Dr. Vladimíra Clementisa-zastávka MHD -znečistená

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený

Zastávka autobusov Clementisova smer letisko. Dlažba v okolí prístrešku je zarastená burinou, samotné sklo prístrešku zastávky je posprejované.
Teda kopec vecí na opravu a vyčistenie.

25. august 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Dopravný podnik Bratislava, a.s.
02. september 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

veľmi pekne ďakujeme za nahlásenie podnetu. Týmto Vám potvrdzujeme jeho prijatie a už sa ním zaoberá príslušné oddelenie. Veríme, že Vám odpoveď prinesieme čo najskôr.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
25. október 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň.
Podnet by mal byť medzičasom vyriešený.
Ďakujeme za Váš záujem.

Odbor marketingu a komunikácie
Dopravný podnik Bratislava, a.s.
26. október 2021

Martin Uváček

A fotodokumentácia alebo aspoň popis to čo bolo spravené?
08. december 2021

Martin Uváček

Overenie stavu podnetu - podnet zatiaľ nebol vyriešený. Predmetom bolo aj vyčistenie priestoru nástupištia od zarastené trávy. K toku doteraz neprišlo. Podnet je stále aktuálny.
08. december 2021

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne zaslaný zodpovednému subjektu DPB.

S pozdravom,
Daniel
Administrátor portálu Odkaz pre starostu
10. december 2021

Odpoveď samosprávy

Pekný deň,
Ďakujeme za Váš podnet. O čistotu na Vami uvedenej zastávke MHD sa pravidelne staráme. Upozorňujeme však, že DPB, a.s. zabezpečuje čistotu len v priestore zastávky MHD a nie na susediacich plochách. Rovnako tak i kosenie a údržba zelene na susediacich plochách zastávky presahuje rámec činností, ktoré na zastávkach MHD vykonáva DPB, a.s.

Odbor marketingu a komunikácie Dopravného podniku Bratislava, akciovej spoločnosti
10. december 2021

Martin Uváček

Tu nejde o susedné plochy, ale o vydlazdeny priestor zastávky, ktorý je stavebné aj vizuálne oddelený od ostatného chodníka. Preto som požiadal o vyčistenie DPB. Ak to teda nespadá do vašej kompetencie, poprosím presunúť zodpovednosť na magistrát a komunálny podnik.
10. december 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: MÚ Ružinov
16. december 2021

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
05. január 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne zaslaný samospráve.

S pozdravom,
Daniel
Administrátor portálu Odkaz pre starostu
01. február 2022

Martin Uváček

Podnet bez reakcie magistrátu.
01. február 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne zaslaný samospráve.

S pozdravom,
Daniel
Administrátor portálu Odkaz pre starostu
03. apríl 2022

Martin Uváček

Zatiaľ sa nič nedeje.
03. apríl 2022

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne zaslaný samospráve.

S pozdravom,
Daniel
Administrátor portálu Odkaz pre starostu
18. máj 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za podnet, ktorého prijatie týmto potvrdzujeme. Pridelili sme ho kolegyniam a kolegom, ktorí majú riešenie danej agendy v kompetencii. O priebehu riešenia Vás na základe obdržaných stanovísk budeme priebežne informovať.

S pozdravom,
Kto? Komunálny podnik

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
25. máj 2022

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

burina v okolí zastávky bola odstránená Komunálnym podnikom dňa 21.5.2022.

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
25. máj 2022

Martin Uváček

Vďaka za vyčistenie.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania