Rozbitá dlažba o odlomené stĺpiky na Staromestskej

Zodpovednosť za riešenie: Hlavné mesto SR Bratislava

Vyriešený
meno
Peter Oravec 02. mája 2016

Pri zastávke autobusov Zochova na Staromestskej ulici je zničená dlažba okolo stĺpika a odlomený stĺpik zabraňujúci pôvodne vjazdu vozidiel. Prosím o opravu dlažby a doplnenie odlomeného stĺpika.

02. máj 2016

Peter Oravec

Samozrejme, nie pri zastávke električiek, ale pri zastávke autobusov. Pardon.
09. máj 2016

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň
ďakujeme za podnet. Ako nás informoval správca komunikácie,, ak chýba stĺpik doplníme, dlažbu opraví správca komunikácií.

Oddelenie komunikácie a marketingu
17. jún 2016

Peter Oravec

Milé Oddelenie komunikácie a manipulácie, nič ste neurobili.
25. august 2016

Peter Oravec

Bez zmeny, iba ak k horšiemu.
Dámy a páni z OPS, podnet nie je v riešení, ale je neriešený.
19. október 2016

Anonymný užívateľ

Diera v chodníku

Už asi rok to ľudia preskakujú ako srnky. A tak uvažujem, či by to pán primátor nejako nesrovnal...
22. november 2016

Anonymný užívateľ

V sklade sa "nejaky" stlpik nasiel a tak ho tam hodili. Problem solved aj ked vizualne to dopadlo tak, ako to dopadlo...
23. november 2016

Stefan

Vyriesene? Sak preds tam jeden stlpik chyba. Alebo som slepy ja? To je diletanska praca. Peter daj novy podnet na chybajuci stlpik ak mas fotku alebo pojdes okolo. No nemohli tam dat dva uz?
23. november 2016

Stefan

Vyriesene? Sak preds tam jeden stlpik chyba. Alebo som slepy ja? To je diletanska praca. Peter daj novy podnet na chybajuci stlpik ak mas fotku alebo pojdes okolo. No nemohli tam dat dva uz?
23. november 2016

Peter Oravec

Štefan,
to je špecialita adminov tohto portálu, že hneď ako sa niekto v diskusii alebo ešte lepšie v aktualizácii čo len zmieni, že čosi by možno mohlo byť vyriešené, tak admin hrrrrrrrr už označí podnet za vyriešený. Môžete do adminov hučať a argumentovať hocičím, oni majú pokyn od svojich chlebodarcov, aby čo najviac podnetov bolo vyriešených, proste majú pokyn dodržať nejaký pomer neriešených a vyriešených podnetov, aj keby to mala byť polopravda alebo lož, pretože sa hrajú na "partnerov" samosprávy.
Niekoľkokrát som navrhoval portálu OPS, že označenie podnetu ako "vyriešený" by mal odsúhlasiť zadávateľ podnetu, pretože ten a jedine ten najlepšie pozná situáciu na danom mieste. Samozrejme na mňa kašlali a ani sa neunúvali odpovedať...
Jasne, keď pôjdem okolo, odfotím stav a buď dám nový podnet alebo požiadam o zmenu statusu tohto podnetu.
Poučenie: v aktualizácii nikdy ani len nenaznačte, že by podnet mohol byť vyriešený, ak naozaj nie ste presvedčený, že podnet skutočne vyriešený je.
Zdravím.
23. november 2016

Stefan

Fotku pridal daky uzivatel . Zial nebol dosledny. Ja mam zase este zatial dobre skusenosti s adminmi tohto portalu. Me aj odpisu. Mna skor doslovne serie pristup magistratu, ze sa ani neunuva odpisat. To je arogancia v praimom prenose. Platy maju z nasich dani a boli nami zvoleny, no zial nic pre nas nerobia. To ca sa deje za Nesrovvnala som este snad ani nezazil. A BSK je tiez to iste, To ako sa on stara o priekopy pri cestach pod jeho spravou ja na zaplakanie. Az raz kosili pri ceste tento rok pri Starej Seneckej,
23. november 2016

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

pán Oravec, ako má podľa Vás prebiehať kontrola podnetov, ak nie na základe odpovedí od samospráv a informácií od užívateľov v aktualizáciách a komentároch? Dúfam, že chápete, že nie je možné chodiť stav podnetov osobne kontrolovať. Váš návrh sa nám nezdá ako vhodné riešenie, pretože by sa dal veľmi ľahko zneužívať - okrem toho by predĺžil celý proces schvaľovania statusu podnetu. Pokiaľ sa nám však v budúcnosti podarí získať väčšie finančné prostriedky, radi by sme zaviedli interaktívny spôsob informovania o statuse podnetov viazaný na GPS súradnice a mobilné notifikácie (aplikácia sa Vás spýta na skutočný stav podnetu v momente, keď pôjdete okolo). Takéto riešenie je však technicky a samozrejme hlavne finančne náročné.

K Vašim obvineniam: Odkaz pre starostu je bezplatná služba a samosprávy do nej neinvestujú ani jedno euro. Portál funguje na báze dobrovoľníkov, dokonca aj programátor rieši problémy na stránke vo svojom voľnom čase. Naši "chlebodarcovia" sú tak jedine ľudia, ktorí prispievajú našej organizácii cez 2% z dane a udržiavajú tak portál pri živote.

S pozdravom

Martin Kollárik
[email protected]
23. november 2016

Peter Oravec

Pán Kollárik,
1. Štefan Vám tu jasne v diskusii napísal:
"Vyriesene? Sak preds tam jeden stlpik chyba. Alebo som slepy ja? To je diletanska praca. Peter daj novy podnet na chybajuci stlpik ak mas fotku alebo pojdes okolo. No nemohli tam dat dva uz?"
Takže ak by ste chceli rešpektovať jeho aktualizáciu, tak už na základe tejto jeho reakcie zmeníte status podnetu na "neriešený". Prečo ste to neurobili?
2. Čo je také zložité na tom spýtať sa autora podnetu, či súhlasí s tým, že podnet je vyriešený? Čím by sa to dalo zneužívať? Čo je na tom také zlé, že by sa tým trošku predĺžil "proces schvaľovania statusu podnetu" (preboha, to naozaj niečo také existuje?). A čo keby sa aj predĺžil ten Váš proces o pár hodín alebo dní, čo je na tom zlé, ak by z toho procesu naozaj vyplynul skutočný stav podnetu? Prečo sa tomu tak úpenlivo zubami nechtami bránite? To Vaša aplikácia s GPS súradnicami bude jednoduchšia, rýchlejšia a preukázateľnejšia?
3. Možno sa to k Vám nedostalo, ale OPS je aktivita Inštitútu pre dobre spravovanú spoločnosť, za ňou stojí INEKO a v konečnom dôsledku sú za tým celým najmä Sorosove prachy. To len tak mimochodom, aby sme vedeli, že žijeme v reálnom svete. Spýtajte sa svojich chlebodarcov.
http://www.ineko.sk/onas/podporovatelia-ineko
http://www.governance.sk/financovanie/
23. november 2016

Peter Oravec

A ešte doplním: v tom financovaní OPS cez všelijaké granty a nadácie je aj dôvod, prečo ste nútení podnety označovať veľmi rýchlo ako vyriešené. Pretože tí, čo poskytujú tie prachy, chcú, aby ten "projekt", ktorý platia, aj akože fungoval. Takže je treba fungovanie toho projektu hoci aj umelo fingovať. Takže "vyriešené", že?
23. november 2016

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

Inštitút pre dobre spravovanú spoločnosť, tak ako väčšina mimovládnych organizácií, funguje na báze projektov a získaných grantov. Odkaz pre starostu je však už 6-ročný projekt, ktorého chod je financovaný jedine z 2% z dane. Podarilo sa nám však získať financie z Nadácie ESET, vďaka ktorým budeme môcť zaviesť na portáli viacero vylepšení, o čom budeme po podpísaní zmluvy s programátorskou firmou informovať. Financie nie sú nijako viazané na riešenie podnetov samosprávami. Konšpiračné teórie sú síce príťažlivé, málokedy sa však zakladajú na pravde.

