Navrhnutý zákaz odbočenia na križovatke Karloveská-Nábělkova

Zodpovednosť za riešenie: Magistrát hlavného mesta

V riešení
meno
U NAS TAKA OBYCAJ 01. marca 2018

Pripravovana rekonštrukcia električkovej trate v Karlovej Vsi chystá pre dopravnu obec kolony a kolaps zrušením odbočovania v smere do centra na na križovatke Karloveska-Nabelkova-poliklinika. Otocit sa do centra bude možné asi až na semafore pri Fadruszovej ulici. Dopravny projektant sa stotožnuje s takymto riešením? Rusenie prejazdov cez elektrickovu trat alebo ich obmedzovanie nepomôže už aj tak napnutej dopravnej situacii v Karlovej Vsi. Dopravna obec suhlasi? Samosprava o tom vie? Poliklinika? Pacienti?

02. marec 2018

U NAS TAKA OBYCAJ

s tymto dopravnym obmedzenim suvisi aj navrhnuty semafor na odbocke Karloveska/Faduszova/smer Dlhe diely, podobna situacia v Dubravke komplikuje plynulost dopravy po tomto zavedeni! Obec suhlasi?Navstevnici Polikliniky budu nadseni, alebo si budu inu trasu riesit cez Liscie udolie-Rivieru-otocka smer mesto ?!
02. marec 2018

AdPo

Už dopredu avizujem, že plánovaná rekonštrukcia električkovej trate v Karlovej vsi bude ďalšie fiasko, ktoré zhltne milióny za nič a bude sa ťahať ako slimačí sopel...
02. marec 2018

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ďakujeme za Váš podnet. Postúpili sme ho na príslušné útvary Magistrátu hl. mesta, ktoré sa mu budú venovať.

S pozdravom Oddelenie vzťahov s verejnosťou. Hlavné mesto SR Bratislava
02. marec 2018

Robert Krampl

Táto rekonštrukcia má viacej sporných miest, v predstavenom variante sa napr. nerátalo s vybudovaním výťahu na zástavke Jurigovo nám. neskôr sa dokonca hovorilo o úplnom zrušení tejto zástavky. Navrhované dopravné riešenie pripomína križovatku Račianska - Kraskova, kde došlo tiež k zrušeniu prejazdu. Hoci sú na tejto križovatke časté drobné dopravné nehody, domnievam sa, že by pre zvýšenie bezpečnosti, stačilo zabrániť priamemu prejazdu od Segnerovej cez koľajisko, podobne, ako je to od Nabelkovej. Ale hoci tam bývam, pochopil by som, ak by z dôvodu preferencie MHD, či bezpečnosti došlo k zrušeniu križovatky, ale len na základe relevantých podkladov a prepočtov, či to prejazd na Fadruszovej kapacitne zvládne, zatiaľ mám skôr pocit, že ide o nepodložené rozhodnutie.

Od: Robert Krampl
Dátum: 19. mája 2015, 9:50
Predmet: karlova ves
Komu: hdi@bratislava.sk
Kópia: Danka Čahojová , Peter Lenc


Dobry den.

Na vcerajsom verejnom zhromazdeni k rekonstrukcii elektrickovej trate zaznela informacia, ze na zastavke Jurigovo nam. nie je miesto na vybudovanie vytahu pre imobilnych cestujucich a z uvedenej zastavky je mozny bezbarierovy pristup cez blizky prechod pre chodcov.

Nemozerm suhlasit s touto argumentaciou, ako je zrejme z prilozeneho obrazku, na zastavke miesto je na naprotivnej strane, oproti schodom a ak by som pristupil na logiku ze existuje ina cesta, tak by som ju mohol uplatnit aj na zastavku Botanicka zahrada a Karlova ves. Preto Vas opatovne ziadam o posudenie tohoto riesenia.

V blizkosti tejto zastavky sa nachadza poliklinika a integracne centrum pre ludi s mentalnym znevyhodnenim. Posielat imobilnych cestujucich cez frekfentovanu dvojprudovu cestu, so zlym vyhladom na prichadzajuce auta (prechod sa nachadza v zakrute), ak je k dispozicii ine riesenie hranici s cynizmom.

S pozdravom

Robert Krampl
02. marec 2018

U NAS TAKA OBYCAJ

pre DLHE DIELY SPRAVIT HLAVNU CESTU DO MESTA NIE CEZ KARLOVU VES!
04. marec 2018

Veronika

Nemali sa náhodou zastávky Jurigovo nám. a Segnerova zlučovať do jednej, ktorá má byť umiestnená priamo v prejazde na Nábělkovu? Niečo sa zmenilo?
05. marec 2018

U NAS TAKA OBYCAJ

mam pocit ze tieto navrhy od dopravných inz.... nie su z realu ale od stola...cize nadchod jurigovo je nepotrebny ako aj priama odbocka z posty, billy a polikliniky do mesta etc...
07. marec 2018

Michal K.

v cine za jednu noc postavili 246km vlakovu trat vratanie semaforov a mohli po nej jazdit vlaky 200km rychlostou. ako to funguje u nas sme videli v dubravke pred poslednymi komunalnymi volbami. cele leto na stavbe nikoho, no par dni pred volbami sa pracovalo vo dne, v noci, i za dazda. len aby to bolo do volieb hotove za akukolvek cenu. chyby sa odstranovali potom este mesiace. toto iste nas caka v karlovej vsi tento rok.
09. marec 2018

Hank

Z hladiska plynulosti premavky elektricky (ale aj bezpecnosti) je rusenie neriadenych krizovatiek cez kolajisko urcite spravny krok. Ked, tak neriadene by mali byt iba miesta na otocenie sa cez kolajisko, umiestnene medzi krizovatkami.
23. marec 2018

U NAS TAKA OBYCAJ

navrhujem uplne zablokovat prijazdy z dlhych dielov MOLECOvA/DEVINSKA/SUMBALOVA potom mozme uplne zrusit tieto prejazdy a KARLOVESTANIA nebudu v zacpach ale bude postacovat iba jeden prejazd.. ktory kolvek!
23. marec 2018

U NAS TAKA OBYCAJ

odpoved od Dopravno - inžinierske oddelenie

Krajské riaditeľstvo Policajného zboru v Bratislave
Krajský dopravný Inšpektorát
Špitálska č. 14
812 28 Bratislava

http://www.bratislava.sk/zapisnice-o-upravach-cestnej-premavky-o-urceni-dopravneho-znacenia/d-11025443

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania

Sledovať riešenie podnetu
Chcete byť informovaní o ďalšom vývoji podnetu? a sledujte jeho riešenie.