Chcel by som upozorniť na dlhoročný problém, ktorý nikto dlhodobo nerieši – katastrofálne neaktuálne, neprehľadné a nejednotné informovanie verejnosti zo strany Dopravného podniku Bratislava. Byt turistom alebo cezpoľným v Bratislave musí byt naozaj utrpenie – vyznať sa v bežnej tabuli oznamov na zastávke má často problém aj Bratislavčan. Len rok staré no absolútne neaktuálne mapy spojov, šialené farby oznamov, kontrast písmo / pozadie často problematický aj pre zdravého, nie to ešte zrakovo postihnutého človeka. Na ideály ako jednotný grafický štýl spoločnosti alebo nebodaj menej než zo 10 fontov písma môžeme rovno zabudnúť. Na nejakú jednotu s portálom dpb.sk možno rovno zabudnúť. Grafické materiály dopravného podniku sa zjavne robia na kolene a na prvý pohľad sršia detinským amaterizmom, alebo sú to tunely – jeden príklad za všetky – zosmiešňovaná kampaň proti čiernym pasažierom. Komu je určený ten oznam? Čierny pasažier to vie, ostatný to tiež vedia. Najviac to nie je pravda – vezie sa prevažne za dane, ktoré platí aj on. Hanba. Dopravný podnik by sa mal radšej sústrediť na skvalitnenie, zjednotenie a sprehľadnenie informovania o zmenách v doprave a aktualizáciu máp spojov. A hlavne by si mal konečne začať plniť svoju hlavnú funkciu.
byvam vedla