21. september 2015
Odpoveď samosprávy
Dobrý deň,
opakovane sme oslovili spoločnosť Slovnaft, a.s. a požiadali o stanovisko, že ide o opakovanú záležitosť, tj. pípanie.
Stanovisko uvádzame:
Hoci je na stranke nahravka daneho zvuku, velmi by sme Vam boli vdacni, ak by sa Vam od uvedenej obyvatelky podarilo ziskat adresu, na ktorej to pocuje + mobilne číslo.
Viete ako administrator napisat kratku spravu iba jej alebo by to bolo viditelne pre všetkých?
Spojili by sme sa s nou potom priamo, ziskali blizsie informacie a dohodli na dalsom postupe.
V zasade by slo o to, ze ked bude pocut dany zvuk a bude mat pocit, ze ide zo Slovnaftu, spoji sa telefonicky s nasim dispecingom, ktory funguje nepretržite.
Nasledne by sme na miesto vyslali dispecera, ktory celu situaciu preveri (bez ohladu na to, ci by sa jednalo aj o nocny telefonat).
Vopred Vam velmi pekne dakujem za pomoc a ustretovost.
Prijmite prosim este raz moje ospravedlnenie za oneskorenu spatnu vazbu.
S pozdravom,
MAREK MICHLÍK
Internal Communications
Corporate and Marketing Communications
|Slovnaft
|SLOVNAFT, a. s., Vlčie hrdlo 1, 824 12 Bratislava
t: +421 2 40 55 89 89 | m: +421 914 775 569
[email protected] | www.slovnaft.sk
kancelária starostu
Katarina