S pozdravom

Martin Kollárik
[email protected]
23. november 2016

Peter Oravec

Pán Kollárik, fajn, a ten zvyšok? Body 1 a 2?
16. december 2016

Peter Oravec

Takže konečne som šiel okolo. Takto dopadla oprava a doplnenie stĺpika. Je to ukážka totálne fušerskej práce magistrátu. Podnet je neriešený. prosím pána Kollárika, aby podnet označil v súlade s pravdou a so skutočnosťou ako neriešený a aby podnet opätovne poslal na magistrát.
Ak by sa mu to nevidelo, pôvodný podnet znel: "Prosím o opravu dlažby a doplnenie odlomeného stĺpika." Dlažba však opravená nebola, takže podnet je neriešený.
Zároveň ho prosím o odpovede na otázky, na ktoré v diskusii neodpovedal. Ďakujem.
16. december 2016

Odkaz pre starostu

Dobrý deň pán Oravec,

súhlasím s Vami v tom, že stĺpik bol osadený vizuálne nevhodne - súhlasím však s aj s užívateľom, ktorý pridal aktualizáciu 22. novembra, tj. že podnet bol (aj keď určite nie ideálne) vyriešený - stĺpik je osadený a jama v dlažbe sa nenachádza.

S pozdravom

Martin Kollárik
[email protected]
16. december 2016

Peter Oravec

Pán Kollárik,
podnet znel "Prosím o opravu dlažby a doplnenie odlomeného stĺpika."
Dlažba opravená nebola.
Ako myslíte, zadám to ako nový podnet.
16. december 2016

Stefan

Peter, podľa skúseností, zadávať nový podnet na Magistrát je totálne zbytočné. To čo sa tam teraz deje, ako im je všetko ľahostajne to nemá zmysel ani dávať. Nikto to to tam Nesrovná.
16. december 2016

Peter Oravec

Štefan,
zadávať nový podnet ma núti pán Kollárik a interné pravidlá OPS s ich obsedantnou túžbou po vyriešených podnetoch.
S pozdravom.
16. december 2016

Peter Oravec

Nový podnet bude mať tento text:

"Pôvodný podnet
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/28083/rozbita-dlazba-o-odlomene-stlpiky-na-staromestskej#comment-form
znel:
"Prosím o opravu dlažby a doplnenie odlomeného stĺpika."
Stĺpik bol doplnený, ale dlažba opravená nebola. Resp. veľkú dieru v dlažbe dal magistrát BA iba zaliať obyčajným betónom.
Vzhľadom na to, že pôvodný podnet administrátor OPS označil ako vyriešený a trvá na tom, som nútený zadať tento nový podnet.
Tento nový podnet sa týka prosby o opravu dlažby pri tom stĺpiku na Staromestskej ulici. Ďakujem."
16. december 2016

Stefan

Takéto druhy podnetov, by mali byť riešené na druhý deň automaticky. Len už sme si zvykli, že to tak nie je. Je to HANBA magistrátu, čo tu teraz predvádza ich najvyšší. Podnety ako lístie, zapchytý kanál, výtlk, by sa mali riešiť do dvoch dní a nie do dvoch rokov. Nehovoriac o vrakoch, zeleni, preplnených košoch atd. Mňa to už prestalo baviť aj zadávať, lebo keď sa otočim na ulici hneď vidim aj 5 podnetov.
16. december 2016

Peter Oravec

Mňa to baviť ešte neprestalo, ale úplne Vás chápem.
22. december 2016

Peter Oravec

Pán Kolárik, administrátor OPS, rozhodli ste sa nezverejniť môj nový podnet, ktorý som na stránke OPS zadal dňa 16. decembra 2016, teda takmer pred týždňom? Prosím Vás o odpoveď.
22. december 2016

Peter Oravec

Pán Kolárik, administrátor OPS, zároveň si Vás dovoľujem požiadať o informáciu, prečo sú v statuse "čakajúci" tieto moje podnety (prípadne na koho sa mám obrátiť). Ďakujem.

1. Zničená dlažba na zastávke Zochova
Podnet čaká na overenie administrátorom.
Staré Mesto - Staromestská
16. júla 2015
Zodpovednosť: MÚ Staré Mesto

2.Suchý strom na Radlinského
Podnet čaká na overenie administrátorom.
Staré Mesto - Radlinského
13. júla 2015
Zodpovednosť: MÚ Staré Mesto
24. december 2016

Peter Oravec

Podnet je neriešený. prosím pána Kollárika, aby podnet označil v súlade s pravdou a so skutočnosťou ako neriešený a aby podnet opätovne poslal na magistrát.
Ak by sa mu to nevidelo, pôvodný podnet znel: "Prosím o opravu dlažby a doplnenie odlomeného stĺpika." Dlažba však opravená nebola, takže podnet je neriešený.
Zároveň ho prosím o odpovede na otázky, na ktoré v diskusii neodpovedal. Ďakujem.
25. december 2016

Peter Oravec

Pán Kollárik, tento mail odišiel pred krátkou chvíľou na "kontakty" OPS:

Dobrý večer,
chcel by som sa týmto sťažovať na postup pána Kollárika, administrátora OPS, pri označovaní podnetov na portáli OPS.
Ide najmä o tieto dva podnety:
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/28083/rozbita-dlazba-o-odlomene-stlpiky-na-staromestskej
https://www.odkazprestarostu.sk/modra/podnety/17381/rozhladna-na-homoli-je-zatvorena
Pán Kollárik v rozpore s pravidlami portálu označil oba podnety ako vyriešené, čo nezodpovedá ani pravidlám portálu OPS a ani faktickému stavu na mieste. Argumentácia k obom podnetom je uvedená v diskusii k podnetom, resp. v aktualizáciách týchto podnetov.
Mám na portáli OPS najviac podnetov zo všetkých prispievateľov, poznám,a ako portál funguje, ale s takýmto arogantným prístupom administrátora k zadávateľovi podnetov som sa ešte nestretol.
Prosím Vás o riešenie a aj o informáciu, ako bude portál v týchto prípadoch postupovať.
S pozdravom
Peter Oravec
oravec43@gmail. com
26. december 2016

Peter Oravec

Vážený pán Košťál,

dovoľujem si obrátiť sa na Vás ohľadne konania administrátora OPS, pána Kollárika pri označovaní podnetov na stránke Odkaz pre starostu. Niekoľkokrát som žiadal p. Kollárika, aby konkrétny podnet neoznačoval ako vyriešený, ale moje žiadosti p. Kollárik nerešpektuje.

Ide najmä o tieto dva podnety:

1. https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/28083/rozbita-dlazba-o-odlomene-stlpiky-na-staromestskej

Tento podnet je neriešený, pretože pôvodný podnet znel: "Prosím o opravu dlažby a doplnenie odlomeného stĺpika." Dlažba však opravená v žiadnom prípade nebola, bola iba nahrubo zaliata nevzhľadným betónom, takže podnet je skutočne, reálne a pravdivo neriešený.

2. https://www.odkazprestarostu.sk/modra/podnety/17381/rozhladna-na-homoli-je-zatvorena
Tento podnet je neriešený, pretože pôvodný podnet znel: "Tento podnet nie je o tom zdrape papiera, ale o rozhľadni na Veľkej Homoli a o tom, že je zatvorená." Rozhľadňa však opravená nebola, samospráva iba zverejnila dokument s posudkom statika, takže podnet je skutočne, reálne a pravdivo neriešený.

Dovoľujem si citovať aj z pravidiel portálu OPS: "Portál Odkazprestarostu.sk slúži hlavne pre hlásenie problémov týkajúcich sa hmotných vecí, ktoré môžu byť upratané, opravené, vymenené, alebo odstránené."
Portál OPS slúži teda na nahlasovanie problémov, ktoré môžu byť opravené. Nikde sa v pravidlách nepíše o tom, že zverejnenie posudku statika je vyriešením problému, ktorý sa dá opraviť, vymeniť alebo odstrániť.

Argumentácia k obom podnetom je uvedená v diskusii k podnetom, resp. v aktualizáciách týchto podnetov.
Mám na portáli OPS najviac podnetov zo všetkých prispievateľov, poznám, ako portál funguje, ale s takýmto arogantným prístupom administrátora k zadávateľovi podnetov som sa ešte nestretol.
Prosím Vás o riešenie a aj o informáciu, ako bude portál v týchto prípadoch postupovať.

Zároveň sa sťažujem na postup p. Kollárika pri mojom novom podnete na stav dlažby na Staromestskej ulici, ktorý som na stránke OPS zadal dňa 16. decembra 2016, teda pred viac ako týždňom, pričom p. Kollárik nie je ochotný (z mne neznámych príčin) podnet zverejniť.

Pán Košťál, zároveň si Vás dovoľujem informovať, že aj ďalšie moje podnety sú v statuse čakajúci a p. Kollárik ma napriek moje prosbe odmieta informovať o dôvode. Prosím Vás preto o informáciu, prečo sú v statuse "čakajúci" aj tieto moje podnety:

1. Zničená dlažba na zastávke Zochova
Podnet čaká na overenie administrátorom.
Staré Mesto - Staromestská
16. júla 2015
Zodpovednosť: MÚ Staré Mesto

2.Suchý strom na Radlinského
Podnet čaká na overenie administrátorom.
Staré Mesto - Radlinského
13. júla 2015
Zodpovednosť: MÚ Staré Mesto

S pozdravom
Peter Oravec
oravec43@gmail. com
03. január 2017

Peter Oravec

Pán Kollárik, podnet nie je vyriešený.
07. január 2017

Peter Oravec

Pán Kollárik,
keby ste mali poškodenú dlažbu vo Vašej obývačke, zavolali by ste si na opravu dlažby firmu a tá by dieru v dlažbe zaliala betónom, a ešte k tomu nakrivo, boli by ste spokojný? Tiež by ste to považovali za vyriešené?

Nie je mi známy dôvod, prečo ste nezverejnili môj podnet zo 16.12.2016:
Neopravená dlažba po doplnení stĺpika Na Staromestskej
Podnet čaká na overenie administrátorom.
Staré Mesto - Staromestská
16. decembra 2016
Zodpovednosť: MÚ Staré Mesto

Okrem toho, stále ste mi neodpovedali, prečo sú v statuse "čakajúci" tieto moje podnety (prípadne na koho sa mám obrátiť):

1. Zničená dlažba na zastávke Zochova
Podnet čaká na overenie administrátorom.
Staré Mesto - Staromestská
16. júla 2015
Zodpovednosť: MÚ Staré Mesto

2.Suchý strom na Radlinského
Podnet čaká na overenie administrátorom.
Staré Mesto - Radlinského
13. júla 2015
Zodpovednosť: MÚ Staré Mesto

Ďakujem za odpoveď.
09. január 2017

SGI

Dobrý deň, pán Oravec.

čo sa týka týchto dvoch podnetov.
Prvý, nebol esteticky dobre vyriešený, ale dať mu status Neriešený mi príde neadekvátne. Ak sa mesto rozhodlo, že bude takýmto spôsobom riešiť podnety od občanov, tak za to nesie plnú zodpovednosť. Avšak havarijný stav bol odstránený. Mesto sa rozhodlo nepoužiť v danom mieste zámkovú dlažbu, ich motivácie k takémuto postupu nepoznáme. Opäť sa ale vraciame k tomu, čo sme spolu riešili v minulosti a to kvalita prevedených úprav. Nie je v našej kapacite sledovať kvalitu jednotlivých riešení, spoliehame sa na užívateľov, ktorí využijú možnosť nedobré riešenia nahlásiť ako nový podnet.
Druhý, podnet ako taký nebol dobre formulovaný a nemal byť v takejto podobe pustený ďalej. Nie je totiž jasné na čo sa v podnete pýtate. To, že je zatvorená rozhľadňa vyplýva z odborného posudku a zároveň je v posudku jasne napísané, že by mala byť demontovaná. Samospráva preto postupovala správne keď ju uzavrela a informovala cez náš portál aj verejnosť o príčinách.
Ak by ste sa pýtali na to, prečo je zatvorená, tak odpoveď samosprávy je jasná a podnet vyriešený. Ak by ste sa pýtali na to, kedy bude znovuotvorená, tak by sme podnet ako Vyriešený označili v prípade, že samospráva napíše ako bude postupovať a kedy objekt znovuotvorí.
Vzhľadom na nejasnosť sme podnet vrátili do stavu V riešení, v ktorom ale pravdepodobne zostane až po odstránenie veže, resp. jej znovuvybudovanie.

S pozdravom,

Ctibor Košťál
09. január 2017

Peter Oravec

Pán Košťál,
ďakujem za Vaše odpovede.
K tomu prvému podnetu iba poznamenám, že ak by som mal v kuchyni rozbitú dlažbu a zavolal by som niekoho, aby mi tú dlažbu opravil, a ten by dlažbu iba zalial prostým betónom, tak by som to asi v žiadnom prípade nepovažoval za vyriešené. Pán Kollárik má asi iné kvalitatívne nároky na opravu dlažby, čo akceptujem. A a k c e p t u j e m aj Vaše riešenie tohto podnetu, teda zadanie nového podnetu, ktorý sa týka nekvalitne vykonanej opravy dlažby (zaliatie diery v dlažbe betónom). Ak to portálu OPS vyhovuje z hľadiska prehľadnosti podnetov, počtu podnetov, skóre vyriešených a neriešených podnetov, mne je to jedno.
K tomu druhému podnetu (rozhľadňa na Homoli) iba tiež krátko poznamenám, že som už pri zadávaní podnetu (pretože viem, ako administrátori OPS fungujú) presne vedel, ako to skončí. Preto som jasne priamo v texte podnetu napísal, citujem: "Tento podnet nie je o tom zdrape papiera, ale o rozhľadni na Veľkej Homoli a o tom, že je zatvorená." Takže podnet bol jasne a nespochybniteľne o tom, že rozhľadňa je zatvorená, a o tom, že to treba riešiť. Zverejnenie posudku predsa na tom, že rozhľadňa je zatvorená, nič nemení a ani nerieši. To, že je rozhľadňa zatvorená, je zrejmé zo skutkového stavu a z podnetu samotného, takže posudok na tom naozaj nič nemení. To je aj dôvod, prečo znova a k c e p t u j e m Vaše riešenie tohto podnetu (status "v riešení").
Ďakujem za Vašu ústretovosť a pochopenie.
S pozdravom a želaním zdravia a úspechov v novom roku,
Oravec
13. apríl 2017

Peter Oravec

Bez zmeny, bez riešenia. Stĺpiky sú tam znovu vylomené (minimálne tri) a dlažbu magistrát stále neopravil. Haló, pán magistrát, už je vhodné klimatické obdobie! A rovno môžete opraviť aj ďalšie vylomené stĺpiky presne na tom istom mieste. Ale nezaliať betónom! Opraviť dlažbu! Aby to aj nejako vyzeralo! Sme kultúrne mesto a máme kultúrny magistrát!
A admina OPS prosím o otočenie fotky v aktualizácii anonymného užívateľa z 22.11.2016. Jasne, robíte to vždy. Len teraz nejako ušlo pozornosti. Pochopiteľne. Úplne.
Podnet nie je vyriešený, ale je znovu aktuálny. Ak by teda niekto nerozumel.
13. apríl 2017

Stefan

Potvrdzujem že stlpiky su znovu poohýbané a to plati tiež pred vstupom ku Kapucínom. Sú tam dobre ohnuté. Ale to čo sa deje teraz na magistáte nemá obdobu. Ludom zalepia oci zákazom hazardu, ale inak nič poriadne nerobia. A tá reklama ako proti nej Ivo bojuje na FB je totálne na smiech, Ak poviem že horší na čele magistrátu zatial nebol, tak asi neklamem. Služby išli rapídne dole vodou. o cyklocesty sa nik nestará........Hlavne že chcú stavať nové.atď. Nemá zmysel rozpisovať.. A tie stlpiky su len take ceresne. Ale hlavné problémy len tlú a tlú.
23. máj 2017

Peter Oravec

Pán admin OPS, prosím, čo je tu v riešení?
22. september 2017

Peter Oravec

Bez zmeny.
13. marec 2018

Martin U

Stĺpik a dlažba boli opravené.
14. marec 2018

Peter Oravec

Martin,
tak ja neviem, ja tam vidím dlažbu zaliatu betónom, aj to krivo.
Podnet znel jasne : Prosím o opravu dlažby a doplnenie odlomeného stĺpika. ("pokyn zněl jasně: diverzant nesmí projít").
Vy by ste si opravili dlažbu na záhrade tak, že by ste dieru v nej zaliali betónom?
Takže podnet je neriešený. Ďakujem.
23. máj 2018

Peter Oravec

Bez zmeny. A ďalšie stĺpiky sú ohnuté a/alebo zlomené.
Prosím o preposlanie aktualizácie podnetu samospráve.
15. september 2018

Peter Oravec

Bez zmeny. A ďalšie stĺpiky sú ohnuté a/alebo zlomené.
Prosím o preposlanie aktualizácie podnetu samospráve.
03. február 2019

Martin Uváček

Aktuálny stav v januári 2019
03. február 2019

Peter Oravec

Pôvodný podnet znel: "Prosím o opravu dlažby a doplnenie odlomeného stĺpika." Dlažba však opravená nebola, takže podnet je stále neriešený.
06. február 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

ďakujeme za Váš podnet. Podnet bol postúpený vecnému útvaru Magistrátu hlavného mesta SR Bratislava na posúdenie/vybavenie. O výsledku Vás budeme informovať.

Ďakujeme za trpezlivosť a ostávame s pozdravom


Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
16. apríl 2019

Peter Oravec

Magistrát tri roky ignoruje aj tento podnet.
Prosím o preposlanie primátorovi Vallovi.
23. júl 2019

Peter Oravec

Bez zmeny. Prosím o preposlanie samospráve.
24. júl 2019

Odkaz pre starostu

Dobrý den,
podnet opätovne preposielame samospráve.

Matúš Sedlák
Odkaz pre starostu
[email protected]
24. júl 2019

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

o vašom podnete sme opätovne informovali Oddelenie správy komunikácií.

S pozdravom

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
25. február 2020

Peter Oravec

Matúš Vallo ignoruje aj tento podnet.
Okrem neopravenej dlažby tam znovu chýba aj stĺpik.
Prosím o preposlanie Matúšivi Vallovi s otázkou, kedy sa už konečne začne systematicky starať o Bratislavu.
13. máj 2020

Peter Oravec

Neriešený podnet.
Prosím o preposlanie.
30. september 2020

Peter Oravec

Dobrý deň.
Neriešený podnet.
Prosím o preposlanie.
S pozdravom.
30. september 2020

Odkaz pre starostu

Dobrý deň,

podnet bol opätovne preposlaný samospráve.

Andrea Addová
Odkaz pre starostu
[email protected]
13. november 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,
dlažba bola opravená v októbri 2020.

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
13. november 2020

Peter Oravec

Dobrý deň,
dlažba opravená nebola. Magistrát klame.
S pozdravom.
28. december 2020

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

dlažba bude doplnená v roku 2021.
Kto? Oddelenie správy komunikácií

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
28. december 2020

Peter Oravec

Dobrý deň,
ujo magistrát a také že "prepáčte, že sme 13.11.2020 klamali", nič?
Bez pozdravu.
Prosím o preposlanie ujovi magistrátu.
29. december 2020

Stefan

zdravim. Peter O, za mna na magistráte došlo k pozitívnym zmenám. Nebojím sa že by toto nedali do poriadku aj keď času bolo neúrekom ale majú toho naozaj dosť.. Za mna mnoho starých podnetov vyriesili. Netreba byt ostrý :) Za mňa by bolo fajn keby sa BSK zružil a kompetencie rozdelili. Pokulháva a nič relne nevie dostiahnuť do konca..
29. december 2020

Peter Oravec

Dobrý deň, Śtefan.
Ak niekto klame, ja mu poviem, že klame, a on sa neospravedlní, a ja mu pripomeniem, že klamal a neospravedlnil sa, tak som preto "ostrý"?
A ten, čo klamal a neospravedlnil sa za svoju jednoznačnú a hrubú lož, je potom čo?
S pozdravom.
26. apríl 2021

Odpoveď samosprávy

Dobrý deň,

dlažba je doplnená, stĺpik vymenený a doplnený je aj chýbajúci stĺpik.

S pozdravom
Kedy? 21.4.2021

Oddelenie vzťahov s verejnosťou
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Diskusia

Pridajte obrázky
Prihlásený ako

Pridaním komentáru súhlasím s pravidlami používania