Ján Kuciak, Martina Kušnírová ✝ 2018

Detské ihrisko Žihadielko

Zodpovednosť za riešenie: Zlaté Moravce

Vyriešený

Zaslal: Lucia, 21. januára 2017

Dobrý deň, bude sa, prosím, vedenie mesta venovať aj propagácií a podpore projektu spoločnosti Lidl - súťaž o detské ihrisko v našom meste? Na podnety poslané formou mailu a facebooku nereaguje. V iných mestách sú plagáty, vyhlásenia v mestskom rozhlase, výzvy na školách, športových kluboch, súťaže organizované vedením mesta...

24. január 2017

Juraj

Lucka, to si snáď robíš srandu. Tu sa absolútne musím zastať Mesta. Takéto niečo vôbec nemá čo riešiť a propagovať miestna samospráva. To, že to robia iné mesta, je smutné a tu vidno akí sú tam nekompetentní ľudia.

Ide tu čisto o reklamnú kampaň súkromnej spoločnosti. Je to síce pekné, že sa môže niečo pre detičky získať, ale účel nesvätí prostriedky. Je úplne smiešne, aby samospráva len tak spustila propagáciu nejakému obchodnému reťazcu, lebo niektoré infantilné mamičky, ktoré sú zjavne úplne odtrhnuté od reality, to žiadajú. Takéto niečo nepatrí do rozhlasu, ani na oficiálne vývesné plochy mesta, ak si to samozrejme Lidl riadne nezaplatí.

Ach, až sa mi hlava zakrúti, keď si uvedomím, že ľudia s takýmto "jednoduchým" zmýšľaním majú volebné právo...
30. január 2017

Lucia

Prepáčte, pán Juraj, ale nechápem na základe čoho má urážate. Volebné právo majú ženy už od roku 1893, prípadne 1907. Svoje komplexy si riešte, prosím, doma. Keby ste mali deti, vedeli by ste, že adekvátne podmienky na trávenie voľného času v meste nie sú. A potom vznikajú patogénne javy a čudujeme sa, že tu sú. Prevencia je 1000x účinnejšia ako riešenie vzniknutého stavu. A vôbec tu nejde o prezentáciu obchodného reťazca mestom, ide o to, že vedenie mesta samé súhlasilo so zapojením do projektu prijatím výzvy z decembra 2016. Treba vidieť trochu hlbšie do problematiky a potom sa vyjadrovať, vo vašom prípade však neopodstatnene. Keby vedenie mesta nejavilo nijaký záujem o tento projekt, tak výzvu zamietne, nemyslíte?
P.S.: Slovo mesto nie je vlastné podstatné meno, takže sa nepíše s veľkým začiatočným písmenom, pán odborník na práva infantilných žien
30. január 2017

Juraj

"až sa mi hlava zakrúti, keď si uvedomím, že ľudia s takýmto "jednoduchým" zmýšľaním majú volebné právo" ...to nebolo myslené na ženy, ale na hlupákov všeobecne, jedno akého pohlavia. Múdry človek by veru pochopil...

Celé Žihadielko je veľká marketingová kampaň Lidla. Smutné, že to nevidíte. Mesto by malo dať od toho ruky preč.

P.S.: A môžem smelo napísať mesto s veľkým "M", ak je to myslené ako právnická osoba, slečna múdra... (Na takúto lacnosť sa ma snažíte "dostať"? Prosím vás...)
30. január 2017

Monika

Pán Juraj či je žihadielko marketingový ťah alebo nie je. Nič vás neoprávňuje urážať ľudí.
Keď už mate takú potrebu urážať bolo by minimálne na mieste "ukázať" svoju totožnosť, aby všetci zúčastení vedeli ským majú tú česť. Je naozaj hrdinstvo byť inkognito a písať takéto ostré vyjadrenia
31. január 2017

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

oznam o projekte sme poslali do všetkých materských a základných škôl, aby projekt podporili.


Mgr. Danuša Hollá
vedúca oddelenia školstva a sociálnych vecí
Mestský úrad Zlaté Moravce
Ul. 1. Mája 2
953 01 Zlaté Moravce
28. júl 2017

petra

Juraj, držte sa prosím, stanoviska Jazykovedného ústavu Ľudovíta Štúra http://jazykovaporadna.sme.sk/q/4267/ a píšte podstatné meno mesto s malým a nie veľkým písmenom.

Diskusia

Diskusia k podnetu bola uzatvorená.

Podnet bol archivovaný a diskusia k podnetu uzatvorená. Pokiaľ problém pretrváva, prípade sa rovnaký problém vyskytuje opakovane, prosíme Vás o jeho aktualizáciu, alebo opätovné nahlásenie.

Aktualizovať podnet »
Máte nové informácie o podnete?
Pošlite nám jeho aktualizáciu.
Sledovať riešenie podnetu
Chcete byť informovaní o ďalšom vývoji podnetu? a sledujte jeho riešenie.