Dobrý deň, bude sa, prosím, vedenie mesta venovať aj propagácií a podpore projektu spoločnosti Lidl - súťaž o detské ihrisko v našom meste? Na podnety poslané formou mailu a facebooku nereaguje. V iných mestách sú plagáty, vyhlásenia v mestskom rozhlase, výzvy na školách, športových kluboch, súťaže organizované vedením mesta...
Juraj
Ide tu čisto o reklamnú kampaň súkromnej spoločnosti. Je to síce pekné, že sa môže niečo pre detičky získať, ale účel nesvätí prostriedky. Je úplne smiešne, aby samospráva len tak spustila propagáciu nejakému obchodnému reťazcu, lebo niektoré infantilné mamičky, ktoré sú zjavne úplne odtrhnuté od reality, to žiadajú. Takéto niečo nepatrí do rozhlasu, ani na oficiálne vývesné plochy mesta, ak si to samozrejme Lidl riadne nezaplatí.
Ach, až sa mi hlava zakrúti, keď si uvedomím, že ľudia s takýmto "jednoduchým" zmýšľaním majú volebné právo...