Hlboky kanal uprostred novo "zrekonstruovanej" cesty

Zodpovednosť za riešenie: Trnava

Vyriešený
meno
Anonymný užívateľ 01. júna 2013

Hlboky kanal uprostred novo "zrekonstruovanej" cesty. Rozhodne nie je zjazdny v 50 km/h ani autom ani motocyklom.

03. jún 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, ďakujeme za podnet. O jeho riešení vás budeme informovať.

Jana Gmitterová, ÚKaM
05. jún 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, pripájam stanovisko odboru dopravy a komunálnych služieb:
Trnavskej vodárenskej spoločnosti bola zaslaná fotografia poškodeného kanalizačného poklopu na Zelenom kríčku a bola vyzvaná k oprave do 15. 7. 2013.

Jana Gmitterová, ÚKaM
05. jún 2013

peter

prosim Vas a to ako funguje? mesto si objedna opravu cesty, cestari tam naleju 10cm asfaltu a kanalizaciu nechaju vyriesit trnavsku vodarensku spolocnost? nemalo by mesto dostat po oprave cestu v zjazdnom stave? ak by sa takato cesta kolaudovala nova, tak by nepresla, ale ako oprava je to v pohode?
05. jún 2013

Jana Gmitterová

Dobrý deň. Odpovede na vaše otázky sa snažím zistiť. Hneď ako ich budem vedieť, informujem vás.
05. jún 2013

Jana Gmitterová

Dobrý deň, Peter. Tento konkrétny prípad je trošku zložitejší. Povinnosť udržiavať cestu v dobrom stave má jej vlastník alebo správca. V prípade ciest je to Slovenská správa ciest a v prípade miestnych komunikácií je to Mesto Trnava. Konkrétne táto cesta patrí k tým, ktoré boli minulý rok odovzdané Slovenskou správou ciest do pasportu miestnych komunikácií. Mesto si asfaltovanie tejto cesty neobjednalo. Predpokladáme, že tento problém vznikol vtedy, keď sa cestári snažili opraviť chyby na cestách pred ich odovzdaním mestu. Zariadenia - inžinierske siete v telesách ciest a komunikácií však patria správcom inžinierskych sietí. Napríklad, kanalizačné šachty patria Trnavskej vodárenskej spoločnosti, a. s.. Mesto preto vyzvalo vodárov ako majiteľov šachty, aby sadnutý poklop opravili. S cieľom spoločne doriešiť tento problém mesto zorganizuje ešte jedno stretnutie s vodármi priamo na mieste.

Radi by sme každý podnet vyriešili podľa možnosti okamžite, ale nie vždy je to možné. Príkladom je aj tento prípad. Ak to veľmi zovšeobecníme, riešenie podnetov týkajúcich sa rôznych ciest, šácht, telekomunikačných sietí, a p. môže byť zdĺhavejšie, pretože často najprv treba zistiť, kto je majiteľom pozemku alebo zariadenia, na ktorom sa problém nachádza, následne dohodnúť stretnutia všetkých dotknutých strán priamo v teréne, vydať výzvu na vykonanie nápravy a nakoniec skontrolovať, či sa náprava uskutočnila v dohodnutom termíne.
05. jún 2013

peter

a ako mesto riesi odflaknute opravy cesty po rozkopavkach? preco nikdy nie je cesta dana do povodneho stavu? napriklad Srobarova. este lepsi priklad je oprava krizovatky pri zeleznicnej stanici kedy uz po 2 tyzdnoch po oprave asfaltu boli na novom asfalte vlny.
dalsi priklad Kalinciakova kde bol len na staru krivu cestu nasypany asfalt ale cesta zostala prakticky v rovnako katastrofalnom stave.
toto je prakticky v celej Trnave
05. jún 2013

peter

resp. ako k tomu pridu majitelia kanalizacii ked im cestari spravia novy asfalt nad urovnou ich kanalizacnych skruzi?
tento kanal http://goo.gl/maps/g5rD4 je dnes tak 10 cm pod urovnou vozovky
10. júl 2013

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň, podľa informácii z odboru dopravy a komunálnych služieb bol poklop na kanalizačnej šachte opravený.


Gmitterová, ÚKaM

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania