Dvořákovo nábrežie-cyklotrasa-neoznačená

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

V riešení
meno
Tybyk 18. marca 2024

Chcel by som sa opytat, ci by sa na travnatom priestore oddelujucom cyklotrasu od trasy pre chodcov (na prilozebej foto miesto kusok vedla meraca rychosti v smere k mostu SNP) dala osadit pre cyklistov iducich v smere k mostu Lanfranconi znacka, ktora by ich hned na zaciatku (pri predajni Terno) odsmerovavala v smere ich jazdy doprava na oddeleny cyklochodnik, aby nejazdili pomedzi chodcov popri zabradli na nabrezi?

18. marec 2024

Odkaz pre starostu

Zmena zodpovednosti za podnet na: Hlavné mesto SR Bratislava
18. marec 2024

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za nahlásenie tohto podnetu. Informovali sme o ňom odborný útvar, ktorý je na jeho riešenie príslušný. O postupe Vás budeme informovať.

S pozdravom,
Kto? Oddelenie dopravného inžinierstva
Kedy? 2024

Oddelenie služieb občanom
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
21. marec 2024

Michal K.

i tak to nebudu dodrziavat. od lanfranconi je to oddelene a oznacene a kazdy jazdi a chodi ako sa mu chce. cyklisti medzi chodcami a chodci medzi cyklistami. su tu uz na to dalsie podnety.
21. marec 2024

C K

Na mieste, kde to navrhujete je v podate už neskoro, malo by to byť už pred týmto miestom.

Ale Michal má pravdu, je to normálne ľudské správanie a kto tu navrhoval projekt organizácie dopravy to musel vedieť. Veď predsa spravíte zmiešaný chodník v takom mieste, ako je na fotografii, kde sa všetci zmestiť musia, tak potom na zvyšku trasy si cyklista prejde tam, kde je mu to vyhradené iba ak to je značne nekomfortné pre vysoký počet chodcov. Problém je aj opačný, keďže chodci sa pohybujú v dráhe cyklistom, prestáva to mať výhodu držať sa vpravo, ešte k tomu tam pri PKO zrazu príde odnikiaľ auto.

Keď už bola snaha spraviť cyklokoridor, mal sa riešiť aj úsek od tohto miesta po Nový most. A malo to byť bez vjazdu pre motorové vozidlá, rovnomerne osvetlené, čo tiež nie je.
21. marec 2024

Michal K.

na Viedenskej ceste je cyklotrasa vyznacena dokonca vyrazne cerevnou na vozovke a sustavne sa cyklista musi vyhybat bezcom, chodcom, mamickam s kocikmi... a ked ich slusne upozornite, su agresivni. aj na to tu su podnety a nic.
21. marec 2024

C K

Administrátora by som v tejto veci rád požiadal o otvorenie diskusie v pondete:
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/182015/viedenska-cesta-stara-cast-chybajuca-znacka
21. marec 2024

Tomáš

Na Dvorakovom nabrezi sa v prvom rade zabudlo na to, ze je to cyklotrasa ktora je znacena v kazdom useku na inom mieste, kapacitne nepostacuje a prepojenia medzi nimi su barierove a bez jednoznacenho napojenia. A v konecnom dosledku na vacsine useku je znacenie zmiesaneho pohybu, preto tu prirodzene vladne anarchia a nie je dovod sa obtazovat na tych zvysnych castiach a komplikovat si svoje trasovanie ked ho aj tak nikto nerespektuje.

Na Viedenskej ceste sa zasa zabudlo na chodcov ktori tu chodnik nemaju vobec, iba nizsie na nabrezi ale vacsina ludi si prirodzene zvoli kratsie trasovanie.

Bohuzial ide o opakujuci sa jav po celom meste na vsetkych dolezitych tepnach rovnako ako Dv.n. je pripad Ruzinovskej, Bajkalskej, Karadzicovej alebo Racianskej podobne pripady ako V.c. je cyklotrasa pri Chorvatskom ramene alebo pri Malom Dunaji, na Pristavnej a podobne.

Vo vsetkych pripadoch je postaveny do konfliktu chodec a cyklista a taketo riesenie nikdy nemoze fungovat na tak vytazenych usekoch ako su tie vyssie spomenute, pretoze je vzdy jedno na ukor druheho. Mesto by si v tomto malo vstupit do svedomia a zacat budovat skutocne bezpecne a oddelene trasy a nie prezentovat statistiky o kilometroch "vybudovanych" tras, ked sa v skutocnosti jedna len o osadenie dopravneho znacenia na existujuce chodniky bez adekvatnej nahrady.

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania