Švabinského-kruhový objazd

Zodpovednosť za riešenie: MÚ Petržalka

V riešení

Tato frekventovana krizovatka by si zaslúžila kruhový objazd.
Momentálne tam ani nie je určená hlavna a vedľajšie cesta. V prípadne rannej špičky vznikajú kolízne situácie.
Vela vodičov ani netuší ze nie je na hlavnej alebo vedľajšej ceste.

26. február 2024

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za podnet.

Možnosti vybudovania kruhového objazdu v danej lokalite preveríme u kolegov a kolegýň.
Kto? Referát dynamickej dopravy
Kedy? február-marec 2024

Dávid Pavlík, referát komunikácie MiÚ Petržalka
29. február 2024

C K

Na mieste nie je dostatok miesta pre požadované stavebné úpravy, má však zmysel vyznačiť hlavnú cestu z Panónskej k DÚ.
29. február 2024

Tomáš

Polomery v zakrutach su naozaj stedre takze miesta je tam dostatok. Okrem ineho kruhovy objazd nie je nutne vytvarat stavebnou upravou, je mozne ho vyznacit iba vodorovnym znacenim.
29. február 2024

C K

Tomáš, berte do úvahy, že miestom musí dokázať prejsť aj vozidlo nad 3,5 tony, dokonca aj s návesom, atp.

Ale tiež by ma zaujímalo, aké zdôvodnenie bude poskytnuté v odpovedi na podnet, akiste hodnoverne doložené rozmerovými pomermi v danom mieste.

Súhlasím, že križovatka je problémová a frekventovaná. Zmätočnosti prispelo to, že slepá ulica medzi domy v rámci PPS bola po novom označená ako Parkovisko, čo je miesto pri okraji cesty, teda sa z neho dáva vždy prednosť pri vchádzaní na cestu. Mnohí to však považujú za štvrté rameno neriadenej križovatky. Pomohol by POD, ako to bolo konzultované, pripomienkované, schválené.
01. marec 2024

Tomáš

Beriem do uvahy preto spominam variant bez stavebnych uprav. Nevidim dovod preco by mali do danej obytnej zony jazdit velke vozidla s navesom nakolko sa jedna o zonu kde maju vjazd zakazany okrem vozdiel zasobovania (podobne ako v inych pesich/obytnych zonach). Ak sa vsak bavime o velkych navesovych vozidlach ktore zasobuju maloobchodnu predajnu tesco expres maju stale k dispozicii vjazd od Rusovskej cesty alebo Romanovej. V tomto pripade by vsak skor mala zakrocit samosprava a taketo vozidla zo zony vytlacit uplne a nahradit ich mensimi zasobovacimi vozmi ako je to v pripade inych prevadzok.

Varianta hlavnej cesty od Panonskej k DU by sice riesil nebezpecne situacie medzi sofermi ale nijakym sposobom by neprispel k ukludneniu dopravy ktora je tu neprimerane vysoka. Najlepsim riesenim by bolo zaslepenim prejazdov danou zonou ktora je aktualne uplne nezmyselna, prejazdy od Jiraskovej po Panonsku ani od Romanovej po Rusovsku cestu nie su o nic kratsie ako v pripade jazdy po hlavnych cestach, bohuzial ako vsetci vieme samosprava toto riesenie tvrdohlavo odmieta.
01. marec 2024

alojz hliva

Velka vdaka za vase pripomienky aj za snahu situaciu zlepsit.
15. apríl 2024

C K

Ďaľší ignorovaný podnet.
15. apríl 2024

Odkaz pre starostu

Podnet bol opätovne preposlaný samospráve.


Administrátor Bratislava-Petržalka
Odkaz pre starostu
[email protected]
15. apríl 2024

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

s podnetom sme sa kolegom pripomenuli.
Kto? Referát dynamickej dopravy
Kedy? 2024

Jana Ryzá, referát komunikácie MČ Petržalka
15. apríl 2024

C K

Je mi absolútne jasné, že za pár týždňov nikto len tak nezrealizuje zmenu značenia, už vôbec nie kruhový objazd. Na druhej strane, stanoviť, že akékoľvek prvé vyjadrenie by mohlo prísť v prvom kroku ešte behom mesiaca, neskôr už iba na zvyšok celého roka, je v podstate odsúdenie podnetu na neriešenie. V zmysle zaužívaných postupov na OPS to administrátor neprepošle viac než raz za tri mesiace, tzn. tento podnet sa už samospráve nepripomenie viac než 2 razy po zvyšok roka.

Rozumiem, že byť na Oddelení komunikácie, ak kolegovia z Referátu dynamickej dopravy nekomunikujú nie je hodné závidenia, ale problém to je - neuspejú ani v iných podnetoch deflekčné vyjadrenia o tom, že majú inú primárnu agendu, pretože kruhový objazd resp. riešenie križovatky je ich primárna agenda.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania