18.01.2024 10:04
Dňa 10.12.2023 došlo k zmenám v cestovných poriadkoch mestskej autobusovej dopravy v Trnave, vrátane úprav časov odchodov linky číslo 14 zo zastávky Modranka, Jednota. Vďaka novým časom odchodov majú obyvatelia Modranky pohodlný prístup k prestupu z Dohnányho na Železničnú stanicu pre vlaky smerujúce nielen do Bratislavy, ale aj do Trenčína, Galanty, Senice a Nitry. Ktoré odchádzajú x:04, x:09, x:11, x:30, x:34, x:35, x:39, záleží podľa hodiny.
Príklad nových časových polôh danej linky.
BUS 14:
4:42 Modranka, Jednota
4:51 Dohnányho
BUS 14:
5:12 Modranka, Jednota
5:20 Dohnányho
BUS 14:
5:42 Modranka, Jednota
5:51 Dohnányho
BUS 14
6:12 Modranka, Jednota
6:20 Dohnányho
BUS 14
7:12 Modranka, Jednota
7:20 Dohnányho
Čo sa týka požiadavky na pridanie spoja o 8.18 h, chceli by sme vám oznámiť, že v tomto konkrétnom prípade nie sme schopní vyhovieť. Dôvodom je, že tento čas sa nachádza v dopravnom sedle, kedy frekvencia cestujúcich klesá, nakoľko väčšina pracujúcich je už v práci a deti v škole. Z technických a prevádzkových dôvodov nie je možné vyhovieť každej individuálnej požiadavke.
18.01.2024 10:05
Dobrý deň,
10.12.2023 prišlo k zmenám v cestovných poriadkoch mestskej autobusovej dopravy v Trnave, vrátane úprav časov odchodov linky číslo 14 zo zastávky Modranka, Jednota. Vďaka novým časom odchodov majú obyvatelia Modranky pohodlný prístup k prestupu z Dohnányho na Železničnú stanicu pre vlaky smerujúce nielen do Bratislavy, ale aj do Trenčína, Galanty, Senice a Nitry. Ktoré odchádzajú x:04, x:09, x:11, x:30, x:34, x:35, x:39, záleží podľa hodiny.
Príklad nových časových polôh danej linky.
BUS 14:
4:42 Modranka, Jednota
4:51 Dohnányho
BUS 14:
5:12 Modranka, Jednota
5:20 Dohnányho
BUS 14:
5:42 Modranka, Jednota
5:51 Dohnányho
BUS 14
6:12 Modranka, Jednota
6:20 Dohnányho
BUS 14
7:12 Modranka, Jednota
7:20 Dohnányho
Čo sa týka požiadavky na pridanie spoja o 8.18 h, chceli by sme vám oznámiť, že v tomto konkrétnom prípade nie sme schopní vyhovieť. Dôvodom je, že tento čas sa nachádza v dopravnom sedle, kedy frekvencia cestujúcich klesá, nakoľko väčšina pracujúcich je už v práci a deti v škole. Z technických a prevádzkových dôvodov nie je možné vyhovieť každej individuálnej požiadavke.
Peto