. Pri smetiakoch az ku krizovatke problem bol, to viem a akceptujem, sama som cakala kedy tam tu ciaru zase obnovia, len ju nemuseli predlzovat.
dovidenia, dopocutia, tesilo ma ;) uz sem viac nepisem a radsej ani necitam. AMEN

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania