Nepruzne a NATVRDO nastavene odbocovacie intervaly na Hlbokej:
*1. z Hlbokej na Druzbu
**2., aj v opacnom smere z Hlbokej na Rybnikovu
*V 1. pripade bolo pocet odbocovacich inarvalov z viacerych v case v cykle NATVRDO zredukovanych na jeden a zaroven NATRVDO skratena dlzka samotneho cyklu. (Mohol by zaroven niekto pohnut rozumom a pri drobnych stavebnych doupravach zabezpecit subezne odbocovanie smer City Arena v case, ked po Hlbokej je pusteny priamy smer v tomto smere).
**V 2. pripade bol semafor rozdeleny na priamy smer a odbocenie do lava, co je v poriadku, ak by sa tato moznost v case variabilne menila. Avsak po novom je odbocovaci interval NATVRDO nastaveny tak, ze zelena pre odbocenie nabieha bezdovodne ovela ovela neskor a interval zostal zaroven nedostatocny.
***Riadne ste teda doriadili ci staticku ale uz aj dynamicku dopravu na Druzbe, zrusili ranne spoje 13 z Druzby - na Druzbu v tomto smere, prakticky ziadne ranne skolske spoje Linka-Druzba-Kukucinka neexistuju, ci zruseny ranny spoj linky 16 na Novu ulicu/obchvat, lebo sa nehodil do “taktovania”. Urobili ste z Druzby okrajovu cast nielen geograficky ale uz aj z hladiska obsluznosti a tak o to viac jazdime autami. Ak toto bol Vas zamer, potom gratulujem. Dokonalo dokonane.
Ján